(koppakking had het begeven) Dit is allemaal opgelost, helaas na de reparatie schommelt die in toeren.
Had gelukkig een stappenmotor uit een C18XE op de kop weten te tikken, echter schommelt die nog steeds (weliswaar minder).
Helaas nog steeds de foutcode 71 aan het aantreffen, en kom er niet achter waarvandaan
(air temp sensor voltage high) reeds gelezen dat het volgens laagvlieger een electrisch probleem is
(link: viewtopic.php?f=3&t=16596&p=326220#p326220" onclick="window.open(this.href);return false;)Laagvlieger schreef:71 betekent een te hoge spanning (hoger dan 4,5 volt) op de pinnen van het stuurapparaat.
Vaak heb je de te hoge spanning door een onderbreking (kabelbreuk).
Heeft niets met luchtfilter te maken. Is een elektrische storing! Geen mechanische.
En om het nog es af te ronden heb ik ook vaak enorme moeite de auto in de tweede versnelling te krijgen.
Normaal tijdens het schakelen had ik dan de koppeling in, half in de 1 en daarna weer zonder problemen in de 2,
maar vaak weigert die dit nu gewoon en gaat alleen maar naar de 4.
Helaas is de tijd daar gekomen dat ik me er nu toch wel heel erg aan begin te ergeren, en zit er echt een brokje door in mijn maag.
Ik ben dan ook snel op zoek naar advies, dus bij deze, al het advies meegenomen.
[edit: even de quote duidelijker gemaakt, dit was namelijk een stukje text van laagvlieger]