Mijne is zowat hardste van hele forum, en nee die dunlops zijn absoluut niet beste qua grip qua NAT.
Dat zijn dwarrels, de slijtage valt bizar mee.
Bij nat ben je echt totaal nergens.
Kumho Xcta's moet je eens kijken of je die kan krijgen.
Dat zijn gevaarlijke banden, die geven geen enkele grens aan. Maar waren wel technisch bizar bezopen GOEDE banden.
Anders moet je naar een setup gaan zoals ik vroeger ging, bijna regenbanden achter, en dan de hardste Eagles F1 voor, duur, en maar sturen in de regen met je gaspedaal.
Kickuh setup. Dwarszetten en van baan wisselen met je gaspedaal in de regen.
Maar zoek eens die Kumho's uit, Mart en nog wat anderen hadden ze ook. Ze bestaan ook niet meer, want zogenaamd is dat nu de veeeeeeels te dure band die je speciaal voor je Z4 en circuit in Spanje, blahblah moet nemen. Maar bv Ray zegt dat ze nog WEL bestaan, en dat is nou echt een (en vervelende 'geeft niks aan') band. En echt een goede band. Dat heeft meeste grip van alle allround banden.
Alleen is dat na jaar verdwenen, en zijn er nu allerlei afleidingen ervan, maar als je de Kumho Ectsa ofzo heettie kan vinden.
Dat is echt een goede band.
En zelfs die Dunlop die ik nu heb, is zelfde mee gebeurt.
Net alsof al die GOEDE banden, jaar erna in 3 soorten versplinteren, en 2x zo duur meteen zijn.
Zegt ook iets over mijn banden toko, het lijkt wel alsof al die tokos een superband op de markt zetten, dat dan jaar testen met niemand die het weet, en dan plots het in 3 stuks verwaaieren, en er dubbele voor vragen, waarbij elke band dan maar de helft zo goed is. Is nu al bij zowel die Kumho, en die Dunlop gebeurt.
Maar die Kumho Ecsta is wat mij betreft (en heb typen 10 banden eronder gehad) de meest leipe band (GEEFT geen grens aan, nul), maar ook de beste band.
Ter vergelijk: Toyo T1Rs heb ik ooit ook gehad, dat was in 4 maanden kaal en wegligging nul, kutband.
Zal wel aan mij liggen. Enige wat dat deed was smeren.
Qua nieuwe band moet er NU ook weer zo'n diamant NU zijn, maar daar ben ik nu niet in thuis.