Omdat mijn radio slecht ontvangst heeft wil ik mijn antenne vervangen. Antennevoetje met spriet heb ik liggen. In EPC zie ik 2 antennekabels staan.
Loopt kabel 8 dan van het dak naar de voetenruimte en is kabel 9 het stuk tussen de voetenruimte en de radio?
OEM Antennekabel
-
- Oud-Clublid
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Re: OEM Antennekabel
Volgens mij is dat verlengstuk voor als je de antenne op het dak hebt en loopt de kabel normaal alleen maar tot je achterscherm.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
- GSI4ever
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 24v Station
Kan je in ieder geval vertellen dat de aansluiting van 9 bij mij uit de middenconsole komt. Dus hoogstwaarschijnlijk klopt je gedachtegang.
Cruise Control Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
9 is inderdaad van radio naar voetruimte, bestuurderskant links achter je paneel
en vanaf daar klikkerdeklik 8 naar achter langs je zijpaneel via c stijl naar je dak toe
hopelijk krijg je betere ontvangst, maar ik vrees van niet. ik merk er namelijk ook niks van
en vanaf daar klikkerdeklik 8 naar achter langs je zijpaneel via c stijl naar je dak toe
hopelijk krijg je betere ontvangst, maar ik vrees van niet. ik merk er namelijk ook niks van
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
-
- Oud-Clublid
Er zitten teveel aansluitingen tussen. Onderstaande is die van een Astra G Caravan. Dezelfde antennevoet als de Astra F maar in één lange kabel.