project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!
Ik had in eerste instantie ook gegroefde schijven besteld bij Mathijssen. Toen belde hij op dat ze lange levertijd hadden en dat ik beter geen gegroefde kon nemen omdat hij ze wel eens/regelmatig ziet met scheurtjes bij de boring.
Ik heb zelf ook EBC greenstuf blokken maar ik moest er wat vanaf vijlen omdat ik de blokken er anders niet tussen kreeg omdat ze te dik waren.
Ik heb zelf ook EBC greenstuf blokken maar ik moest er wat vanaf vijlen omdat ik de blokken er anders niet tussen kreeg omdat ze te dik waren.
@laagvlieger op de glijvlakken waar de blokken tussen moeten glijden heb ik vet gesmeerd hetzelfde als ik gebruikt heb bij de glijpennen...
@mike 225 euro voor de schijven.....100 euro voor de klauwen daarna nog nieuwe rubbers gehaald bij de opel dealer....55 euro voor 2 sets zuiger rubber en gelijde stang rubbers....90 euro voor de green stuffs
dus alles bijelkaar 470 euro's
sandro
@mike 225 euro voor de schijven.....100 euro voor de klauwen daarna nog nieuwe rubbers gehaald bij de opel dealer....55 euro voor 2 sets zuiger rubber en gelijde stang rubbers....90 euro voor de green stuffs
dus alles bijelkaar 470 euro's
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- raymondvanderploeg
- forum-gebruiker
- Berichten: 95
- Lid geworden op: 24 mar 2003 08:43
- Locatie: Barneveld
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Verdomme !
Ik had vandaag Mathijssen aan de lijn.
Die geboorde remschijven zijn voorlopig niet leverbaar!
(kan drie weken of mis.zelfs maanden duren)
Heeft alleen nog een setje ongeboorde liggen.
EDS verkoopt tegenwoordig ook alleen maar ongeboorde.
En andere adressen weet ik helaas niet.
Dus als iemand nog iets weet.....
En hij verteld idd dat ze makkelijk scheuren (tussen de gaatjes)
Maar dat is vooral bij de turbo-motoren met veel vermogen.
Tot zo'n 200pk zou het geen probleem moeten zijn !
Ik had vandaag Mathijssen aan de lijn.
Die geboorde remschijven zijn voorlopig niet leverbaar!
(kan drie weken of mis.zelfs maanden duren)
Heeft alleen nog een setje ongeboorde liggen.
EDS verkoopt tegenwoordig ook alleen maar ongeboorde.
En andere adressen weet ik helaas niet.
Dus als iemand nog iets weet.....
En hij verteld idd dat ze makkelijk scheuren (tussen de gaatjes)
Maar dat is vooral bij de turbo-motoren met veel vermogen.
Tot zo'n 200pk zou het geen probleem moeten zijn !
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Bij sandtler hebben ze geboorde schijven (+gegroefd) voor achter !
Daar ga ik ze denk ik ook maar eens bestellen
http://www.reinekeshop.de/cgi-bin/shop/ ... 1648410550
btw. bij ons (Opel dealer) kosten de schijven 145 euro ex.btw PER STUK !
dus 159 euro is zeker niet duur !
Daar ga ik ze denk ik ook maar eens bestellen
http://www.reinekeshop.de/cgi-bin/shop/ ... 1648410550
btw. bij ons (Opel dealer) kosten de schijven 145 euro ex.btw PER STUK !
dus 159 euro is zeker niet duur !
Als je een LET hebt met 250 PK zou ik er als ik jou was ook gelijk grotere klauwen onder gooien van een Omega ofzo das 298 diameter.sandro schreef:nou dan gaan die van mij er binnen een jaar weer van af aangezien ik een let ga inbouwen en deze meteen chip naar 250 pk
sandro
Die turbo klauwen zijn voor een standaard calibra turbo en aangezien je alweer 50 PK extra hebt.
alles op zijn tijd ik had op het duitse forum vooor c20let gevraagd hoe dat zat met die remklauwen enzo daar zeiden ze dat het wel ging tot 250 pk .....
alleen had ik geen rekenng gehouden met het scheuren van de geboorde schijven!!!!!
dat word weer sparen voor een betere remsysteem....
sandro
alleen had ik geen rekenng gehouden met het scheuren van de geboorde schijven!!!!!
dat word weer sparen voor een betere remsysteem....
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
ik zeg ook niet dat je ongelijk hebt ...
alleen had ik al rond gevraagd voordat ik het besteld had vandaar ....
maarja als het niet genoeg is dan moet er toch wat anders op want het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik op tijd stil sta bij rem actie
het is alleen jammer dat de volgende stap meteen veel duurder is
sandro
alleen had ik al rond gevraagd voordat ik het besteld had vandaar ....
maarja als het niet genoeg is dan moet er toch wat anders op want het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik op tijd stil sta bij rem actie
het is alleen jammer dat de volgende stap meteen veel duurder is
sandro
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
als ik nou de geld pest had dan zou ik ze wel weg doen maar voorlopig maar even hierop en dan kijken we later wel of ik groter wil...
het is nou ook niet zo dat ik alleen maar 200++++ ga rijden ...
en ik neem aan dat tot de 200 de klauwen en blokken goed moeten zijn
sandro
ps grotere intercooler is ook al onderweg dussssss het komt allemaal op zijn plaats zo
het is nou ook niet zo dat ik alleen maar 200++++ ga rijden ...
en ik neem aan dat tot de 200 de klauwen en blokken goed moeten zijn
sandro
ps grotere intercooler is ook al onderweg dussssss het komt allemaal op zijn plaats zo
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen