Mits de DSP instellingen goed zijn gezet. Een Omega is veel groter. De radio is een CCR800, identiek aan de CCR600 die ook in een Astra F kan. BOSE werkt met 2 Ohm speakers.
Foxs schreef:Is dat je geimporteerde Astra uit Polen Robert ?
Denk niet dat die dan een C18XE zou importeren
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
en de Astra die ik op het oog had voordat de rood-zwarte te koop kwam te staan ,die ik nu heb:
(heb voor de rood zwarte gekozen omdat m'n voorkeur meer naar de rood zwarte combi ging)
geen idee of de auto nog bestaat, nadat de auto van marktplaats ging ,niet meer gespot op meetings/straat enz....
AlexAstra schreef:en de Astra die ik op het oog had voordat de rood-zwarte te koop kwam te staan ,die ik nu heb:
(heb voor de rood zwarte gekozen omdat m'n voorkeur meer naar de rood zwarte combi ging)
geen idee of de auto nog bestaat, nadat de auto van marktplaats ging ,niet meer gespot op meetings/straat enz....
Dacht me dit project te herinneren van het destijds opel gsi club forum of iets in die aard...
waren stukken van verschillende bumpers bijeen, maar is te lang geleden om te herinneren welke :p
GSI Racer schreef:ah das wel te doen zo!
hij praat over Insignia sproeiers?
Robert, jij had het over Xara sproeiers?
zijn die ook weer hetzelfde dan
Hij heeft het over dat hij veel vragen heeft gekregen nadat hij Insignia sproeiers gemonteerd had in zijn AStra G Coupé
Insignia sproeiers zijn anders, deze passen niet in de motorkap van een Astra F (Astra MK3): http://www.vxronline.co.uk/forum/showth ... asher-jets
Ze passen wel in een Insignia (duhh), Astra G/H/J, Corsa C/D.
Insignia sproeiers:
Die van een Xsara zijn voor op de motorkap (zie de eerdere post)
So mittlerweile hab ich die Insigniadüsen in den Windlauf vom Astra hineingebastelt.
Dazu habe ich mir zuerst auf dem Schrott einen Windlauf vom G Astra geholt:
Dieser hat idealerweise die Halterungen für die Düsen.
Diese habe ich aus dem G Astra Windlauf herausgetrennt und etwas in der Länge gekürzt.
Dann mal auf die Insigniadüsen draufgeschoben - das sah dann so aus:
Dann ein Loch in den Astra F Windlauf gebohrt:
Dann alles ausgerichtet und per Plasteschweißen (mit dem Lötkolben :rotwerd: ) befestigt:
2 Streben mußte ich vom Gitter entfernen, das auch der Wasserstrahl sauber herrauskommt:
Aber finde das Ergebnis sehr gut, besonders da die Düsen doch versteckt sind...
Hier in der Ansicht hinter dem Luftgitter seitlich: