prs schreef:ik lees net iets van 290 pk en 470 nm koppel? mooi resultaat
![Shiny smile :shiny:](./images/smilies/Icon_shiny.gif)
Klopt helemaal!!
Vandaag dus bij Klasen geweest.
Na 2 proefruns bleek het toch niet helemaal in orde te zijn.
Drukdoos was helemaal gaar. deed maar wat ie wilde...
dit veroorzaakte dus ook steeds dat schokken en dan wel/dan niet goed lopen
Nieuwe doos er maar op dan.
oke, nieuwe run!
kwam uit op 294pk, met een overboostdruk van 1,6 bar.
druk iets te veel dus.
Beetje minder geschroefd.
Nog wat runs gedaan.
Helaas blijkt de koppeling het koppel niet aan te kunnen.
rond de 4000toeren slipt deze door......
dat wordt dus een nieuwe koppeling (wel pas in de winter, want nu is het geld echt even op)!
Resultaat na de runs:
290pk en 476nm!!
Hier ben ik heel tevreden mee.
was ook ongeveer het maximale wat je met een orginele turbo kunt halen.
Op de terugweg even 240 aangetikt, jammer dat er zo'n korte bak op zit.
moet toch ooit eens een lange op komen
Lekker wat stukjes geblazen vandaag,
helaas net thuis gekomen met een koelvloeistof lekkage.
kwam rook onder de kap uit en de multi riem begon te piepen.
lekkage zit ergens bij de radiateur, hoop niet de radiateur zelf.
morgen even kijken!
voor de rest ben ik zo:
Heb nog een video gemaakt van een run op de dyno.
die komt eraan
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)