ik weet er nog wel 1 met 130 000 van eerst eigenaar en daeler onder houdenoenatje schreef:196.000 voor een v6 is niet veel.
dus ze zijn er nog wel whawhawha
ik weet er nog wel 1 met 130 000 van eerst eigenaar en daeler onder houdenoenatje schreef:196.000 voor een v6 is niet veel.
Gaat lekker hebasgsi schreef: toch even voelen wat hij doet dus naar de 3 geschakeld en 100 km/h toen volgas door naar de 4
en heel even naar de 5 en bij 220km/h vond ik het wel goed (top zou volgens de gegevens 249 km/h zijn)
Hoop overigens wel voor je dat je je hitte schild nog hebt gemonteerd met dynamo koelmotor + geleide slang ?basgsi schreef:
basgsi schreef:ja blijft echt heerlijk, zullen binnenkort wel meer verhalen komen en misschien filmpjes.
Zal mn dashboardcam even opzoeken. Wilde dat voordat ik ging tanken in duitsland al doen,
alleen mn pa was niet in het bedrijf dus kon ik er niet in, anders had ik al een leuk filmpje.
Blijft leuk idd, denken ze van heb je weer zon knulletje in een gsi die denkt dat ie snel is,
zal hem eens met een diesel snot voor zn ogen rijden, maar dan kijkt hij bij 240 in zn spiegel
ziet hij iemand met een big smile
Maar jij hebt ook nog een turbo waarmee jij hem even rechts in kan halen