dat lag in die blauwe kadett gt van mij,gt looks rally power,hihiGSI Racer schreef:lekkurrrrrrrrrrrr!!!!
ferrari,s en amg,s pesten.
danny gsi 666
dat lag in die blauwe kadett gt van mij,gt looks rally power,hihiGSI Racer schreef:lekkurrrrrrrrrrrr!!!!
Modbreak: | |
graag een beetje on topic blijven hier | |
Moderator: bart(astra) |
straatracen doe ik niet hoor, is gewoon vergelijken.pluggie schreef:Tikken van de kleppen is niet normaal nee, en 90 in zijn 5 doe je bij straatracen in zijn 2 of 3 met een C20XE.
Pas bij 140/150 ga je naar zijn vijf.
En ja gewicht is alles. En je koppelingsgedrag. En dat sloopt dan weer je diafragmaveren. Ieder voordeel heb zijn nadeel. (c) Johan.
je moet wel genieten van je wagen algemeen netjes rijden en somsfelix schreef: We hebben hier aan de haven een lange verlaten baan waar we wel eens sprinten, mag dan weer niet
We zien je vanzelf bij wegmisbruikers Johnjust_nll schreef:ik doe elk weekend snachts op de linker baan
Dat is nog is Economisch rijdenjust_nll schreef:ik weet waar ik hard ken rijden snachts (dat ik de baan voor me alleen heb als er wel verkeer is hou ik me wel in ,,,tjaah doordeweeks zuinig rijden en in het weekend alles schoonbranden noem ik het maar
ja, wordt op bestelling gemaakt, bij wiechers zelf.GSI Racer schreef:best kans dat ze ze niet op voorraad hebben o.i.d
die laten gewoon niks horen
heb nog een zooi buisen liggenGSI Racer schreef:heb je wat meer info over die kooi?
staal of alu?
vast of geschroefd?
prijs? (e.v.t via pm)
die moet er bij mij ook nog eens in komen