Daniel zijn Gsi
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Daniel zijn Gsi
Hallo mensen
ben al een lange tijd in het bezit van een aantal opeltjes met name Astra
en ga me nu morgen als alles goed is een astra GSi c20ne aanschaffen
verder heb ik eigenlijk niet veel te vertellen
Gr Daniel
ben al een lange tijd in het bezit van een aantal opeltjes met name Astra
en ga me nu morgen als alles goed is een astra GSi c20ne aanschaffen
verder heb ik eigenlijk niet veel te vertellen
Gr Daniel
Laatst gewijzigd door danielc20xe op 10 aug 2012 01:39, 2 keer totaal gewijzigd.
- GSI4ever
- forum-gebruiker
- Berichten: 303
- Lid geworden op: 10 nov 2011 21:59
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 24v Station
- Locatie: Groningen
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum en alvast veel plezier en veilige kilometers gewenst met je toekomstige
Cruise Control Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Re: Even voorstellen
welkom op het gsi forum,
je gaat zeker naar deze kijken?
klik....
hier heb ik nog wat aankooptips voor je:
Carrosserie:
Let goed op roest!!! vooral op de volgende punten achterschermen, dorpels, rondom de tankdop en bij de achterlichten.
Een Astra met elektrische ramen heeft ook vaak scheurtjes in de raamstijl.
Druk op de tankdop & op het plaatwerk rond het achterwiel
doe het tankklepje open en kijk onder het rubber flap rondom je tankdop
Motor:
-Veelvoorkomend!! vervuilde LFR c.q. stappenmotor waardoor hij niet mooi stationair draait, is zelf schoon te maken.
Heb je een C20XE motor? Dan moet je de slang volgen onderop je SFI bak dat is de slang naar de stappenmotor
Heb je een C18XE motor? Waar je luchtfilterbuis op zit dat is je gasklephuis, links hiervan zie je een 15cm lang clindertje dit is de stappenmotor.
-De C20XE en C20LET motoren kunnen nog weleens een gescheurde cilinderkop hebben, dit gaat dan wel vaak om de KS-Kolbenschmit cilinderkop. Dit scheuren gebeurt vaak tussen een Olie/waterkanaal.
Bij de Cosworth koppen komt dit niet voor.
-De thermostaat is ook vaak defect.
-GSi types van voor '93 kunnen nog weleens last hebben van een tikkende motor van de klepstoters.
-Lekke waterpomp komt vaak voor.
-Lichte olielekkage kan geen kwaad zogenaamde "zweten"
-Slecht starten door "verdroogde" bougiekabels
-Inhouden van de motor tijdens rijden of afslaan tijdens stationair gebruik wil nog weleens te maken hebben met aanzuigen van "valse" lucht oftwel warme lucht van de motor. Dit is vaak met gebruik van open lucht filters.
Monteer dan eens je orginele luchtfilerhuis.
-Probeer te achterhalen wanneer de distributieriem is vervangen, normaal wordt dit om de 60.000 km gedaan. Kan je een hoop geld schelen.
Transmissie:
-Komt vaak voor, slecht schakelen vooral in de eerste versnellingen.
Vaak moet er dan een pinnetje worden vervangen
Onderstel:
-Komt vaak voor, het afbreken van het uiteinde van de stabilisatiestang (voor) is eventueel zelf te doen(met juiste gereedschap) , een uiteinde kost zo'n 15,- euro.
Interieur:
-Dashboard en zijpanelen willen nog weleens kraken/trillen. Bij de zijpanelen is dit eventueel op te lossen met rubbertjes achter de zijpanelen.
-Alarmlicht knop in de middenconsole zitten nog weleens los.
Algemene tips:
Bedenk goed wat je wilt. Een Astra GSi is oorspronkelijk geleverd met 4 typen motoren. Elke uitvoering heeft zijn voor- en nadelen.
2 liter 8V (C20NE) motor, 115 Pk --> Loeisterk, betrouwbaar, goedkoopst in onderhoud van de GSi motoren
2 liter 16V (C20XE) motor, 150 Pk --> Felle motor, krachtigste blok dat in de GSi geleverd is, geweldige snelheidsbeleving. Absoluut de beste motor voor de GSi. Nadeel: onderhoud is aanzienlijk duurder dan de C20NE.
1.8 liter 16V (C18XE) motor, 125 Pk --> Felle motor, iets minder krachtig dan de C20XE, iets minder betrouwbaar dan de C20NE. Goede middenmoot. Deze motoren hebben vaak last van kromgetrokken uitlaatspruitstukken en vervuilde LFR (stappenmotor).
2 liter 16V (X20XEV) motor, 136 Pk --> Alleen geleverd in de "kale" GSi versie, dus zonder dikke bumpers. Prima blok, maar je mist de krachtsexplosie van de C20XE.
Roest: Let bij versies van voor augustus '94 (de dikke versie) op roest, vooral bij de achterschermen, de tankdop en de dorpels. Kijk bij voorkeur even met een zaklamp via de serviceluikjes van de achterlichten in de achterschermen. Dan kun je zien of er ooit al eens iets is gedaan tegen roest.
Bekijk voor de consequenties van het roestprobleem maar eens in dit topic.
Elke Astra F heeft last van scheurtjes in de raamstijl van de deur. Dit ligt niet aan de elektrische ruiten, maar aan de spanning die het deurrubber op de deurstijl zet, bij het dichtslaat etc. Dit is geen enorm probleem, hij moet alleen niet helemaal doorgescheurd zijn.
Zoals bij alle auto's: Check of de wagen bij stevig remmen rechtdoor wil in plaats van naar links of rechts.
Aantal gereden kilometers: Elke GSi die minder dan 140.000 kilometer heeft gereden is verdacht van fraude met de kilometerteller. GSi's uit 1991 hebben minimaal 200.000 kilometer op de teller staan (en dat is dan een hele voorzichtige schatting) Uit 1996 hebben ze er zeker 150.000 op staan. Auto's die in hun hele leven gemiddeld maar 10.000 kilometer per jaar maken zijn zeldzaam. Ter voorbeeld: Mijne heeft intussen 353.000 kilometer gelopen, en hij komt uit 1992. Nu is dat wel een uitschieter naar boven, maar dan heb je een beetje een indicatie.
Een C20NE gaat zonder problemen 300.000 kilometer mee. Een kilometerstand boven de 2 ton is dus geen reden om niet te kopen. Hoe de wagen loopt is wel belangrijk om te checken. Als je gaat kijken, kijk dan of de motor warm is wanneer je aankomt. Het mooiste is als je een koude start kunt meemaken om te kijken hoe ie loopt.
Voor de C20XE geldt dat er maximaal de eerste 30 seconden een ratelend (tikkend) geluid mag klinken uit de motor. Daarna moet het verdwenen zijn. Dit zijn de klepstoters die zich nog moeten vullen met olie. Duurt het langer dan zijn de klepstoters versleten, of is de olie hoognodig aan vervanging toe.
Check bij de 16V motoren vooral wanneer de distributieriem vervangen is. Bij de 8V is dat niet zo spannend, zelfs als die knapt is er geen vuiltje aan de lucht.
je gaat zeker naar deze kijken?
klik....
hier heb ik nog wat aankooptips voor je:
Carrosserie:
Let goed op roest!!! vooral op de volgende punten achterschermen, dorpels, rondom de tankdop en bij de achterlichten.
Een Astra met elektrische ramen heeft ook vaak scheurtjes in de raamstijl.
Druk op de tankdop & op het plaatwerk rond het achterwiel
doe het tankklepje open en kijk onder het rubber flap rondom je tankdop
Motor:
-Veelvoorkomend!! vervuilde LFR c.q. stappenmotor waardoor hij niet mooi stationair draait, is zelf schoon te maken.
Heb je een C20XE motor? Dan moet je de slang volgen onderop je SFI bak dat is de slang naar de stappenmotor
Heb je een C18XE motor? Waar je luchtfilterbuis op zit dat is je gasklephuis, links hiervan zie je een 15cm lang clindertje dit is de stappenmotor.
-De C20XE en C20LET motoren kunnen nog weleens een gescheurde cilinderkop hebben, dit gaat dan wel vaak om de KS-Kolbenschmit cilinderkop. Dit scheuren gebeurt vaak tussen een Olie/waterkanaal.
Bij de Cosworth koppen komt dit niet voor.
-De thermostaat is ook vaak defect.
-GSi types van voor '93 kunnen nog weleens last hebben van een tikkende motor van de klepstoters.
-Lekke waterpomp komt vaak voor.
-Lichte olielekkage kan geen kwaad zogenaamde "zweten"
-Slecht starten door "verdroogde" bougiekabels
-Inhouden van de motor tijdens rijden of afslaan tijdens stationair gebruik wil nog weleens te maken hebben met aanzuigen van "valse" lucht oftwel warme lucht van de motor. Dit is vaak met gebruik van open lucht filters.
Monteer dan eens je orginele luchtfilerhuis.
-Probeer te achterhalen wanneer de distributieriem is vervangen, normaal wordt dit om de 60.000 km gedaan. Kan je een hoop geld schelen.
Transmissie:
-Komt vaak voor, slecht schakelen vooral in de eerste versnellingen.
Vaak moet er dan een pinnetje worden vervangen
Onderstel:
-Komt vaak voor, het afbreken van het uiteinde van de stabilisatiestang (voor) is eventueel zelf te doen(met juiste gereedschap) , een uiteinde kost zo'n 15,- euro.
Interieur:
-Dashboard en zijpanelen willen nog weleens kraken/trillen. Bij de zijpanelen is dit eventueel op te lossen met rubbertjes achter de zijpanelen.
-Alarmlicht knop in de middenconsole zitten nog weleens los.
Algemene tips:
Bedenk goed wat je wilt. Een Astra GSi is oorspronkelijk geleverd met 4 typen motoren. Elke uitvoering heeft zijn voor- en nadelen.
2 liter 8V (C20NE) motor, 115 Pk --> Loeisterk, betrouwbaar, goedkoopst in onderhoud van de GSi motoren
2 liter 16V (C20XE) motor, 150 Pk --> Felle motor, krachtigste blok dat in de GSi geleverd is, geweldige snelheidsbeleving. Absoluut de beste motor voor de GSi. Nadeel: onderhoud is aanzienlijk duurder dan de C20NE.
1.8 liter 16V (C18XE) motor, 125 Pk --> Felle motor, iets minder krachtig dan de C20XE, iets minder betrouwbaar dan de C20NE. Goede middenmoot. Deze motoren hebben vaak last van kromgetrokken uitlaatspruitstukken en vervuilde LFR (stappenmotor).
2 liter 16V (X20XEV) motor, 136 Pk --> Alleen geleverd in de "kale" GSi versie, dus zonder dikke bumpers. Prima blok, maar je mist de krachtsexplosie van de C20XE.
Roest: Let bij versies van voor augustus '94 (de dikke versie) op roest, vooral bij de achterschermen, de tankdop en de dorpels. Kijk bij voorkeur even met een zaklamp via de serviceluikjes van de achterlichten in de achterschermen. Dan kun je zien of er ooit al eens iets is gedaan tegen roest.
Bekijk voor de consequenties van het roestprobleem maar eens in dit topic.
Elke Astra F heeft last van scheurtjes in de raamstijl van de deur. Dit ligt niet aan de elektrische ruiten, maar aan de spanning die het deurrubber op de deurstijl zet, bij het dichtslaat etc. Dit is geen enorm probleem, hij moet alleen niet helemaal doorgescheurd zijn.
Zoals bij alle auto's: Check of de wagen bij stevig remmen rechtdoor wil in plaats van naar links of rechts.
Aantal gereden kilometers: Elke GSi die minder dan 140.000 kilometer heeft gereden is verdacht van fraude met de kilometerteller. GSi's uit 1991 hebben minimaal 200.000 kilometer op de teller staan (en dat is dan een hele voorzichtige schatting) Uit 1996 hebben ze er zeker 150.000 op staan. Auto's die in hun hele leven gemiddeld maar 10.000 kilometer per jaar maken zijn zeldzaam. Ter voorbeeld: Mijne heeft intussen 353.000 kilometer gelopen, en hij komt uit 1992. Nu is dat wel een uitschieter naar boven, maar dan heb je een beetje een indicatie.
Een C20NE gaat zonder problemen 300.000 kilometer mee. Een kilometerstand boven de 2 ton is dus geen reden om niet te kopen. Hoe de wagen loopt is wel belangrijk om te checken. Als je gaat kijken, kijk dan of de motor warm is wanneer je aankomt. Het mooiste is als je een koude start kunt meemaken om te kijken hoe ie loopt.
Voor de C20XE geldt dat er maximaal de eerste 30 seconden een ratelend (tikkend) geluid mag klinken uit de motor. Daarna moet het verdwenen zijn. Dit zijn de klepstoters die zich nog moeten vullen met olie. Duurt het langer dan zijn de klepstoters versleten, of is de olie hoognodig aan vervanging toe.
Check bij de 16V motoren vooral wanneer de distributieriem vervangen is. Bij de 8V is dat niet zo spannend, zelfs als die knapt is er geen vuiltje aan de lucht.
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Even voorstellen
stukje was lijst Ronald
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum!
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Even voorstellen
welkom
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
mensen bedankt voor de info en een warm ontvangs te krijgen
heb al meteen een gsi gespot op deze site en ga er morgen gelijk naar kijken en zal dit lijstje hierbeven zeker even uitprinten:P en als die me bevalt dan krijgt die een nieuw baasje
Mvg Daniel
heb al meteen een gsi gespot op deze site en ga er morgen gelijk naar kijken en zal dit lijstje hierbeven zeker even uitprinten:P en als die me bevalt dan krijgt die een nieuw baasje
Mvg Daniel
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
hee oenatje
ik ben gister toevallig wezen kijken naar deze gsi maar hij sprak me toch niet zo zoals die op de foto staat blok zweet behoorlijk de randen zijn helemaal verknalt hebben ze handmatig omgeslagen waardoor er stukken lak zijn gesprongen en er roest zit de achterklep sloot niet goed hij trok behoorlijk naar een kant dus al met al was het uhm niet geworden helaas heb er 300km voor moeten rijden jammer
maarja morgen opweg naar zeeland :D om alsnog daar een gsi te bezichtigen en als die me bevalt meenemen gelijk
Bedankt voor al je info
Mvg Daniel
ik ben gister toevallig wezen kijken naar deze gsi maar hij sprak me toch niet zo zoals die op de foto staat blok zweet behoorlijk de randen zijn helemaal verknalt hebben ze handmatig omgeslagen waardoor er stukken lak zijn gesprongen en er roest zit de achterklep sloot niet goed hij trok behoorlijk naar een kant dus al met al was het uhm niet geworden helaas heb er 300km voor moeten rijden jammer
maarja morgen opweg naar zeeland :D om alsnog daar een gsi te bezichtigen en als die me bevalt meenemen gelijk
Bedankt voor al je info
Mvg Daniel
Re: Even voorstellen
succes daniel,
vaak zien ze er op de foto vele malen beter uit, maar in het echt vaak slecht.
ik vond pas na een jaar zoeken een mijn eerste goede gsi.
vaak zien ze er op de foto vele malen beter uit, maar in het echt vaak slecht.
ik vond pas na een jaar zoeken een mijn eerste goede gsi.
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum !
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
vandaag een mooie Gsi gekocht in Zeeland:D:D:D:D helemaal blij ermee tijd voor wat dingetjes recht te zetten:P
foto's volgens snel als die helemaal in mijn styl is
foto's volgens snel als die helemaal in mijn styl is
Re: Even voorstellen
gaaf man, snel foto's
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Even voorstellen
bij te koop oenat
heb je trouwens van de week tijd (even of topic)
heb je trouwens van de week tijd (even of topic)
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
Re: Even voorstellen
woensdag avond?
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: Even voorstellen
is goed. mist de astra nog binne staat maar ga ik niet van uit.
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Even voorstellen
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
je kan ook foto's van voor en na maken
je kan ook foto's van voor en na maken
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
En daar zeggen wij geen nee tegen
morgen gaat die de was in en dan maak ik een paar picca's
van hoe die er nu uit ziet hij word ergens deze maand nog onderhande genomen door een spuiter zoals het randje rechts achter zit oppervlakkige roest
en heb nogal steenslag op mijn motorkap die ik graag weg wil laten halen dus nog genoeg te doen voor de astra mooi straks te laten uitzien
en het belangrijkste zo ORGINEEL mogelijk buiten de velgen en de grill over de grill ben ik nog aan het twijfelen meschien dat die ook nog vervangen gaat worden voor een geheel orginelen verder ga ik het interieur ook nog vervangen voor een mooi orgineel gsi interieur oude eigenaar had er gaten in gesneden voor de oudio vind ik zeer jammer maar gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak ja voor de rest gaan jullie het nog wel zien hoop op mooi resultaat................
Mvg Daniel
morgen gaat die de was in en dan maak ik een paar picca's
van hoe die er nu uit ziet hij word ergens deze maand nog onderhande genomen door een spuiter zoals het randje rechts achter zit oppervlakkige roest
en heb nogal steenslag op mijn motorkap die ik graag weg wil laten halen dus nog genoeg te doen voor de astra mooi straks te laten uitzien
en het belangrijkste zo ORGINEEL mogelijk buiten de velgen en de grill over de grill ben ik nog aan het twijfelen meschien dat die ook nog vervangen gaat worden voor een geheel orginelen verder ga ik het interieur ook nog vervangen voor een mooi orgineel gsi interieur oude eigenaar had er gaten in gesneden voor de oudio vind ik zeer jammer maar gelukkig hebben we niet allemaal de zelfde smaak ja voor de rest gaan jullie het nog wel zien hoop op mooi resultaat................
Mvg Daniel
- astra-gsi-666
- forum-gebruiker
- Berichten: 3081
- Lid geworden op: 05 jan 2012 23:22
- Auto('s): OPEL ASTRA GSI F1 1993 en astra gt 2.0I F1 1993,OPEL KADETT GT16V E1 1985(R.I.P.),OPEL VECTR B1 CDX 1998 (EX)
- Locatie: sittard zuid limburg
Re: Even voorstellen
welkom op het het gsi forum,mooi weer een gsi erbij,wat heeft ie van kleur en krijgt hij de zelfde
kleur terug.
danny gsi 666
kleur terug.
danny gsi 666
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Even voorstellen
mooie plannen
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
Mensen nog even gedult voor de foto's ben behoorlijk ziek dus weinig zin om wat te doen
Gr Daniel
Gr Daniel
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
blijft zelfde kleurtje zoals in de text vermeld staat word ie alleen wat bijgespoten ASTRAgsi666
dus beter lezen volgende keer:P heb gister de wielen omgelegt en uhm even mooi gepoets
morgen komen er foto's
Gr Daniel
dus beter lezen volgende keer:P heb gister de wielen omgelegt en uhm even mooi gepoets
morgen komen er foto's
Gr Daniel
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
kan iemand me helpen om de foto's te posten weet niet presies hoe ik het voor elkaar krijg
Gr Daniel
Gr Daniel
Re: Even voorstellen
Foto's plaatsen
Als je foto's op het forum wil posten moet je ze eerst uploaden op een foto site
bijvoorbeeld:
http://www.picturetrail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
even registreren en uploaden maar. om ze te plaatsen zet je de url van je geuploade foto tussen de image tags
voorbeeld
url van de foto krijg je tezien als je op de foto met de rechtse muisknop klikt en kiest voor eigenschappen
Als je foto's op het forum wil posten moet je ze eerst uploaden op een foto site
bijvoorbeeld:
http://www.picturetrail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
even registreren en uploaden maar. om ze te plaatsen zet je de url van je geuploade foto tussen de image tags
voorbeeld
Code: Selecteer alles
[img]http://www.picturetrail.com/jouwfoto.jpeg[/img]
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 24 feb 2012 17:58
- Auto('s): Astra F 5 Deurs C20xe R.I.P.>>>>>Vervangen door Astra GSI C18XE
- Locatie: Limburg zuid
Re: Even voorstellen
Hoppaaaaaaaaaaaaaaa
Zo ziet de astra er nu uit zoals te zien is op een vand e foto's zit er wat roest op dit word helemaal gemaakt zodra het weer een beetje mooier is
steenslag is niet zo heel goed te zien alleen op de gril maar dat gaat er dus ook af verder heb ik alleen mijn eigen wielen eronder gedaan
dus nog niet zo heel veel nieuws eraan gedaan op de uitlaat na dan die heb ik moeten lassen samen met iemand anders die me er vaker bij helpt
zodra er weer een verandering is plaats gevonden maak ik daar gelijk even een paar van, ik hou jullie op de hoogte
Mvg Daniel