Yeah, die had ik nog niet voor de inboedel namelijkTrompie schreef: U gaat door voor de koelkast
Ik was toevallig nog bij Niels vorige week, toen zag ik daar iets...
En hopelijk een buizensetje + mistlampen?
Yeah, die had ik nog niet voor de inboedel namelijkTrompie schreef: U gaat door voor de koelkast
Ik was toevallig nog bij Niels vorige week, toen zag ik daar iets...
Goed!Trompie schreef:Weet nog niet goed hoe ik het ga aanpakken en wat.
Ja, zal eens rondkijken, alleen die dingen zijn loeiduur en dan zit ik met het vulgatjanus2 schreef:kut van de astra turbo maar dat komt wel weer goed denk ik
en bij je v6 zeg ik 1 ding
zet er alu deksels op want die kunststof dingen krijge je niet dicht
heb bij de mega nu ook alu deksels en ben van het lekken compleet af nu
die zwarte kunststof dingen krijg je niet dicht en met de tijd gaan de boutjes los zitten en loopt alles weer vol olie
dus wil je er van af zeg ik alu deksels er op zetten
ebay engeland kijkenTrompie schreef:Ja, zal eens rondkijken, alleen die dingen zijn loeiduur en dan zit ik met het vulgatjanus2 schreef:kut van de astra turbo maar dat komt wel weer goed denk ik
en bij je v6 zeg ik 1 ding
zet er alu deksels op want die kunststof dingen krijge je niet dicht
heb bij de mega nu ook alu deksels en ben van het lekken compleet af nu
die zwarte kunststof dingen krijg je niet dicht en met de tijd gaan de boutjes los zitten en loopt alles weer vol olie
dus wil je er van af zeg ik alu deksels er op zetten
Ik begrijp wat je bedoelt, maar hij lekte altijd, werd er wel wat moe van. Als de pakking uitgehard is zal het wel meevallen! En anders zul je dit wel terugzien in de oliedruk tochBart(astra) schreef:pas op dat je er niet teveel vloeibare pakking tussen doet.
Als je dit naar binnen perst door het aandraaien van het carter, kan de oliezeef verstopt raken met alle gevolgen van dien.
Zijn op de V6 kunststof kleppendeksels geleverd joh? Wat apart...janus2 schreef: zet er alu deksels op want die kunststof dingen krijge je niet dicht
ja op alle typs behalve bij de vectra b x25xe en 1 type saab v6 turboRedBill schreef:Zijn op de V6 kunststof kleppendeksels geleverd joh? Wat apart...janus2 schreef: zet er alu deksels op want die kunststof dingen krijge je niet dicht
zou kunnen.prs schreef:ik heb wel is gelezen dat die kunstof deksel krom zijn zodra ze een keer gedemonteerd worden. deze moet je dus eigenlijk ook vervangen als ze los zijn geweest. of het waar is??
Nee, aluminiumdekselpakingen zijn anders: http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=13&t=127411" onclick="window.open(this.href);return false;Trompie schreef:Zijn de pakkingen allemaal hetzelfde? Anders dan bestel ik iig alvast een kleppendekselpakkingset
ja dusSATZ
Ventildeckeldichtungen
für
OPEL
Vectra B 2.5i V6
Vectra B 2.6i V6
für ALUDECKEL
jeuj!The Undertaker schreef:ja dusSATZ
Ventildeckeldichtungen
für
OPEL
Vectra B 2.5i V6
Vectra B 2.6i V6
für ALUDECKEL
Heb ie der nog meer?janus2 schreef:als dat dezelfde persoon is die ook op het opel forum die dinegn te koop heeft kun je beter even verder zoek
hij denkt dat ze van goud zijn en vraag er 175 euro voor
ik heb voor die van mij 40 betaald
Beter, ze zijn geliefd vandaar dat ze die prijzen zo belachelijk hoog maken.janus2 schreef:als dat dezelfde persoon is die ook op het opel forum die dinegn te koop heeft kun je beter even verder zoek
hij denkt dat ze van goud zijn en vraag er 175 euro voor
ik heb voor die van mij 40 betaald