Tha_PietJuH schreef:hmm niet echt plug&play er hangen 3×2 losse braadjes onder elke angeleye dus doe moet ik verbinden met me stadslicht en daar heb ik niet veel verstandvan hoe dat werkt
gewoon het stekkertje van de stadslichten afknippen,kroonsteentje ertussen....en klaar is kees
Hey electricien,
Bji een auto werken we dus ABSOLUUT NOOIT met kroonsteentjes !!!
Tha_PietJuH schreef:hmm niet echt plug&play er hangen 3×2 losse braadjes onder elke angeleye dus doe moet ik verbinden met me stadslicht en daar heb ik niet veel verstandvan hoe dat werkt
gewoon het stekkertje van de stadslichten afknippen,kroonsteentje ertussen....en klaar is kees
Hey electricien,
Bji een auto werken we dus ABSOLUUT NOOIT met kroonsteentjes !!!
Solderen of evt met de juiste amp stekkers
hmm even kroonsteentje tussen zetten en dan komt er water bij en dan is het einde oefening okeee geen kroonsteentje duss
1995 Astra F GSi 2.0 16 Valve Met Angel eyes koplampen & Crystal Rood/zilver achterlichten!!!!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Ik kom hier sowieso nauwelijks GSI'tjes tegen.
Ik ken er 1 bij Weber die voor 1500 te koop staat (van horen zeggen) en verder is het dat hier in buurt ;o
DarkDaedelus schreef:ik zie zojuist dat die letterlijk bij mij achter staat, heb deze nog nooit gezien op het industrieterrein...
Ik kom hier sowieso nauwelijks GSI'tjes tegen.
Ik ken er 1 bij Weber die voor 1500 te koop staat (van horen zeggen) en verder is het dat hier in buurt ;o
ik kom ook bijna nooit in Echt ik zag bij die garage een mooie auto staan en dacht, als ik hem niet aan de deur kan verkopen dan ruil ik hem in! Zodoende... Hij staat nu bij autovedo.nl was vroeger een alfa garage nu verkoopt hij alles. Nu rij ik een alfa 147 1.6 TSpark 120pk. In het donkergrijs metalic(grigio stromboli) met zwart leder bekleding 90.000 op de teller 4 electrice ramen enz. Enz. 8500 euro met inruil 7500 bij betalen.
1995 Astra F GSi 2.0 16 Valve Met Angel eyes koplampen & Crystal Rood/zilver achterlichten!!!!