blue schreef:Ik heb hem een tijdje terug met de paperclipmethode gecheckt en toe kwam er alleen de lambda uit. dat kwam vermoedelijk doordat het een imitatie is.
Ik heb hem meteen nog maar een keer met de paperclip gedaan en hij geeft nu ook alleen 13 en 31 aan.
Die 31 doet me eigenlijk afvragen of ik hem ook moet starten tijdens het uitlezen?
Nou weet ik niet of dat er wat mee te maken heeft maar als dat zo is zou pascal mijn naschokprobleem ook al moeten hebben ervaren?
Ik zal nog eens goed naar die stekkers kijken
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Klopt is een imitatie, doet het prima. Af en toe alleen een foutcode, maar was met originele ook heel af en toe.
Starten hoeft niet, als je wel doet, krijg je gewoon die foutcode niet. Is niet zo interessant
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wat je wel kunt doen, is met de TECH eraan een complete datacheck doen bij de dealer. Gewoon alles nalopen en kijken of het klopt. Kost vaak wel wat geld.
Wat het naschokken betreft, ik weet wat je bedoelt, maar de keren dat ik er last van had, kun je op 1 hand tellen in het jaar dat ik hem in bezit had. Elke keer wilde ik er natuurlijk wel naar kijken, maar kon het probleem niet reproduceren
Wel misschien het melden waard, ik rijd dus nu weer met een C20XE M2.8 rond en ik zou zweren dat die ik nu rijd veel rapper is. Terwijl beide toch echt 100% origineel zijn. Eerst dacht ik dat die van Matt gewoon rap was (daarmee vergeleken toen), maar nu zou ik eerder zeggen dat deze auto langzaam is.
Waar je het dan moet zoeken, dat zou ik echt niet weten. Ik heb een hoop onderhoud eraan gedaan, kun je zien aan de bon die ik je gestuurd heb.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
![opel :opel:](./images/smilies/icon_opel.gif)
With great power...comes great responsibility
![opel :opel:](./images/smilies/icon_opel.gif)