Dump foto's van je eigen Astra hier!
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Re: Dump foto's van je eigen Astra hier!
Hierbij dan de hele repo:
Goeie nachtstalling voor de auto's. Mijn enorme partytent
Op 2400 meter hoogte in de Dolomieten, bij "Der drei Zinnen" (De drie wachttorens)
Zo steil dat mijn handrem (die gaar is overigens) en zelfs de eerste versnelling erbij de auto niet op z'n plek hielden. Dus maar op de voetrem en een ander de foto's laten maken.
Een regenachtig ritje met twee fotografen die tijdens de rit uit verschillende ramen hingen...
En nog een keer een ritje expliciet bedoeld voor een fotoshoot. Helaas worden auto's alleen zo snel vies...
Enjoy
Goeie nachtstalling voor de auto's. Mijn enorme partytent
Op 2400 meter hoogte in de Dolomieten, bij "Der drei Zinnen" (De drie wachttorens)
Zo steil dat mijn handrem (die gaar is overigens) en zelfs de eerste versnelling erbij de auto niet op z'n plek hielden. Dus maar op de voetrem en een ander de foto's laten maken.
Een regenachtig ritje met twee fotografen die tijdens de rit uit verschillende ramen hingen...
En nog een keer een ritje expliciet bedoeld voor een fotoshoot. Helaas worden auto's alleen zo snel vies...
Enjoy
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Nou vooruit, ik zal even ALLE foto's plaatsen die ik er tot nu toe van gemaakt heb
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
-
- Moderator
GSI Racer schreef:waar blijven die GSi foto's van jou, Pascal!!
Nou, gisteren weer een hoop insecten gevangen met de Astra, dus het was wel eens tijd om hem een wasbeurtje te geven. Vanochtend dus even aan de gang gegaan, nog lekker voor al dat benauwde weer van nu. Daarna even een weiland in gereden voor onderstaande foto's. Nu tevreden heren?Bart(astra) schreef:maak maar eens gauw goede foto's dan !
Helaas valt me nu hij zo extreem schoon is, pas op hoeveel steenslag erop zit en hoe erg sommige plaatdelen van kleur verschillen t.o.v. elkaar. Maar daar wordt aan gewerkt
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Nou ik zal ook maar weer is een plaatje posten dan van me trots.
Gister weer vers APK-tje, en me 'nieuwe' velgen gemonteerd. Ze lagen nou al zo lang klaar te wachten (meer dan een jaar)
Smaken zullen verschillen, maar ik vind 't zelf wel sjiek staan eigenlijk !
Groetjes,
Jeroen.
Gister weer vers APK-tje, en me 'nieuwe' velgen gemonteerd. Ze lagen nou al zo lang klaar te wachten (meer dan een jaar)
Smaken zullen verschillen, maar ik vind 't zelf wel sjiek staan eigenlijk !
Groetjes,
Jeroen.
Heren thnx. Marcel, klopt ! Omega B2 Sport velg inderdaad
Ja zijn leuke velgen. Oorspronkelijk had ik ze 2,5 jaar terug voor m'n Omega gekocht. Maar de Omega toen verkocht.
De wielen waren niet netjes toen ik ze kocht, dus heb ze op me gemakje (beetje sparen) op laten knappen enzo.
En eigenlijk, hadden ze voor het mooie wel wat donkerder gemogen. Maar ja, oorspronkelijk zouden ze onder de
Omega komen, dus zei tegen de velgen boer toen, doe maar de zelfde kleur. Gewoon origineel.
Maar zo onder de Astra is het wel een beetje een groot, vlak, 'bleke' velg ! haha
Moet zeggen dat ik ook lang getwijfeld heb tussen een andere set OEM velgen die ik ook heb liggen nog,
Die zijn vlgns mij in Dld onder Vectra B2 sport en Zafira A en/of Astra G coupe geleverd ?? weet niet precies,
maar vind ze ook gaaf. De linkse op de foto. Dus die misschien over jaartje of 2 eronder ofzo. Voor de afwisseling.
Maar eerst maar weer is sparen, want moeten ook beetje opgeknapt worden. Heb nu jaren altijd met velgen onder
de autogezeten waar altijd wel is dingetje, kartel randje aanzet etc.. maar nu wil ik is spik en span velgjes ook.
Maken het toch wel af !
Robert; Nope, geen Corsa D wisser !
Groetjes,
Jeroen.
Ja zijn leuke velgen. Oorspronkelijk had ik ze 2,5 jaar terug voor m'n Omega gekocht. Maar de Omega toen verkocht.
De wielen waren niet netjes toen ik ze kocht, dus heb ze op me gemakje (beetje sparen) op laten knappen enzo.
En eigenlijk, hadden ze voor het mooie wel wat donkerder gemogen. Maar ja, oorspronkelijk zouden ze onder de
Omega komen, dus zei tegen de velgen boer toen, doe maar de zelfde kleur. Gewoon origineel.
Maar zo onder de Astra is het wel een beetje een groot, vlak, 'bleke' velg ! haha
Moet zeggen dat ik ook lang getwijfeld heb tussen een andere set OEM velgen die ik ook heb liggen nog,
Die zijn vlgns mij in Dld onder Vectra B2 sport en Zafira A en/of Astra G coupe geleverd ?? weet niet precies,
maar vind ze ook gaaf. De linkse op de foto. Dus die misschien over jaartje of 2 eronder ofzo. Voor de afwisseling.
Maar eerst maar weer is sparen, want moeten ook beetje opgeknapt worden. Heb nu jaren altijd met velgen onder
de autogezeten waar altijd wel is dingetje, kartel randje aanzet etc.. maar nu wil ik is spik en span velgjes ook.
Maken het toch wel af !
Robert; Nope, geen Corsa D wisser !
Groetjes,
Jeroen.
-
- Moderator
Nou, nog maar een paar van de mijne dan.
Bij aanschaf zat er een zwarte Vauxhall L op het kleppendeksel. Dat vond ik niet zo spectaculair. Toevallig was ik afgelopen donderdag bij iemand die juist een zwarte L wilde voor een project en wat had hij op zijn blokje zitten? Een zwart geworden rode L. Dus we hebben geruild. Ik die L poetsen en hij werd warempel weer mooi rood
Nu het weer eens mooi weer is in NL, ook de rest van de auto weer gedaan. Stond alweer even in de planning, maar het weer liet het niet toe. Vandaag dus eindelijk wel en het resultaat is weer beter dan de vorige keer. Ik denk nog 1x en dan kan het niet beter omdat de lak gewoonweg te slecht is geworden omdat die al 17 jaar op de auto zit.
En fotootje van de achterkant. Maar wacht...wat zit daar nou
Bij aanschaf zat er een zwarte Vauxhall L op het kleppendeksel. Dat vond ik niet zo spectaculair. Toevallig was ik afgelopen donderdag bij iemand die juist een zwarte L wilde voor een project en wat had hij op zijn blokje zitten? Een zwart geworden rode L. Dus we hebben geruild. Ik die L poetsen en hij werd warempel weer mooi rood
Nu het weer eens mooi weer is in NL, ook de rest van de auto weer gedaan. Stond alweer even in de planning, maar het weer liet het niet toe. Vandaag dus eindelijk wel en het resultaat is weer beter dan de vorige keer. Ik denk nog 1x en dan kan het niet beter omdat de lak gewoonweg te slecht is geworden omdat die al 17 jaar op de auto zit.
En fotootje van de achterkant. Maar wacht...wat zit daar nou
-
- Moderator
Vandaag mooi weer, dus weer eens tijd om mijn poets-vaardigheden bij te werken. Dit keer niet thuis voor de deur, maar bij een heuse expert op poetsgebied.
Resultaat? Een enorm hard glimmende Astra. Enige nadeel is wel dat je echt duidelijk ziet dat de lak al 17 jaar oud is.
Zal stoppen met typen, foto's zeggen meer dan een lang verhaal.
he?
Resultaat? Een enorm hard glimmende Astra. Enige nadeel is wel dat je echt duidelijk ziet dat de lak al 17 jaar oud is.
Zal stoppen met typen, foto's zeggen meer dan een lang verhaal.
he?
ziet er goed uit! die poetsmeneer mag mijn auto ook wel is doen, daar is namelijk veel eer te behalen
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): 59 Plymouth
Toevallig aankomende week keertje tijd Barry?
No problemo hoor. Ben wel erg precies
No problemo hoor. Ben wel erg precies
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
netjes pascal. bling bling
ik mis een deksel
ik mis een deksel
Matt schreef:Toevallig aankomende week keertje tijd Barry?
was het maar zo'n feest!
Speelkwartier:
Vrougah, strak:
Jaar eerder gekocht:
Die eerste eigenaar was EXTREEM. De 2e reed er nie mee. En de 3e was gek.
Vrougah, strak:
Jaar eerder gekocht:
Die eerste eigenaar was EXTREEM. De 2e reed er nie mee. En de 3e was gek.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
nice pics allemaal weer
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Jij bent dus de 3e eigenaar begrijp ik Plug?
Vette pics van een mooie Astra. Heb je ook plannen om de Astra weer wat strakker te maken Plug?
Vette pics van een mooie Astra. Heb je ook plannen om de Astra weer wat strakker te maken Plug?
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Zomaar wat fotos van me astra
Shot at 2012-04-13
Shot at 2012-04-13
- AlexAstra
- Oud-Clublid
- Auto('s): Hobby: Astra GSI 2.0 16v Daily: Vectra C 2.2 GTS
Mooie Astra's hebbe jullie!
Hier die van mij:
Hier die van mij:
blauwe was van mij
cdx staat er niet op maar wel de c20xe station en de vec v6
en de cdx:
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Onze groot-autobezitter...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
Die CDX is echt cool! zelfs el.achterramen!
Zal straks nog even foto's opzoeken van mn Astra
Zal straks nog even foto's opzoeken van mn Astra
cdx vind ik echt een hele stoere versie.
bij stouten stond een blauwe cdx station
bij stouten stond een blauwe cdx station
Hieroo staan d'r ook veel SW's enzo, ook een groene in mega nette staat en zo'n irmscher spoilertje
Zo'n interieur als jij ook hebt super netjes, echt zonde!
Zal zo even fotos zoeken van mijn Opel
Zo'n interieur als jij ook hebt super netjes, echt zonde!
Zal zo even fotos zoeken van mijn Opel
- GSI4ever
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 24v Station
Nog de puntjes op de i zetten en de groep A uitlaat aanpassen en de ombouw is gereed
Cruise Control Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Bonrath Promoteam
Irmscher Promoteam
V6 Promoteam
Mijn astra
lijkt wel regelrecht uit de showroom te komen,
super netjes
super netjes
-
- Moderator
Even stiekem een V6 ingebouwd?GSI4ever schreef:Nog de puntjes op de i zetten en de groep A uitlaat aanpassen en de ombouw is gereed
Gaaf in zo'n station!