Met dat vermogen wat eruit moet komen kunnen de meeste nog dromen hahaMikeopel schreef:ziet er echt super dik uit die gaat toch niet in de gsi he
voor hij kapot ging liep hij op 322 pk en 391nm
Hij komt weer terug hier in
Met dat vermogen wat eruit moet komen kunnen de meeste nog dromen hahaMikeopel schreef:ziet er echt super dik uit die gaat toch niet in de gsi he
ja naar 83 mm dus nu officieel 3.0The Undertaker schreef:Is het blok nog opgeboord?
midden word het hem niet invbm intercooleroenatje schreef:bij ons staat er ook 1, super vette wagen
kentekenplaat MOET in het midden. net als alfa: uit het midden is no go oftewel LELIJK
ok, je moet wat heTheo Gsi schreef:midden word het hem niet invbm intercooleroenatje schreef:bij ons staat er ook 1, super vette wagen
kentekenplaat MOET in het midden. net als alfa: uit het midden is no go oftewel LELIJK
Ik denk ook dat dat mooier staatLaagvlieger schreef:Eronder kan nog wel. Op die lip.
wat een mongool zegoenatje schreef:http://www.skoften.net/index/video/bmw_met_haast
de corrado is de enige vw die ik wel echt kan waarderen dat zijn echt vette bakkenTheo Gsi schreef:Met dat vermogen wat eruit moet komen kunnen de meeste nog dromen hahaMikeopel schreef:ziet er echt super dik uit die gaat toch niet in de gsi he
voor hij kapot ging liep hij op 322 pk en 391nm
Hij komt weer terug hier in