Erwin_dude schreef:dacht ongeveer pktje of 3 of 4 ..
ken je beter een snelle sticker op de zijkant plakken die is +5 pk
nee man daar blijft de wind weer achter haken en kost je dus weerstand
een mooie monster bumper werkt veel beter
dan mot je de sticker er eest op plakken en vervolgens blanke lak erover spuite dat helpt heb ik gehoord.. anders de sticker tunen .. dus de scherpe randjes met van dat schuurpapier schure met water.
heb ut ook gehoord van de expert op dat gebied had het er gister nog over met um, zal even vragen of dat met onze clubstikers standaart gedaan kan worden wel beter voor onze leden natuurlijk, anders is de auto met sticker altijd langzamer..
probleem is dan dat de auto weer zwaarder word door de blanke lak
en dat kost ook weer vermogen
dus als je dan een c20ne hebt is hij helemaal niet meer vooruit te branden
raymond schreef:probleem is dan dat de auto weer zwaarder word door de blanke lak
en dat kost ook weer vermogen
dus als je dan een c20ne hebt is hij helemaal niet meer vooruit te branden
valt me helemaal niet tegen met c20ne met sticker!
Hoe zit dat dan in de bochten? Dan merk je dat ook wel denk ik of niet? Als ik echt ga toppen met die dikke 1800 van mij schroef ik altijd mijn antenne er even af! Dat scheelt echt veel!
Laat je die dan achter of neem je hem mee? Anders verlies je geen gewicht natuurlijk.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Dan durft echt niemand meer tegen je te sprinten omdat je gewoon een beest hebt
Had mijn broertje op zijn Corsa A zitten, iedereen was bang voor vernedering
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.