Algemeen filmpjes topic
-
- Oud-Clublid
Re: [CENTRAAL] FILMPJES 4
Cool
Als er ook zo iets is voor de GSI...
Als er ook zo iets is voor de GSI...
dat is nog eens een uitgebreidde bc voor een ouwe opel
en die grijze manta vindt ik persoonlijk 100x mooier als die hilmersson manta die hilmersson manta is dan wel weer wereld beroemd maar is wel erg tupperware tuning
(ok ligt wel een serieus blok in) doe mij die grijze maar hoef ik geen seconde over na te denken
en die grijze manta vindt ik persoonlijk 100x mooier als die hilmersson manta die hilmersson manta is dan wel weer wereld beroemd maar is wel erg tupperware tuning
(ok ligt wel een serieus blok in) doe mij die grijze maar hoef ik geen seconde over na te denken
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
me too!gsipiloot schreef:dat is nog eens een uitgebreidde bc voor een ouwe opel
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
was nooit zo een fan van de 1 serie maar als ik dit zie wat een vette bak + sound zeg jeetje... en thumbs up for the driver misschien is 't hier en daar wat geëdit maar het is in ieder geval een goeie driver.
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
geinig filmpje !
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Flinke vaardigheden dat hij zo door die openingen in die blokken heen gaat
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
-
- Oud-Clublid
bruut apparaat
-
- Oud-Clublid
- GSI Racer
- Donateur 2013
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Oud-Clublid
Ronnie Coleman 8x Mr. Olympia
The Undertaker schreef:Ronnie Coleman 8x Mr. Olympia
Yeah!
Dat is echt een grote gozer
- GSI Racer
- Donateur 2013
Misschien kunnen jullie wel de Isle of Man?
normaal met motoren, dit keer met een Soeb (die bijna Soep was)
let vooral op de bijrijder. die word er niet warm of koud van!
damn
[youtube]9jSYiU-JdRw&feature=player_embedded[/youtube]
normaal met motoren, dit keer met een Soeb (die bijna Soep was)
let vooral op de bijrijder. die word er niet warm of koud van!
damn
[youtube]9jSYiU-JdRw&feature=player_embedded[/youtube]
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
zo heerlijk hoe hij dat handelt wat een skills . die Co-driver is gewoon freaky.... pokerface
Opel Astra OPC Z20LEH
-
- forum-gebruiker
die rode manta heeft in mijn ogen helemaal niks met tupperware tunning te makengsipiloot schreef: die grijze manta vindt ik persoonlijk 100x mooier als die hilmersson manta die hilmersson manta is dan wel weer wereld beroemd maar is wel erg tupperware tuning
weet niet of jij gezien hebt hoe dat ding bebouwd..maaar denk dat hij 10 keer beter is dan die grijze
een turbo motor in bouwen en de auto een ander kleurtje geven kan iedereen
de technische verandering aan die rode zijn veel grote en moeilijker in mijn ogen
o,ja tupperware tunning in heel het autostyle boek leeg kopen en op je auto hangen
-
- Oud-Clublid
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
zoo die hebben haast lol haha
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Pff materiaaltje, alleen die zeik reacties van die losers daar op het forum.....The Undertaker schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/1536231 ... botox.html
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
-
- Oud-Clublid
De enige loser daar is die bestuurder, die is ziek in zijn hoofd. Super gaaf dat je auto dat kan maar ga lekker op de ring of een onbegrensd stuk Duits snelweg er mee rijden en niet in een bebouwd gebied in NederlandTheo Gsi schreef:Pff materiaaltje, alleen die zeik reacties van die losers daar op het forum.....The Undertaker schreef:http://www.dumpert.nl/mediabase/1536231 ... botox.html
lieve raymondraymond schreef:die rode manta heeft in mijn ogen helemaal niks met tupperware tunning te makengsipiloot schreef: die grijze manta vindt ik persoonlijk 100x mooier als die hilmersson manta die hilmersson manta is dan wel weer wereld beroemd maar is wel erg tupperware tuning
weet niet of jij gezien hebt hoe dat ding bebouwd..maaar denk dat hij 10 keer beter is dan die grijze
een turbo motor in bouwen en de auto een ander kleurtje geven kan iedereen
de technische verandering aan die rode zijn veel grote en moeilijker in mijn ogen
o,ja tupperware tunning in heel het autostyle boek leeg kopen en op je auto hangen
kijk eens naar de buitenkant van die grijze manta gte uitgevoerd verlaagd en een paar nette velgen
en dan naar die rode/oranje manta met zn tuning voorbumper dorpels achterbumper en grote achterspoiler
dat vindt ik zeker wel tupperware tuning en die techniek in die hilmersson is wel super vet dat zal ik niet ontkennen maar dat zei ik al in t begin van mn vorige post
en als je dus puur naar de buitenkant van allebei die manta's kijkt dan vindt ik die grijze 100x mooier als die rode/oranje met zn tupperware tuning
maar techisch is die himersson gewoon super vet (al hoewel ik liever een c20let opel motor in een opel zie als een volvo motor maar dat is een kwestie van smaak )
-
- Oud-Clublid
Die Hilmersson heeft eigenlijk niks meer te maken met de tuning die WIJ hier doen, dat ding heeft een Manta body en daar heb je eigenlijk alles mee gezegd, verder lijkt het meer op stockcar techniek dan het inbouwen van een andere motor.
Die grijze Manta is door een "amateur" gebouwd, Hilmersson door een bedrijf met een hoop geld
Die grijze Manta is door een "amateur" gebouwd, Hilmersson door een bedrijf met een hoop geld
maar t ging mij nie om de techniek maar om de buitenkant van de beide manta's ik vindt die "orginele" grijze gewoon mooier! ik ben niet zo van de tupperware tuning
-
- Oud-Clublid
Ik kan me hier alleen maar bij aansluitengsipiloot schreef:maar t ging mij nie om de techniek maar om de buitenkant van de beide manta's ik vindt die "orginele" grijze gewoon mooier! ik ben niet zo van de tupperware tuning