Ik weet er alles vanDennis_dB schreef:Als eigen baas moet je altijd hard werken. Maar als het voor je eigen is dat niet zo'n probleem vind ik zelf.
DHZ Twente work topic
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: DHZ Twente work topic
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Re: DHZ Twente work topic
Het is niet alleen maar leuk en aardig, problemen die je moet oplossen, soms zit het allemaal tegen. En ik doe alles nog eens alleen dus ik moet echt alles doen, van administratie tot garantie's, bestellen van onderdelen. Ik kom in een normale week wel aan de 70 uur..
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
Re: DHZ Twente work topic
Als ik mn pa zo hoor kan je beter alleen zijn dan dat je personeel hebt.
Re: DHZ Twente work topic
70uur x60euro= 4200euro dan hou je ongeveer 1680euro over in de week (40%)
dus wanneer komt die astra rwd v6 turbo-kompressor dhz twente reclamemobiel
(geintje he niels )
dus wanneer komt die astra rwd v6 turbo-kompressor dhz twente reclamemobiel
(geintje he niels )
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: DHZ Twente work topic
Probleem is dat ie de helft van de uren maar kan schrijven!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: DHZ Twente work topic
is zeker hard werken ja.
heb er dikke respect voor
heb er dikke respect voor
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Re: DHZ Twente work topic
Speciale koppeling binnen, bij Sachs gemaakt voor 520NM koppel!
De nieuwe en oude plaat,
Oliekoeler binnen
Nieuwe oliepomp en aanzuigbuis
Oliekoeler en intercooler
Morgen begin ik aan de motor te bouwen ! Gister en vandaag nog even met de kabelboom bezig geweest, alles zat onder de olie en het was een grote smeer bende. Heb de hele kabelboom losgetrokken en weer opnieuw ingetaped. Verder heb ik even een remmetje gepast, velgen passen helaas niet meer dus er moet even een spacer tussen komen. Nu naar huis, dag was weer lang genoeg !
De nieuwe en oude plaat,
Oliekoeler binnen
Nieuwe oliepomp en aanzuigbuis
Oliekoeler en intercooler
Morgen begin ik aan de motor te bouwen ! Gister en vandaag nog even met de kabelboom bezig geweest, alles zat onder de olie en het was een grote smeer bende. Heb de hele kabelboom losgetrokken en weer opnieuw ingetaped. Verder heb ik even een remmetje gepast, velgen passen helaas niet meer dus er moet even een spacer tussen komen. Nu naar huis, dag was weer lang genoeg !
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
Re: DHZ Twente work topic
dat remt je turbo afRellie opt werk schreef:
verder wel heel net werk geleverd.. Lijk me pens met werk die kabelboom zo intapen opnieuw
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: DHZ Twente work topic
Mooie remmen, hoe groot zijn die pizzaschijven?
Zet je aan het denken....
Zet je aan het denken....
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Re: DHZ Twente work topic
Zijn 330mm, ik heb nog een gebruikt setje liggen eventueel van mijn eigen Astra ! Die set wat ik heb liggen bij 6 zuigerig, deze set voor de salibra zijn 8 zuigerig. Mijn Astra rijd de eerste tijd toch nog niet dus ze mogen in de verkoop.
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
Re: DHZ Twente work topic
echt mooi dat nieuwe spul
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Re: DHZ Twente work topic
Update!
Motorblok weer in kleur
Drijfwerk weer inelkaar bouwen
ARP kopbouten er in
ARP hoofdlagerbouten
Gaten in de lagerschalen boren voor de zuigerbodemkoeling
Verstevigingsplaat passen zonder lagerkappen
Lagerkappen tot de goede hoogte laten afvlakken
Alles op moment vastgezet
Dikke stalen koppakking er tussen
Motorblok weer in kleur
Drijfwerk weer inelkaar bouwen
ARP kopbouten er in
ARP hoofdlagerbouten
Gaten in de lagerschalen boren voor de zuigerbodemkoeling
Verstevigingsplaat passen zonder lagerkappen
Lagerkappen tot de goede hoogte laten afvlakken
Alles op moment vastgezet
Dikke stalen koppakking er tussen
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: DHZ Twente work topic
wow, zeer vet bezig
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: DHZ Twente work topic
Mooi spul maak je altijd Niels! genot om naar te kijken!
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: DHZ Twente work topic
Zow, die kleur rood is gaaf. De Jpeg compressie heeft er alleen veel moeite mee.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: DHZ Twente work topic
Mooi project idd zeg, en die kleur van de carressorie is zeker bijzonder fraai !
Maar met diam 330 passen de velgen niet meer ? 17" ?
Uit de kluiten gewassen klauw dan. Geen 'slim-line' denk.
Ik krijg 345mm * 32 met AP-R in 'n 17" wiel weg zonder problemen
Maar met diam 330 passen de velgen niet meer ? 17" ?
Uit de kluiten gewassen klauw dan. Geen 'slim-line' denk.
Ik krijg 345mm * 32 met AP-R in 'n 17" wiel weg zonder problemen
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 03 mei 2011 13:26
Re: DHZ Twente work topic
Rellie opt werk, wordt een beauty, hoop je eens een keer te kunnen ontmoeten.
Groetjes Peter.
Groetjes Peter.
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: DHZ Twente work topic
lekker bezig Niels
tof dat je de tijd neemt voor dit soort fotos en verhalen
jan lul van een andere garage zou over de meeste dingen 3x zolang doen volgens mij
ontwerpen vanaf 0, snijden en lassen, monteren, reviseren. alsof het simpel is. '' doen we ev'n ''
tof dat je de tijd neemt voor dit soort fotos en verhalen
jan lul van een andere garage zou over de meeste dingen 3x zolang doen volgens mij
ontwerpen vanaf 0, snijden en lassen, monteren, reviseren. alsof het simpel is. '' doen we ev'n ''
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Re: DHZ Twente work topic
die remklauwen + schijven man...
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Re: DHZ Twente work topic
Update !
Motor samenbouwen
Distributie er op
Kabelboom netjes weg werken nu je er nog makkelijk bij kunt
Vlak vliegwiel met ARP boutjes
Nieuwe koppeling voor 520NM !
De tuf er weer in!
Oliekoelerhuis er op met de nieuwe aansluitingen voor de oliekoeler
Oliekoelerslangen passend maken
Aluminium buis gelast voor de aansluiting van de turbo naar de intercooler
Inlaat van de turbo maken
En zo staat het er tot nu toe bij
Kleppendeksel weer opgehaald van de coater, helaas is de kleur in het echt toch anders uitgevallen dan in het kleuren programma. Nog maar even kijken wat we daar mee doen.
De originele koelfan bleek niet meer te passen, daarom maar even een ander model er op gezet.
Gelijk de bedrading klaar gemaakt zodat ik daar niet meer bij hoef later
Nieuwe olieaanvoer van de turbo gemaakt, gelijk op de motor vastgezet met een paar slang houders
Motor samenbouwen
Distributie er op
Kabelboom netjes weg werken nu je er nog makkelijk bij kunt
Vlak vliegwiel met ARP boutjes
Nieuwe koppeling voor 520NM !
De tuf er weer in!
Oliekoelerhuis er op met de nieuwe aansluitingen voor de oliekoeler
Oliekoelerslangen passend maken
Aluminium buis gelast voor de aansluiting van de turbo naar de intercooler
Inlaat van de turbo maken
En zo staat het er tot nu toe bij
Kleppendeksel weer opgehaald van de coater, helaas is de kleur in het echt toch anders uitgevallen dan in het kleuren programma. Nog maar even kijken wat we daar mee doen.
De originele koelfan bleek niet meer te passen, daarom maar even een ander model er op gezet.
Gelijk de bedrading klaar gemaakt zodat ik daar niet meer bij hoef later
Nieuwe olieaanvoer van de turbo gemaakt, gelijk op de motor vastgezet met een paar slang houders
Laatst gewijzigd door Rellie opt werk op 11 jul 2011 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
Re: DHZ Twente work topic
ziet er goed uit.
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: DHZ Twente work topic
Mooi werk hoor, auto zal lekker rijden straks denk.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: DHZ Twente work topic
geweldig man!!
even een vraagje over die distributie:
heb je daar alles van het nieuwe type op gezet?
met die plastic rollen enz.
en de vaste waterpomp, die je niet hoeft te verdraaien?
dan heb je ook de ronde distributievertanding nodig, toch?
ben wel even benieuwd, anders bouw ik mijn LET er ook naar om
en de distributiekap, kan ik daar nog de oude voor pakken, of heb ik dan een kap van een C20XE 2.8 nodig?
mvg
Maikel
even een vraagje over die distributie:
heb je daar alles van het nieuwe type op gezet?
met die plastic rollen enz.
en de vaste waterpomp, die je niet hoeft te verdraaien?
dan heb je ook de ronde distributievertanding nodig, toch?
ben wel even benieuwd, anders bouw ik mijn LET er ook naar om
en de distributiekap, kan ik daar nog de oude voor pakken, of heb ik dan een kap van een C20XE 2.8 nodig?
mvg
Maikel
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: DHZ Twente work topic
Jij zit ook niet stil, is het wel?GSI Racer schreef:geweldig man!!
even een vraagje over die distributie:
heb je daar alles van het nieuwe type op gezet?
met die plastic rollen enz.
en de vaste waterpomp, die je niet hoeft te verdraaien?
dan heb je ook de ronde distributievertanding nodig, toch?
ben wel even benieuwd, anders bouw ik mijn LET er ook naar om
en de distributiekap, kan ik daar nog de oude voor pakken, of heb ik dan een kap van een C20XE 2.8 nodig?
mvg
Maikel
en erg benieuwd naar de Calibra als hij klaar is en natuurlijk naar de filmpjes op de Ring van Maikel: Bwooooooop, pssssssst, bhoooooooop, pssssssst
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2702
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: DHZ Twente work topic
Ziet er echt strak uit idd!!!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995