lexmaul?

Eenvoudige vragen over de Astra F zoals: "waar kan ik mijn claxon vinden", "waarvoor dient dit onderdeel" "welk motorblok is dit" e.d. kunnen hier gesteld worden. Geen problemen in dit forum plaatsen!
koenmeijer1
forum-gebruiker
Berichten: 18
Lid geworden op: 21 dec 2010 22:13
Locatie: julianadorp

Re: lexmaul?

Bericht door koenmeijer1 »

:worship: :worship: bedankt voor de vele reacties,,
ben alleen nu eerst weer bezig met de auto één gelijke kleur aan
het maken,, (kost ook al genoeg) :shock:
voorschermpie, deurtje en de achterklep.. misschien kan iemand mij aan een klep en een deur helpen???? kleurcode E266)
en dan de binnenkant en dán pas motorisch :)
dus zal nog wel tijdje duren.. maar het begin van neerlands mooiste :GSi: is er al whahaha

gr
boerbeun
forum-gebruiker
Berichten: 1034
Lid geworden op: 01 jun 2007 13:43
Locatie: duiven

Re: lexmaul?

Bericht door boerbeun »

dat tb geluid... JEZUS... menig V8 rijder zou nog effe een raampje omlaag doen als ie naast je stopt..
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
Gebruikersavatar
felix
forum-gebruiker
Berichten: 474
Lid geworden op: 12 jan 2010 20:51

Re: lexmaul?

Bericht door felix »

heb een lexmaul zitten, en 280° nokken, heb nu 175pk en 210nm koppel.

en echt veel verschil met een standaard c20xe is het nu ook niet.
ja, ik rij er wel van weg, maar zit je effe te slapen ga je er heus niet meer over :wink:

in koppel ben je helemaal de pineut, een standaard rijdt los van je weg, onderin verlies je enorm veel met een lexmaul.

het geluid is echter wel bangelijk, het vraagt gewoon om naar de 7000-8000 te gaan :shiny:

maar webers zijn nog een vettere sound, maar helaas geen goede optie op een c20xe

trottle bodies is zeker een aanrader, had ik meteen moeten doen!

als je echt pk's wilt halen uit een c20xe moet je de kop laten bewerken, kun je daar beter 500€ aan uitgeven zal je veel meer aan hebben :wink:
heb een c20xe op de testbank gezien met bewerkte kop, en had iets van een 210pk (wel weinig koppen +/-220)met de rest origineel, daar sta je dan te blozen met je nokken en lexmaul :evil:

zo kun je natuurlijk blijven doorgaan.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3763
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: lexmaul?

Bericht door pluggie »

Kheb nooit wat van die nokken gemerkt, kwist niet eens, ja het loopt stationair beroert, ja tloopt verder wel ok op toeren.
kDenk ook niet dat je het uberhaupt merkt.

En TBs van Fred reed ik meteen zoek ooit met half AGC bij stoplicht.

Omdat ik slopert ben qua schakelen en wat meer ervaring qua lomp knallen, dat kost geen 1/10e sec, met 2 pedalen, en hij meteen stond te spinnen. Zegt geen klap.

Moet eens WRC filmpje naast nederlands rally filmpje zetten. Zie je WRC zonder moeite zo lijkt het half dwars en heeeeeeeeeeel hard naast heel veel stuurcorrecties en veel dwarser en moeilijk rijden zetten.

En Felix, dat is truuck he, je moet 3/4000 rpm weg, Dat is altijd de truuc van een C20XE. Eerste is meteen naar 2. ik deed ook op een blauwe maandag aan straatracen. Ja dan leer je in no time hoe het snel moet. Die doen dat. Ik niet, dus. Maar daar leer je echt van, hoe het slopend echt moet.

Je moet bij simpele stoplicht race al minstens 2000 uit vrij weg, dus je hebt je pedaal daar al op. Sja.
Monsterastra had zelfs een knop die die in moest drukken, non stop, waarbij navigator bij start ding op toeren kon houden.
Elke 220 pk bak verliest het van een 150 als je het middenweg zo doet, en schakelt in 1/100e met een klap.

En dan doe je voorzichtig. kZeg niet dat goed is, maar zo werkt het. En eigenlijk moet je 4000 weg. En meteen naar 2.

Zeg alleen maar hoe het theoretisch moet. Niet dat je dit thuis moet uitproberen :P
Plaats reactie