GSi Racer z'n Project Topic: update verkocht!
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> drijfstanglage
Ik heb met iemand van het Opel forum gemailt.
hij is gespecialiseerd in het tunen van C20XE's.
hebben zelf een Astra LET met 403pk
hij zei dat ik op +/_210pk uit moet komen met de plannen die ik nu heb.
komen wel nog iets scherpere nokken op dan!
dat zijn nog eens leuke vooruitzichten
Nu nog wachten tot de revisiemonteur is komen kijken naar het blok en of het garantie word, de ja of de nee...
hij is gespecialiseerd in het tunen van C20XE's.
hebben zelf een Astra LET met 403pk
hij zei dat ik op +/_210pk uit moet komen met de plannen die ik nu heb.
komen wel nog iets scherpere nokken op dan!
dat zijn nog eens leuke vooruitzichten
Nu nog wachten tot de revisiemonteur is komen kijken naar het blok en of het garantie word, de ja of de nee...
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- thommy
- forum-gebruiker
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 11 aug 2010 23:10
- Auto('s): Astra F GSI 2.0 16v Turbo `94 Astra F GSI 1.8 16v `94 Astra F 1.6 Sport `97
- Locatie: Krabbendijke
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> drijfstanglage
Owow
Das vervelend 210pk
Das vervelend 210pk
==========>>Westcoast promoteam<<==========
Astra GSI 2.0 16v TURBO
Astra GSI 1.8 16v
Astra GSI 1.8 16v (Donor)
Astra GSI 2.0 16v TURBO
Astra GSI 1.8 16v
Astra GSI 1.8 16v (Donor)
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> drijfstanglage
echt wel
en dan te bedenken dat ik ook nog TB's op de planning heb staan in de toekomst....
en dan te bedenken dat ik ook nog TB's op de planning heb staan in de toekomst....
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> drijfstanglage
Kan je beter een 3.0 V6 erin hangen
Maar dat is meer gewicht. Dit wordt ook enorm gaaf. Ben benieuwd!
Maar dat is meer gewicht. Dit wordt ook enorm gaaf. Ben benieuwd!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> drijfstanglage
Vandaag is de revisiemonteur komen kijken.
de kosten gaan gedeeltelijk vergoed worden (waar ik blij genoeg mee ben!)
Volgens de monteur heeft er vuil tussen het lager gezeten.
de lagers van de overige 3 cilinders waren ook niet al te fris meer....
dat na 10.000km
Het hele zaakje kan dus uitgebouwd gaan worden.
Dan breng ik het kale onderblok weer naar hun.
Zij monteren me dan de andere zuigers, drijfstangen en een andere krukas.
De rest ga ik zelf weer netjes opbouwen
Nu nog even een zaterdag plannen om het blok eruit te krijgen
de kosten gaan gedeeltelijk vergoed worden (waar ik blij genoeg mee ben!)
Volgens de monteur heeft er vuil tussen het lager gezeten.
de lagers van de overige 3 cilinders waren ook niet al te fris meer....
dat na 10.000km
Het hele zaakje kan dus uitgebouwd gaan worden.
Dan breng ik het kale onderblok weer naar hun.
Zij monteren me dan de andere zuigers, drijfstangen en een andere krukas.
De rest ga ik zelf weer netjes opbouwen
Nu nog even een zaterdag plannen om het blok eruit te krijgen
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
Balen, maar gelukkig wordt het gedeeltelijk vergoed
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
en wat wordt nu precies vergoed? lagers? of montage kosten of?
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
Deels is altijd beter dan niets vergoeden!
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> drijfstanglage
Het zal wel niet in je budget liggen maar ik dacht ik probeer met je mee te denkenGSI Racer schreef:en dan te bedenken dat ik ook nog TB's op de planning heb staan in de toekomst....
http://link.marktplaats.nl/444315909
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
wat er vergoed gaat worden zijn de montage kosten, dus het complete draaiende gedeelte opnieuw schoonmaken en opbouwen. + nieuwe pakkingen en keerringen.
lagers worden niet vergoed omdat er nu race lagers in komen, dus dat is een beetje dubbel op dan als ik die ook nog eens vergoed zou krijgen.
krukas kan ik voor een paar euro's kopen van Peter.
@Astrid Fahrer,
leuk aanbod die TB's, maar dat laat mijn budget nu niet toe
wat niet is kan nog komen zeggen ze wel eens....
verder niks meer gedaan aan de Astra.
Ben druk bezig om geld bij elkaar te beunen
volgende week zal een begin gemaakt worden denk ik.
lagers worden niet vergoed omdat er nu race lagers in komen, dus dat is een beetje dubbel op dan als ik die ook nog eens vergoed zou krijgen.
krukas kan ik voor een paar euro's kopen van Peter.
@Astrid Fahrer,
leuk aanbod die TB's, maar dat laat mijn budget nu niet toe
wat niet is kan nog komen zeggen ze wel eens....
verder niks meer gedaan aan de Astra.
Ben druk bezig om geld bij elkaar te beunen
volgende week zal een begin gemaakt worden denk ik.
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
Vergoeding hoeft toch niet per se in onderdelen?GSI Racer schreef: lagers worden niet vergoed omdat er nu race lagers in komen, dus dat is een beetje dubbel op dan als ik die ook nog eens vergoed zou krijgen.
Had mijn broertje ook. Polo G40 gekocht, dag later blok in de soep. Hadden die grapjassen de kop niet eens goed vast gemaakt
Garantie gelukkig. Alleen duurde het een beetje lang bij hun. Dus heeftie gewoon die auto opgehaald incl. geld voor de stuk gelopen onderdelen. Kreeg dan bijv. wel geld voor maar 1 originele zuiger, maar die zijn duur. Voor dat geld + heel weinig bijleggen, wat hippere zuigers en dergelijke gehaald.
Ding loopt best hard nu.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 15 jan 2007 16:10
- Locatie: dat boere gat Roosendaal
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
heey pascal,
waar heeft je broertje die g40 gekocht dan¿¿¿ een maat van mij had er 2 staan.
waar heeft je broertje die g40 gekocht dan¿¿¿ een maat van mij had er 2 staan.
It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
Hier in de buurt, bij een autobedrijf. Daarom was er garantie.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
(blijft een vw he ) maar dikke plannen voor je gsi ben benieuwd of je je geplande pk's ook gaat halen zou vet zijn!
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> kleine update
Zo, weer even een updatje met wat minder goed nieuws.
Gister avond begonnen met het blok + bak eruit te halen.
Lag er op 2 uurtjes uit, dus rap gegaan.
Motor + bak van elkaar gescheiden.
Motor aan de bok gehangen.
Vandaag verder gegaan en het blok geheel uit elkaar geschroefd.
Wat ik tegen kwam ben ik minder blij mee.
Door het hele motorblok zaten lager resten.
Dat wil dus het volgende zeggen: Zuigers beschadigd, cilinders beschadigd, kop beschadigd.
Nu zit ik dus met een probleem.
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar denk dat ik het blok in onderdelen ga verkopen.
Om alles weer goed te (laten) maken gaat me weer een hoop centen kosten.
Wat me verder op viel was: olie in het koelvloeistof reservoir, dus het bekende scheurtje in de kop.
En een koppakking die koelvloeistof naar de cilinder lekte, zuigerrand was namelijk helemaal schoon
dat verklaart meteen het slechte lopen als hij koud was.......
Ik denk dat ik de Astra nu even laat staan voor wat hij is en dan doorsparen voor een LET
een LET zal ook veel pieken gaan kosten, maar als ik nu een andere C20XE ga aanschaffen en deze fris wil maken zal me ook weer veel gaan kosten.
Wel even balen maargoed, dat veranderd er toch niks aan.
Verder heb ik de airco er nog uit gesloopt (leidingen, condensor met filter/droger en pomp)
Komende week wil ik even langs het revisiebedrijf gaan en kijken wat die beste man te vertellen heeft.
De C20XE zal in onderdelen verkocht worden zoals het er nu naar uit ziet.
zijn nog genoeg delen die gebruikt kunnen worden, troep ga ik uiteraard niet verkopen
dit was voorlopig even de laatste update over mijn Astra
Heb hem voor de aardigheid nog maar even gepoetst, dankzij die kut vogels. En de velgen even goed schoon gemaakt.
daar gaat mijn lekkere toer-zomer weer
Gister avond begonnen met het blok + bak eruit te halen.
Lag er op 2 uurtjes uit, dus rap gegaan.
Motor + bak van elkaar gescheiden.
Motor aan de bok gehangen.
Vandaag verder gegaan en het blok geheel uit elkaar geschroefd.
Wat ik tegen kwam ben ik minder blij mee.
Door het hele motorblok zaten lager resten.
Dat wil dus het volgende zeggen: Zuigers beschadigd, cilinders beschadigd, kop beschadigd.
Nu zit ik dus met een probleem.
Ik ben er nog niet helemaal uit, maar denk dat ik het blok in onderdelen ga verkopen.
Om alles weer goed te (laten) maken gaat me weer een hoop centen kosten.
Wat me verder op viel was: olie in het koelvloeistof reservoir, dus het bekende scheurtje in de kop.
En een koppakking die koelvloeistof naar de cilinder lekte, zuigerrand was namelijk helemaal schoon
dat verklaart meteen het slechte lopen als hij koud was.......
Ik denk dat ik de Astra nu even laat staan voor wat hij is en dan doorsparen voor een LET
een LET zal ook veel pieken gaan kosten, maar als ik nu een andere C20XE ga aanschaffen en deze fris wil maken zal me ook weer veel gaan kosten.
Wel even balen maargoed, dat veranderd er toch niks aan.
Verder heb ik de airco er nog uit gesloopt (leidingen, condensor met filter/droger en pomp)
Komende week wil ik even langs het revisiebedrijf gaan en kijken wat die beste man te vertellen heeft.
De C20XE zal in onderdelen verkocht worden zoals het er nu naar uit ziet.
zijn nog genoeg delen die gebruikt kunnen worden, troep ga ik uiteraard niet verkopen
dit was voorlopig even de laatste update over mijn Astra
Heb hem voor de aardigheid nog maar even gepoetst, dankzij die kut vogels. En de velgen even goed schoon gemaakt.
daar gaat mijn lekkere toer-zomer weer
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
ah dat is fucked,
succes met de zoektocht naar een goede let
succes met de zoektocht naar een goede let
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
Sow! Daar wordt je zeker niet vrolijk van nee
Wat ga je nog bij het revisiebedrijf vragen dan?
Wat ga je nog bij het revisiebedrijf vragen dan?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
Das weer een tegenvaller dan.
Maar of een c20let nou een betrouwbare oplossing is voor circuitrijden, betwijfel ik..
Maar of een c20let nou een betrouwbare oplossing is voor circuitrijden, betwijfel ik..
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
@Pascal, ik wil gaan vragen hoe het nu verder gaat met de garantie.
@Bart, Hoe bedoel je betrouwbaar?
Op zich zijn het wel sterke/degelijke motoren als je het goed aanpakt, niet dan?
Heb nog weinig ervaring met de LET's moet ik wel eerlijk zeggen.
Het is ook niet zo dat ik de hele dag op zo'n circuit lig te blazen he!!
@Bart, Hoe bedoel je betrouwbaar?
Op zich zijn het wel sterke/degelijke motoren als je het goed aanpakt, niet dan?
Heb nog weinig ervaring met de LET's moet ik wel eerlijk zeggen.
Het is ook niet zo dat ik de hele dag op zo'n circuit lig te blazen he!!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
LET is behoorlijk ruk op circuit. Magoed.
Dat is ook waarom WTCC mannen zo'n moeite hebben met Turbo's, ipv 2.0's.
Volgens mij wil je op een circuit gewoon zowat de meest standaard C20XE, lekker hoog op zijn poten, en keiharde vering.
Mega remmen, weinig gewicht, en zonder dakbekleding, dakraam, en ramen.
Dattum.
Revisie is duur, maar een LET wil je niet op een circuit.
Magoed jij en ik zeker nie zijn geen schumacher. En je wil een korte bak.
Magoed dan ga ik alleen even uit van Schumacher zijn eisen.
KHeb er eigenlijk nooit iets openlijks over gezegt. Toen mijn astra werd afgeladen heb ik midden in de nacht Lancia Delta
Integrale 16V EVO 2 gereden.
In een EVO 1 casco. Totale coke freak, je moest de EVO 1 hebben met EVO2 blok, want dat was snelste.
En opgefokt met schakelaars. Dus echt de 25k/50k euro droom, totaal tot op schroefje uit mekaar geweest.
'nee ik ga daar niet met je in meerijden, jij hebt gezopen'
'Kost mij geld hoor, want dan mag je rijden in hoogste stand'
Stomme potmeter schakelaar.
'Nee doe ik niet'
Heb daar ook foto's van. Jongen zat zwaar aan de coke en drank.
Mijne werd afgeladen, en daar stondtie.
'Rij dan met me mee'. NEE !
Nee, ik rij nooit met iemand zo iemand mee, mijne is net total loss.
Uiteindelijk zei die het zo vaak, okay, dan rij ik, maar ik durf het niet.
Ik heb het gereden. Dooooooooooh, wat gaat dat echt ongenadig hard. Is oncontroleerbaar. Echt.
Tot 2000 toeren reed dat als een 1.6, heel lief en normaal, en dat kun je niet vergelijken met een LET in een Astra.
Mijn god man, wat eng. Ongenadige klap 300pk op 900 kilo. En plots, en dat is dan een echte, een 4x4.
Dat gaat zooooo fokking hard, niet normaal. Dat gaat zooo hard. Dat gaaat zooo hard.
Dat ging zo ongenadig hard. Dat gaat zoooooooooooooooo hard. Echt niet normaal.
Dikke dubbele fans, je hele voorkant is fans, alles fluit, BOV als je schakelt, TSSS, BWAAAAAAAAAAAAA, en onder de 2000 niks.
Maar tis zo'n plotse Surge.
Dus mijn auto eind sept kwam net terug van de dieplader en uur later rij ik dat.
Oh en 3 rondjes rondweg zat de hele tank erdoorheen. Kerel was ketslazeres, 'tank maar met mijn pas'.
Bizarre is wel:
Je staat middenin de nacht met je Lancia Delta Integrale bij de pomp, allemaal sjonnies, er was echt niemand die opmerkte 'wow'.
Gaat zo oncontoleerbaar hard man.
Sta je bij tankstation, staan die dubbele fans te loeien, met geluid van 2 nillfiks middenin de nacht. Toch meegemaakt.
Ik zou zoiets niet in mijn astra willen. Omdat ik nie zou kunnen.
Godsamme nondedju, wat gaat dat hard in zoiets.
Maar snapte ook meteen waarom schumacher geen turbo wil.
Je gaspedaal heeft alleen te maken met techniek, niet met je auto. Je krijgt onverwacht een ongenadige klap.
Tis wel heel leuk. Leukste wat er is zelfs.
Dat is ook waarom WTCC mannen zo'n moeite hebben met Turbo's, ipv 2.0's.
Volgens mij wil je op een circuit gewoon zowat de meest standaard C20XE, lekker hoog op zijn poten, en keiharde vering.
Mega remmen, weinig gewicht, en zonder dakbekleding, dakraam, en ramen.
Dattum.
Revisie is duur, maar een LET wil je niet op een circuit.
Magoed jij en ik zeker nie zijn geen schumacher. En je wil een korte bak.
Magoed dan ga ik alleen even uit van Schumacher zijn eisen.
KHeb er eigenlijk nooit iets openlijks over gezegt. Toen mijn astra werd afgeladen heb ik midden in de nacht Lancia Delta
Integrale 16V EVO 2 gereden.
In een EVO 1 casco. Totale coke freak, je moest de EVO 1 hebben met EVO2 blok, want dat was snelste.
En opgefokt met schakelaars. Dus echt de 25k/50k euro droom, totaal tot op schroefje uit mekaar geweest.
'nee ik ga daar niet met je in meerijden, jij hebt gezopen'
'Kost mij geld hoor, want dan mag je rijden in hoogste stand'
Stomme potmeter schakelaar.
'Nee doe ik niet'
Heb daar ook foto's van. Jongen zat zwaar aan de coke en drank.
Mijne werd afgeladen, en daar stondtie.
'Rij dan met me mee'. NEE !
Nee, ik rij nooit met iemand zo iemand mee, mijne is net total loss.
Uiteindelijk zei die het zo vaak, okay, dan rij ik, maar ik durf het niet.
Ik heb het gereden. Dooooooooooh, wat gaat dat echt ongenadig hard. Is oncontroleerbaar. Echt.
Tot 2000 toeren reed dat als een 1.6, heel lief en normaal, en dat kun je niet vergelijken met een LET in een Astra.
Mijn god man, wat eng. Ongenadige klap 300pk op 900 kilo. En plots, en dat is dan een echte, een 4x4.
Dat gaat zooooo fokking hard, niet normaal. Dat gaat zooo hard. Dat gaaat zooo hard.
Dat ging zo ongenadig hard. Dat gaat zoooooooooooooooo hard. Echt niet normaal.
Dikke dubbele fans, je hele voorkant is fans, alles fluit, BOV als je schakelt, TSSS, BWAAAAAAAAAAAAA, en onder de 2000 niks.
Maar tis zo'n plotse Surge.
Dus mijn auto eind sept kwam net terug van de dieplader en uur later rij ik dat.
Oh en 3 rondjes rondweg zat de hele tank erdoorheen. Kerel was ketslazeres, 'tank maar met mijn pas'.
Bizarre is wel:
Je staat middenin de nacht met je Lancia Delta Integrale bij de pomp, allemaal sjonnies, er was echt niemand die opmerkte 'wow'.
Gaat zo oncontoleerbaar hard man.
Sta je bij tankstation, staan die dubbele fans te loeien, met geluid van 2 nillfiks middenin de nacht. Toch meegemaakt.
Ik zou zoiets niet in mijn astra willen. Omdat ik nie zou kunnen.
Godsamme nondedju, wat gaat dat hard in zoiets.
Maar snapte ook meteen waarom schumacher geen turbo wil.
Je gaspedaal heeft alleen te maken met techniek, niet met je auto. Je krijgt onverwacht een ongenadige klap.
Tis wel heel leuk. Leukste wat er is zelfs.
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
Magoed sterkte kerel, wat Bart zegt, Let is nou niet circuit most steady.
Je gaat hem wel maken gast, in een of andere manier.
Zo ben je wel !!!!
Je gaat hem wel maken gast, in een of andere manier.
Zo ben je wel !!!!
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 3387
- Lid geworden op: 08 dec 2005 23:08
- Auto('s): 59 Plymouth
- Locatie: Zeeland
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
Zonde. Hopelijk komt alles weer helemaal goed.
Heb nog wel een mooie witte voor je
Heb nog wel een mooie witte voor je
2003 Mini Cooper S JCW, supercharged
Westcoast Promoteam
Westcoast Promoteam
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
GSI Racer schreef:@Pascal, ik wil gaan vragen hoe het nu verder gaat met de garantie.
@Bart, Hoe bedoel je betrouwbaar?
Op zich zijn het wel sterke/degelijke motoren als je het goed aanpakt, niet dan?
Heb nog weinig ervaring met de LET's moet ik wel eerlijk zeggen.
Het is ook niet zo dat ik de hele dag op zo'n circuit lig te blazen he!!
Heb je de verhalen van Andre Botter wel eens allemaal gelezen/gehoord
Let is een bodemloze put, als je er mee gaat racen ed.
(of je moet het zaakje helemaal standaard laten, wat niet gebeurd)
- Mikeopel
- Oud-Clublid
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: 31 jan 2011 12:49
- Auto('s): gsi x20xev to G.M
- Locatie: Assen, en Pijnacker
Re: GSi Racer, Maikel z'n Project topic --->> C20XE R.I.P 07
dat is heel vervelend man. en heel veel sterkte met het zoeken ( en sparen) voor een c20let
Spelling- en grammatica fouten in bovenstaand bericht zijn enkel bedoeld ter amusement van de lezer
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA
i am driving a Fozzy And A Driftcar what is your profession?
Nissan Skyline R33 OO-skyline-OO
Subaru Forrester AKA De Boswachter
C18XE/X20XEV GSI
C20ne GSI KIA
golf 1600 rat KIA