pluggie schreef:de V6 was een bodemloze geldput!
Dat was het ook wel een beetje, maar wilde er niet aan toegeven. Was mijn eerste echte grote project en vond het zonde om het ook weer af te kappen vanwege tegenslagen. Had overigens niets te maken met hoe ik handelde, was gewoon een maandag-ochtend blok. Kan het nu wat makkelijker zeggen, want ik weet nu 100% zeker dat ik hem toch nooit meer terug zie
Trouwens, als ik de reparaties toen wel allemaal zelf had gedaan, was ik NIET goedkoper uitgeweest. Bij lange na niet. Dus valt allemaal best mee. Was allemaal een nette garantieregeling. Dus waarom niet?
Maar je hebt wel gelijk hoor. Het is op zich niet zozeer het dakraam wat ontbreekt, is meer een jezelf-voor-de-gek-houden smoesje.
Het lijkt mij geen slechte aankoop, als je maar niet lomp gaat doen met deze auto. Dan kan je er een hoop plezier aan beleven denk. Heb al vaak genoeg (nou ja, eigenlijk niet
) met Matt meegreden, is erg leuk hoor, een C20LET in een GSi. Zolang je maar normaal doet ermee. Warm rijden, nadraaien, goed onderhoud. Dan gaat het wel goed.
Maar back on topic! Lijkt een leuke auto, beetje investeren in deze auto en je kunt een hele leuke auto hebben. Echt zonde dat jij die onfortuinlijke privé-omstandigheden hebt Cheungy. Dit was vast geen gemakkelijke keuze.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.