Motormanagmentlampje

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Nick37
forum-gebruiker

Motormanagmentlampje

Bericht door Nick37 »

Hallo,

lang geleden dat ik hier was....maar in het verleden veel aan gehad dus GSI forum nog niet vergeten ook al ben ik niet meer in het bezit van een GSI..

Vraagje: Mijn vriendin heeft een Opel Astra G van 2001 1.6 16v nouw gaat bij meer dan 3500 toeren of snelheid boven de 110-120...het motormanegmentlampje branden als je dan stopt en opnieuw start is ie weer uit..mijn vraag is nu wat kan het probleem zijn? Is het erg schadelijk? ga zeker even langs de dealer deze week maar misschien heeft er iemand een idee wat het mogelijk kan zijn...

Grtz Nick :wink:
wim-v6
forum-gebruiker

Re: Motormanagmentlampje

Bericht door wim-v6 »

Uitlezen
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003

Bericht door Roy 2.0 16v »

zoiets als dit was vrij veel voorkomend bij een kapotte ? volgens mij lambdasensor
heb het al vaak gelezen, rond 3500 toeren en dan lampje

maar je mag ook helemaal niet harder dan 120, dus zie het als een goed iets :worship:
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door oenatje »

het kan van alles zijn, dus uit laten lezen
Nick37
forum-gebruiker

Bericht door Nick37 »

Ik heb hem vandaag laten uitlezen,Lamdasonde code kwam eruit...maar om er zeker en alles tecontroleren moet ik terug voor een vervolg afspraak om hem helemaal uit telaten lezen..kost ongeveer 200 euro is dat een normale gang van zaken bij een Opel dealer?

grtz
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid

Bericht door The Undertaker »

Nick37 schreef:Ik heb hem vandaag laten uitlezen,Lamdasonde code kwam eruit...maar om er zeker en alles tecontroleren moet ik terug voor een vervolg afspraak om hem helemaal uit telaten lezen..kost ongeveer 200 euro is dat een normale gang van zaken bij een Opel dealer?

grtz
Ja, overigens is dit NIET merk afhankelijk. Nieuwe lambda voor een Suzuki Alto uit 2004 kost 245 euro inclusief BTW en arbeidskosten (lambda alleen 170 euro ex BTW)
Plaats reactie