Hoe zat het nu met die grote beurten dan precies? Is het inderdaad zo dat het om de 15000km moet? Tenminste dat staat in het boekje, alleen daar word het servicebeurt genoemd . Neem aan dat dat hetzelfde is.
Nog even gekekeken naar luchtfilter, las op internet dat als er een laag van 2-3 mm op zit hij gereinigd moet worden en dat bij een personenauto om de 80000km een keer gereinigd moet worden, dit is dus niet nodig in mijn geval. En wat ook al gezegd werd waarschijnlijk ligt het daar niet aan.
Dan kom ik bij volgende punt, ik heb nu weer het gevoel dat alles weer normaal rijd. Snap er geen hol van maar ik zal wel gek worden...
Enige wat ik dan zou kunnen bedenken is dat ik iets te lang heb doorgereden op laatste stuk van mn tank en dat er dan wat rotzooi in benzinefilter is gekomen en dat nu na keer tanken weer beetje weg gespoeld is, geen idee of dat kan maar dat is het enige wat ik bedenken kan. Maar het is toch wel verstandig nu onderhoud te doen want het was sowieso tijd. Dan is die weer helemaal in orde.
pluggie schreef:Alleen wij schakelen dan weer terug naar 4 bij 110, BWAAAAAAAAAAAAAAAAP.
Stoplicht, gaan, dan soort dingen.
Snap wat je bedoeld, even lekker gassen houden we allemaal wel van
Blijft het zo warm onder de motorkap dan als je gewoon rijd? Dan komt er toch nog wel verse lucht binnen? Mja het zal wel zo zijn, hoe koeler hoe beter.pluggie schreef:Nu ontopic, zet je normale filterhuis eens terug. Vind je electronica ook leuker dan hete lucht happen.