IMpYGSI schreef:de mistlampen bij het grootlicht betrekken gaat volgens mij zo wel werken hoor. Heb het zelf ook nog in de planning staan.
Berichtje van Wim-V6 over hoe dit te doen bij de Astra F:
Code: Selecteer alles
Ik heb zeg maar draden vanaf grootlicht relais (uitgaande draad relais welke naar de mistlampen gaan) naar het extra relais, om deze te schakelen.
bij de astra-F heb je geen grootlicht relais, dus kan je die vanaf de zekering voor het grootlicht pakken.
deze doe je aan een schakelpin van het extra geplaatste relais, andere schakelpin aan massa
aan de aanvoer van relais, gaat + 12V (bij mij over Contact), en die ander gaat naar de uitgaande draad van het mistvoorlicht relais.
Willem
IMpYGSI schreef:Het stuur heb ik ook eens op de sloop kunnen krijgen met stuurwielbediening, echter dan moet je nog vrij veel zelf maken. En de vectra sleepring moet je ook erbij hebben. Dit lijkt me inderdaad wel een leuke optie als je dit werkend krijgt en ook de airbags beide erin. Maar lees al dat je een dashboard met airbag hebt liggen:D
Gaat lukken, heb op internet documentatie en how to's gevonden van het zelfde stuurwiel met bediening voor de radio voor een Corsa B en een Calibra. Vectra sleepring is een must, die van de Astra moet je modificeren (lees: half slopen)
IMpYGSI schreef:Die stekker voor de dagrijverlichting heb ik volgens mij niet liggen hoor. Of kan het zijn dat deze ook achter je aan uit schakelaar voor je verlichting licht ergens? En deze zorgt ervoor dat je verlichting aan gaat bij contact meen ik he?
groeten Twan
Gevonden op een Duits forum. Zorgt er inderdaad voor dat bij contact aan de verlichting aan gaat (dimlichten, stadslichten en achterlichten. Niet de tellerverlichting en kenteken.)
Code: Selecteer alles
Der Stecker für das Tagfahrlichtrelaise ist am Armaturenbrettkabelbaum
im Bereich Lenksäule-Radio.
Stekker zou ook bij jou ergens in het gebied van de tellerkast/stuurwiel/radiopaneel moeten liggen.