AUDIO PROBLEEM

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
c18xe
forum-gebruiker
Berichten: 1317
Lid geworden op: 12 jul 2007 19:06
Locatie: Papendrecht

AUDIO PROBLEEM

Bericht door c18xe »

ik zit met een probleem
sinds gistermiddag stopte de woofer er opeens mij naja leuk en aardig
vandaag maar eens gekeken...

alles zit nog goed aangesloten maar het lampje op de versterker brand niet meer,ook geen zekeringen stuk... ik even naar school geweest en op de trug weg begon die opeens weer te spelen.. na 5 minuten was het helaas al weer over...
thuis heb ik eens even gekeken

-bedrading gecontroleerd->goed
-of alles nog goed vast en op ze plek zat->goed
-radio instellingen-> goed


dus heb ik een adnere versterker er bij gepakt

versterker 1
werkte niet lampje ging niet branden ook niet toen hij ipv remote een rechtstreekse spanning kreeg


versterker 2
geeft een rood lampje aan dat hij in ze beveiliging/vegrendeling zit bla bla als de remote vanaf radio aangesloten is...
haal ik remote er af en sluit ik hem ook op de constante plus aan(kabeltje van achter naar voor buiten de auto naar me accu) springt het lampje op groen en zit hij niet vergrendelt... maar er koimt nog steeds geen geluid uit???

radio eindtrap stuk?
2 versterkers naar de gloria?

help :P
-Astra GSI c18xe- -Astra GSI c20xe- -Peugeot 107- -Aprillia shiver 750- -Suzuki Gsx-R 750 k7 yoshimura-
kenneth
forum-gebruiker
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:19

Re: AUDIO PROBLEEM

Bericht door kenneth »

heb ik zelf ook gehad ik zou toch nog eens kijken of hij nog goed massa maakt
als je die aan de auto hebt gemaakt moet je kijken of de lak goed is weg geschuurd want dat kan na een tijd wel eens voor problemen zorgen dat hij het dan wel doet en dan weer niet heb er zelf toen ook een week mee liggen rommelen

grts k
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: AUDIO PROBLEEM

Bericht door gurdi »

en een extra kabel van accu na auto massa.

zie heel vaak een 20mm² van auto na versterker en vervolgens een 6mm² van accu naar auot standaard.
astra heeft te lang geduurt
Gebruikersavatar
IMpYGSI
forum-gebruiker
Berichten: 209
Lid geworden op: 31 aug 2007 17:23
Auto('s): Astra GSI
Locatie: Maastricht

Re: AUDIO PROBLEEM

Bericht door IMpYGSI »

met de remote heb ik ook problemen gehad. Heb hem nu aangesloten op geschakelde plus. De radio staat toch altijd aan zodra de auto op contact staat.

Groeten Twan
Astra F GSI 2.0 16V 1993 C20XE *Rieger grill *Sebring uitlaatje *Middendemper, kat vervanger *Bi Xenon 8000K *K&N Open Lucht filter *HiJion 16" 205 45 r16 velgen *Koni geel met Kw veren verlaagd 30mm

Audio Klaar:D
Gebruikersavatar
gurdi
forum-gebruiker
Berichten: 2277
Lid geworden op: 21 aug 2007 15:47
Locatie: DRUTEN

Re: AUDIO PROBLEEM

Bericht door gurdi »

ik pak die altijd van de gele draad af voor 12v antenne
astra heeft te lang geduurt
Plaats reactie