de vraag was: welke aanbouwdelen zijn er allemaal nodig?ik heb nog bijna alles liggen van een c25xe !
dat zou ik ook heel graag willen weten
de vraag was: welke aanbouwdelen zijn er allemaal nodig?ik heb nog bijna alles liggen van een c25xe !
ja dat kan maar kost een hoop.lennart schreef:vraag kan je op een 3 liter ook een turbo of super charger?
kabelboom, computer, injectorrail, spruitstukken, voorpijp, motorsteunen, evt versnellingsbak, gaskabel, ontstekingsmodule, olieaanzuigbuis, carterpan, 2-delige aandrijfas en vast nog wat dingen die ik zo even vergeet!oenatje schreef:welke aanbouwdelen heb je nodig?
dynamo? inlaat?
wat nog meer?
kabelboom, computer, injectorrail, spruitstukken, voorpijp heb ik nog liggenTrompie schreef:kabelboom, computer, injectorrail, spruitstukken, voorpijp, motorsteunen, evt versnellingsbak, gaskabel, ontstekingsmodule, olieaanzuigbuis, carterpan, 2-delige aandrijfas en vast nog wat dingen die ik zo even vergeet!oenatje schreef:welke aanbouwdelen heb je nodig?
dynamo? inlaat?
wat nog meer?
Is dit een beetje een antwoord op uw vraag?
beide! inlaat gedeelte pak je sowieso al van de cali of vectra, uitlaatspruitstukken ook ivm met voorwiel aangedreven versus achterwiel aangedrevenoenatje schreef:kijk daar heb ik wat aan, dank je trompie
dynamo ook nodig?
ben niet zo motorisch aangelegd maar spruitstukken? inlaat of uitlaat of beide?
Heeft hier wel een blauwe maandag op het forum te koop gestaan en de post pas de dag erna verwijderd. Het is inderdaad één van de mooiste en compleetste Astra GSI´s die er in Nederland rondrijd.lennart schreef:nee hij staat niet tekoop.
maar ik kwam met theo in gespreek.
toen vroeg ik het aan hem.
ik had bijna een van de mooiste astras van nederland maar helaas.
Ik zou bijna zegen dat dit een betere oplossing is dan je oude opknappen, zeker omdat je onder andere je achterschermen moet vervangen, spuiten. Het is een hoop geld maar een restauratie en v6 ombouw is duurder. Misschien dat je iets met Theo kan regelen (voor over een paar maanden of zo), of met je ouders.lennart schreef:ja je heb gelijk
Probeer iets met hem te regelen.lennart schreef:zo dacht ik ook,
ik hoop dat hij nog heeft over een paar maanden dan heb ik er gewoon twee
Zat niet kreeg ik het idee. Echter had hij hem aan mij ook aangeboden, vlak nadat bekend werd dat mijn Astra gestolen was.RedBill schreef:Is Theo em alweer zat dan? Ik dacht dat het zo'n liefhebber was.
Die moet je gewoon bellen, anders zit je over een half jaar nog te wachten.lennart schreef:en ik wacht ook nog een antwoord van niels uit twente voor een ombouw.