boerbeun schreef:dure wielen, (mercedes segin) en dan fluo groen spuiten, way to go stupid
in dat topic, gequote:
Als ge hem echt zo plat wilt zien liggen als ge zelf zegt dat wil ik dan toch is zien. Dan gade extreem getrokken bandjes moeten hebben op uw 17'ers en als de schroefkit al zo diep wilt gaan. + ge ligt met uwe motor zo goed als op de grond. Op 18 ers is het zelfs uitgesloten om daar te geraken zonder air te steken
Als ik alles na beneden gooi vanvoor (met mijne redelijk dikke 195/40/17 op ne 8 J) ligt de lip van mijne coupevoorbumper op een dikke 5,5 cm van de grond.
probleem bij de astra G's is om hem vanachter goe plat te krijgen
oenatje schreef:tja die belgen he. dat is geen abn maar abb
Algemeen beschaafd Blaams?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Weet zeker dat ' ie anders zo over 't viaduct was heen gegaan
gsipiloot schreef:idd dat die lambo-rijder waardering heeft dat vindt ik dan weer hartstikke vet!
en die dett is wel snel maar die lambo toch net even wat sneller!
gsipiloot schreef:idd dat die lambo-rijder waardering heeft dat vindt ik dan weer hartstikke vet!
en die dett is wel snel maar die lambo toch net even wat sneller!
Niet gek met 500pk en 1430kg... maar die kadett moet toch ook serieus zijn verbouwd !