zo en wat is het nu danpascal1109 schreef:Girlings, 288mm. Remt goed en heeft geen last van faden (bij mij niet iig).
want 288 is turbo/V6 remmen
girling is 298
zo en wat is het nu danpascal1109 schreef:Girlings, 288mm. Remt goed en heeft geen last van faden (bij mij niet iig).
"Zoveel tijd, energie, geld en wat al niet meer erin gestoken. Zo enorm veel meegemaakt met deze auto, naar zoveel plekken toe gereden. Gelachen en gehuild, hoogtepunten en dieptepunten. Alles was er ondertussen wel gebeurd in / met / bij deze auto. Dit was ondertussen meer dan alleen een vervoersmiddel geworden.''
Ja dat is een goeie.. Het moet bijna wel iemand van uit de buurt zijn... En diegene wist ook dat ie niet rijbaar was.....Erwin_dude schreef:das zeker kut op deze manier, verzekering zal ook wel moeilijk gaan lopen doen, en moet bijna iemand uit de buurt zijn die dit geweten heb anders steel je geen normaal astratje
Ik begrijp alleen niet waarom de verzekering moeilijk zou gaan doen. De sleutels zijn er, inbraakschade is aanwezig (zie foto) en de auto stond bij Niels op de oprit.haaye schreef:Ja dat is een goeie.. Het moet bijna wel iemand van uit de buurt zijn... En diegene wist ook dat ie niet rijbaar was.....Erwin_dude schreef:das zeker kut op deze manier, verzekering zal ook wel moeilijk gaan lopen doen, en moet bijna iemand uit de buurt zijn die dit geweten heb anders steel je geen normaal astratje
De waarde is inderdaad erg laag, maar denk dat losse onderdelen toch flink geld opleveren!!! Als ik jou was Pascal zou ik het de komende tijd goed in de gaten houden op marktplaats enzo.haaye schreef:Ja ik weet dat als men je auto wil dat ze em meenemen..
Maar toch komt het niet vaak voor dat ze een auto stelen met een autoambulance o.i.d....
Dus ze hebben geweten dat deze auto niet rijbaar was.. En ook dat er een hoop geld inzit... Waarom zou ja anders een astra jatten? Want met alle respect, de waarde van een astra zit nu wel op zijn laagst...
Dit vind ik gewoon vaag.