![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
denk in de war doordat boerbeun er 1 heeft
ik wil je dolgraag helpen maar dan moet je langskomen
en dat is n beetje onnodig want er zijn genoeg c20xe's forumvrienden dichterbij dan ik
eerst maar eens lambdasonde vervangen of uitwisselen toch ?
hehe das een goeieLuuk >GSI< schreef:ik woon aan t water , rijd hier even langs anders woon toch omgeving rdam dus , lepelen we die c20xe er even uit en dan duwen we de rest de sloot in
dit is wat ik ga doen:Roy 2.0 16v schreef:geeeen idee hoe ik erop kom dat je een c18xe zou hebben![]()
denk in de war doordat boerbeun er 1 heeft
ik wil je dolgraag helpen maar dan moet je langskomen
en dat is n beetje onnodig want er zijn genoeg c20xe's forumvrienden dichterbij dan ik
eerst maar eens lambdasonde vervangen of uitwisselen toch ?
toen ik m voor het eerst kocht: 'ik hou hem, ik rij en onderhoud hem'oenatje schreef:wat een praat allemaal
ik rij hem kapot, duw hem in desloot, steek hem in de fik
kijk en dit soort dingen begrijp ik gewoon niet, waar het staat enz...Laagvlieger schreef:Maar dan kom je nog niet dichter bij een oplossing.
Heb je al de 5 volt gemeten op de koelvloeistoftemperatuursensor?
wat houdt dat precies in?zundapp schreef:Had ik ook schommelingen in het stationair alles gedaan ook stappenmotor schoonmaken etc etc.....bleekt later spelling te zijn op de gasklep, stift (ingesleten).Loopt nu weer als een zonnetje
ik begrijp er niks vanLaagvlieger schreef:heb je hem een keer los gehad?
Wat je zo en zo kan doen is hem even loshalen. netjes opschuren en weer vastzetten op 20 Nm!
Vooral dat aanhaalmoment is belangrijk!
En dan hopen dat de code wegblijft.