RedBill schreef:
Vergis je niet. Die eerste paardjes zijn ook vrij prijzig.
Je kunt voor 750 euro een C20XE kopen en in je wagen hangen. Dan heb je ineens 14 pk erbij en een veel feller blok.
Kleine aanpassingen gaan de X20XEV niet helpen. Mocht je bijvoorbeeld RAM Air injection willen (bijvoorbeeld een lexmaul inlaatspruitstuk) dan levert je dat ongeveer 10 Pk op en ben je ook 750 euro kwijt. Voor de XEV zijn er helaas ook geen lexmaul spruitstukken voor zover ik weet.
Ik denk dus dat het overbouwen van een blok niet per definitie een dure manier voor je is hoor.
das duidelijk tankx !
ik begin dan wel met de buitenkant te "pimpen" tot dat ik ergens een leuk x20xe blokje tegen kom
Dream As If You Life 4 Ever , Life As If You Die ToDay !
RedBill schreef:
Vergis je niet. Die eerste paardjes zijn ook vrij prijzig.
Je kunt voor 750 euro een C20XE kopen en in je wagen hangen. Dan heb je ineens 14 pk erbij en een veel feller blok.
Kleine aanpassingen gaan de X20XEV niet helpen. Mocht je bijvoorbeeld RAM Air injection willen (bijvoorbeeld een lexmaul inlaatspruitstuk) dan levert je dat ongeveer 10 Pk op en ben je ook 750 euro kwijt. Voor de XEV zijn er helaas ook geen lexmaul spruitstukken voor zover ik weet.
Ik denk dus dat het overbouwen van een blok niet per definitie een dure manier voor je is hoor.
das duidelijk tankx !
ik begin dan wel met de buitenkant te "pimpen" tot dat ik ergens een leuk x20xe blokje tegen kom
Je bedoelt C20XE.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)