EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
wat heb je betaald voor een roestvrije astra dan?
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
950 euro...Erwin_dude schreef:wat heb je betaald voor een roestvrije astra dan?
onderkant gecheckt = hard
koplampen eruit, geen sporen van las-gedoe, geen roest.. tankdop = clean
motor loopt onregelmatig, dat komt door lucht massa ofzo... 4 experts hebben gekeken...
dat rubberen buis die van je sfi naar je filter loopt, daar zie je het is 'vastgetaped' ...
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
oenatje schreef: mooie astra.
c20xe dis ontsteking met electronische 260 teller.
ik denk dat deze een coscast kop heeft.
ja, een vriend keek even diep in de motor gedeelte
en hij zei dat precies
coscast kop
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
waar je die blok hebt aangegeven, is er een klein vorm van roest, wat niet van de achterkant komt.The Undertaker schreef:Is dit gezichtsbedrog?
die andere 2 puntjes zijn, jah, puntjes
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
nee, niet naar gevraagdBart(astra) schreef:Is er ook bij verteld, hoe die deuk ontstaan is ?
was al blij met het prijs
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
Zo te zien een prima Astra voor een prima prijs hoor! Heb je als ik het zo inschat geen miskoop aan! Veel plezier ermee!
Je zou het eens aan joopie kunnen vragen. Deze wagen is namelijk van 4-6-09 t/m 13-2-10 van hem geweest. Misschien weet hij of die deuk er toen al in zat, of dat die er tijdens zijn bezit in gekomen is.sens schreef:nee, niet naar gevraagdBart(astra) schreef:Is er ook bij verteld, hoe die deuk ontstaan is ?
was al blij met het prijs
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
En vergeet niet een paar spuitbussen tectyl / ML of ik veel wat te kopen en alle plekken waar je maar bij kan
komen vol te spuiten met dit spul! Dan geniet je langer van een roestvrije status
komen vol te spuiten met dit spul! Dan geniet je langer van een roestvrije status
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
hmmm thx voor de tipsAstrid_fahrer schreef:En vergeet niet een paar spuitbussen tectyl / ML of ik veel wat te kopen en alle plekken waar je maar bij kan
komen vol te spuiten met dit spul! Dan geniet je langer van een roestvrije status
waar kan ik ze kopen, hoe duur
hoe wie wat waar wanneer ?
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
ML, verkrijgbaar bij BREZAN, eurootje of zes per bus geloof ik.
Vervolgens ga je je zijpanelen aan de binnenzijde verwijderen om je wielkasten helemaal in de ML te zetten.
Per kant anderhalve bus leegspuiten, dan kom je een eind in de buurt.
Vervolgens ga je je zijpanelen aan de binnenzijde verwijderen om je wielkasten helemaal in de ML te zetten.
Per kant anderhalve bus leegspuiten, dan kom je een eind in de buurt.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
Is dat bij de meeste astra's in deze uitvoering? Want ik heb ook DIS en een (electronische) 260 teller!oenatje schreef: mooie astra.
c20xe dis ontsteking met electronische 260 teller.
ik denk dat deze een coscast kop heeft.
Astra GSI C20XE
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
zover ik weet vanaf MY94 tot MY95
dus vanaf sept 93 tot aug 94
allemaal 260 teller
alleen kwa koppen hebben ze het door elkaar gedaan
de laatste van MY94 hebben coscast de rest ks859
dus vanaf sept 93 tot aug 94
allemaal 260 teller
alleen kwa koppen hebben ze het door elkaar gedaan
de laatste van MY94 hebben coscast de rest ks859
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
Kan je het te weten komen zonder de kop eraf te halen? Volgens mij staat het ergens aan de zijkant toch?oenatje schreef:zover ik weet vanaf MY94 tot MY95
dus vanaf sept 93 tot aug 94
allemaal 260 teller
alleen kwa koppen hebben ze het door elkaar gedaan
de laatste van MY94 hebben coscast de rest ks859
Astra GSI C20XE
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
er zijn ook 94/95 astra's met een ks 859 coscast kop. deze zaten op de dis motoren. ik had er zo 1 op mijn corsa 2.0 16v
de coscastkoppen hebben een verdikking aan de zijkant bij dat waterkanaal. en bij de ks koppen staat het er meestal aan de zijkant ingeslagen
de coscastkoppen hebben een verdikking aan de zijkant bij dat waterkanaal. en bij de ks koppen staat het er meestal aan de zijkant ingeslagen
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
ks859 coscast kop?prs schreef:er zijn ook 94/95 astra's met een ks 859 coscast kop.
het is of ks859 OF coscast 859 beide tegelijk kan niet
onder de 3de uitlaat poort staat een coscast merk staat er niks dan is het een ks859
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
oenatje schreef:ks859 coscast kop?prs schreef:er zijn ook 94/95 astra's met een ks 859 coscast kop.
het is of ks859 OF coscast 859 beide tegelijk kan niet
onder de 3de uitlaat poort staat een coscast merk staat er niks dan is het een ks859
ik weet het 200% zeker dat er ks 859 in die kop geslagen stond ! en had een verdikt waterkanaal aan de zijkant en onder de uitlaatpoort stond coscast.
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
op een coscastkop staat aan de zijkant ook 859
het kan nooit beide zijn. je hebt of een kolbensmid of een coscast
Er zijn dus verschillende koppen.
Om de basis benamingen eens op tafel te leggen:
- Coscast (kadett tijdperk)
- KS700.
- KS400.
- KS859.
- coscast 859
het kan nooit beide zijn. je hebt of een kolbensmid of een coscast
Er zijn dus verschillende koppen.
Om de basis benamingen eens op tafel te leggen:
- Coscast (kadett tijdperk)
- KS700.
- KS400.
- KS859.
- coscast 859
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9321
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
Dit staat op een Coscast 859 kop aan de zijkant. Een GM nummer, dus geen KS. Zou ook gek zijn als de firma Coscast de naam van zijn concurrent in de gietmallen zou zetten.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
astra zonder roest kan 100% zeker wel dit is mijn oude gsi en er zat geen beetje roest op
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
Dan was het een productiefout, maandagochtend model hahaha
of een vorige eigenaar he, schade of wat dan ook gehad en nieuwe schermen geplaatst
wel mooi dat er gewoon vanuit wordt gegaan dat elke gsi wegroest of al eens is aangepakt.
of een vorige eigenaar he, schade of wat dan ook gehad en nieuwe schermen geplaatst
wel mooi dat er gewoon vanuit wordt gegaan dat elke gsi wegroest of al eens is aangepakt.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
nee hij is dat ik hem had nog nooit overgespote of behandeld ik had hem van een collega gekocht en de eigenaar daarvoor was een maat van hem
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: EINDELIJK! EINDE ZOEKTOCHT!
Ik heb nog wel meegemaakt op het werk vroeger toen ik tijdelijk op schade liep.
Dat we achterschermen vervingen voor garantie!
Dat we achterschermen vervingen voor garantie!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠