Ik heb een V6 nodig!!!!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Ik heb een V6 nodig!!!!

Bericht door GSI Racer »

Zo is het maar net!

Veel mensen denken. "ach daar heb je weer zo'n opscheppertje" Tot dat die rechter pedaal gevloert wordt :lol:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Gebruikersavatar
jazzgsi
forum-gebruiker
Berichten: 379
Lid geworden op: 10 jun 2009 00:16
Locatie: Rotterdam

Re: Ik heb een V6 nodig!!!!

Bericht door jazzgsi »

GSI Racer schreef:Zo is het maar net!

Veel mensen denken. "ach daar heb je weer zo'n opscheppertje" Tot dat die rechter pedaal gevloert wordt :lol:
Precies wat je zegt. Dat kom ik zo vaak tegen hier :). Ze zien onze auto's toch vaak als een trage oude opel astra... maar vergeten het gsi embleempje voor en achter (bij mij dan ook op de zijkant nog ;)) Ik laat ze dan toch nog wel even zien wat dat dan precies inhoud bij het stoplicht hehe. Ik kom het nu wel vaker tegen dat de normale autootjes met hun stoere uitlaat toch maar hun gaspedaal met rust laten. Ik vond het ook wel leuk gister om te horen van de politie: " Je rijd een gsi he dus je weet hoe snel je bent.... " m'n bijrijder moest ook nog even lachen ;). Geen boete gehad maar hij vond dat ik een beetje hard reed (ik reed 65 waar je 50 mag....) een straat voor m'n eigen straat wat wil je... maar aardige vent verder gaf me een hand en groette vriendelijk. Bij het weglopen keken hij en z'n collega nog even flink na met een brede glimlach :mrgreen:.
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Ik heb een V6 nodig!!!!

Bericht door GSI Racer »

leuk verhaaltje!

zo kan het dus ook, heren politie :wink:
niet meteen dat bonnenboekje trekken en schrijven. Jullie zijn niet anders dan een gewone burger, en vroeger ook jong geweest!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Ik heb een V6 nodig!!!!

Bericht door Roy 2.0 16v »

agenten van de oude stempel zijn vaak wat milder, mannen van vroeger sleutelden allemaal
maar die nieuwe pikkies bij de politie, die hebben vaak niks met auto's als hobby
en die vinden een gsi een ouwe ragbak, en de bestuurder iemand met een grote bek! hahaha

ik had eergister een honda civic met een rioolbuis uitlaat bij me, die ging ook vrij snel, maar het is vaak het gewicht he, en de ander gaat misschien echt voluit. ik neem aan dat een gsi zwaarder is dan een polo of civic dus die knakkers hebben sowieso al een voordeeltje in den beginne, ongeacht hun 1.6 / 1.8
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Gebruikersavatar
GSI Racer
Donateur 2013
Donateur 2013
Berichten: 5656
Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)

Re: Ik heb een V6 nodig!!!!

Bericht door GSI Racer »

gewicht is indd. het grootste probleem :wink:
een Civic weegt amper 900kilo geloof ik?

een GSi 1100 bijna :roll:
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily

Remmen is angst
Plaats reactie