2.0xe start niet goed
2.0xe start niet goed
ik heb net een gsi aangeschaft maar hij start niet lekker!
hij verzuipt in de benzine! heb het gevoel. heb de temp zender al v.v is het wel wat beter van geworden!
iemand missschien eerder gehad!
hij verzuipt in de benzine! heb het gevoel. heb de temp zender al v.v is het wel wat beter van geworden!
iemand missschien eerder gehad!
Re: 2.0xe start niet goed
ben net nog even bezig geweest bougie zijn zwart! kabels zijn goed! de injectoren worden ook aan gestuurd benzine druk is ook oke!
wat zou er voor kunnen zorgen dat als ie koud is te veel benzine inspuit! behalve temp zender
wat zou er voor kunnen zorgen dat als ie koud is te veel benzine inspuit! behalve temp zender
- EKadett
- forum-gebruiker
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
hoi, welkom hier..
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Controleer de bedrading van de temperatuursensor.
5 volt aan de ene kant. Massa aan de andere kant.
Vooral die massa wil wel eens overgangsweerstand hebben.
In dat geval even een nieuwe massa van de sensor naar een goed massapunt maken.
suc6!
5 volt aan de ene kant. Massa aan de andere kant.
Vooral die massa wil wel eens overgangsweerstand hebben.
In dat geval even een nieuwe massa van de sensor naar een goed massapunt maken.
suc6!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
dat zal ik morgen even doormeten als ik er nog tijd voor!
want hij wordt namelijk dinsdag over gespoten
bedankt voor reactie
want hij wordt namelijk dinsdag over gespoten
bedankt voor reactie
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Laat even weten hoe het afloopt!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
en nog een vraag trouwens hoe kan ik de melding van de remvoeringen wissen blokken zijn dik genoeg en handrem voering ook!
ik kan geen slijtindicatoren vinden
ik kan geen slijtindicatoren vinden
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Denk dat dat het probleem ook is, ze hebben de slijtageindicatoren niet gemonteerd. Daarom geeft ie die foutmelding. Dus even nieuwe halen. monteren en klaar. Zijn geloof ik 30 euro bij de dealer.
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
oke die slijtindicators zijn geen probleem dus even bij de brezan nieuwe halen!
morgen kan ik als het goed is me auto weer ophalen van de spuiter!dan zal die bedrading even door meten van de temp zender!
en eens even kijken of we het vermogen er weer een beetje kunnen uit halen want hij trekt ook niet gewelding even een goede onderhouds beurt kan wonderen doen!
groeten
morgen kan ik als het goed is me auto weer ophalen van de spuiter!dan zal die bedrading even door meten van de temp zender!
en eens even kijken of we het vermogen er weer een beetje kunnen uit halen want hij trekt ook niet gewelding even een goede onderhouds beurt kan wonderen doen!
groeten
heb vandaag de bedrading van de temp sensor door gemeten dat was goed! heb de compressie gemeten gemiddeld op elke cillinder 12 bar dat is perfect dacht ik!waar kan het nog een liggen gasklep eens goed schoon maken en de egr klep ook!
maar heb het volgende probleem dashbord werkt niet branden geen lampen en kilometerteller werkt niet!
lijkt me een massa probleem want als ik de handrem aan trek gaan sommige lampen feller en zwakker brandenen de zekeringen zijn heel heb ik doorgemeten! voor dacht ik hem uit elkaar haalde had ik geen problemen na het spuiten begint het gekloot! iemand een idee?????????????
mazzel
maar heb het volgende probleem dashbord werkt niet branden geen lampen en kilometerteller werkt niet!
lijkt me een massa probleem want als ik de handrem aan trek gaan sommige lampen feller en zwakker brandenen de zekeringen zijn heel heb ik doorgemeten! voor dacht ik hem uit elkaar haalde had ik geen problemen na het spuiten begint het gekloot! iemand een idee?????????????
mazzel
-
- forum-gebruiker
erg klep op een 20xe klopt al niet
dat zit er niet op
dat zit er niet op
geeft ie die storing op de BC aan?
als je lichtje blijft branden: handremschakelaar stuk OF remvloeistof peil te laag
los van dit alles, je hebt hem net en noemt nu al een waslijst aan mankementen op.
heb jij soms een kat in de zak gekocht?
als je lichtje blijft branden: handremschakelaar stuk OF remvloeistof peil te laag
los van dit alles, je hebt hem net en noemt nu al een waslijst aan mankementen op.
heb jij soms een kat in de zak gekocht?
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
nee heb geen kat in de zak gekocht de prijs was er ook naar!
heb hem net helemaal weer opgebouwd hij zit weer strak in de lak!
met het probleem van dashbord was een zekering die kapot was! je kon niet zien dat ie stuk was en stroom stond er ook wel op!maar naar het heen en weer bewegen kwam ik er achter!
neem de auto maandag mee naar het werk dan kan ik hem even uitlezen kijken of ik dan meer te weten kom!
heb hem net helemaal weer opgebouwd hij zit weer strak in de lak!
met het probleem van dashbord was een zekering die kapot was! je kon niet zien dat ie stuk was en stroom stond er ook wel op!maar naar het heen en weer bewegen kwam ik er achter!
neem de auto maandag mee naar het werk dan kan ik hem even uitlezen kijken of ik dan meer te weten kom!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Welkom !
misschien ook leuk om jezelf even voor te stellen, hier op het forum !
Dat kan door Hier een topic aan te maken !
misschien ook leuk om jezelf even voor te stellen, hier op het forum !
Dat kan door Hier een topic aan te maken !