De Astra van Erik---> 3.0 24v V6 Astra erbij ptsh!
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Haha ! inderdaad..
Maar is natuurlijk wel persoonlijk.. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die juist met de V6 zoveel mogelijk/meer geluid willen.
Maar ik zelf wil dat niet. Wil nog wel beetje anoniem door het verkeer kunnen gaan, en daarbij, met teveel geluid heeft
de politie bijv. ook ineens weer meer interesse voor je vaak..
Maar m'n uitlaat ga ik zowiezo nog wel veranderen. Dit vind ik wel zonde zo. Wordt natuurlijk nu best geknepen inderdaad.
M'n verbruik is wel afhankelijk van omstandigheden. (logisch) maar
bij gecombineerd gebruik (B-wegen / snelwegen) nu, (in de zomer) rijd ik zo'n 510 - tot 540 km. op 46 tot 48 liter brandstof.
Me rij stijl is normaal tot rustig. Soms een keerjte btje vlot rijden, maar niet al te wild, gewoon normaal rijden. Wil me rijbewijs graag houden !
met de airco uit. Ik rijd trouwens met een F25 he & standaard C25XE vliegwiel
(wat mij overigens prima bevalt ! want de bak is goed, schakelt goed..)
Maar is natuurlijk wel persoonlijk.. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die juist met de V6 zoveel mogelijk/meer geluid willen.
Maar ik zelf wil dat niet. Wil nog wel beetje anoniem door het verkeer kunnen gaan, en daarbij, met teveel geluid heeft
de politie bijv. ook ineens weer meer interesse voor je vaak..
Maar m'n uitlaat ga ik zowiezo nog wel veranderen. Dit vind ik wel zonde zo. Wordt natuurlijk nu best geknepen inderdaad.
M'n verbruik is wel afhankelijk van omstandigheden. (logisch) maar
bij gecombineerd gebruik (B-wegen / snelwegen) nu, (in de zomer) rijd ik zo'n 510 - tot 540 km. op 46 tot 48 liter brandstof.
Me rij stijl is normaal tot rustig. Soms een keerjte btje vlot rijden, maar niet al te wild, gewoon normaal rijden. Wil me rijbewijs graag houden !
met de airco uit. Ik rijd trouwens met een F25 he & standaard C25XE vliegwiel
(wat mij overigens prima bevalt ! want de bak is goed, schakelt goed..)
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
je had bij je vorige toch eerst wel een f28 bak die je later hebt omgeruild voor een F25 toch?Jerremy schreef:Haha ! inderdaad..
Maar is natuurlijk wel persoonlijk.. Kan me voorstellen dat er mensen zijn die juist met de V6 zoveel mogelijk/meer geluid willen.
Maar ik zelf wil dat niet. Wil nog wel beetje anoniem door het verkeer kunnen gaan, en daarbij, met teveel geluid heeft
de politie bijv. ook ineens weer meer interesse voor je vaak..
Maar m'n uitlaat ga ik zowiezo nog wel veranderen. Dit vind ik wel zonde zo. Wordt natuurlijk nu best geknepen inderdaad.
M'n verbruik is wel afhankelijk van omstandigheden. (logisch) maar
bij gecombineerd gebruik (B-wegen / snelwegen) nu, (in de zomer) rijd ik zo'n 510 - tot 540 km. op 46 tot 48 liter brandstof.
Me rij stijl is normaal tot rustig. Soms een keerjte btje vlot rijden, maar niet al te wild, gewoon normaal rijden. Wil me rijbewijs graag houden !
met de airco uit. Ik rijd trouwens met een F25 he & standaard C25XE vliegwiel
(wat mij overigens prima bevalt ! want de bak is goed, schakelt goed..)
Beviel de F28 bak je niet of vind je de F25 voor dagelijks gebruik fijner rijden?
heb voor deze vraag een topic geopend zodat dit topic verder ontopic blijft: F28 vs F25 versnellingsbak bij een V6
Laatst gewijzigd door The Undertaker op 15 jun 2010 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
ik weet het antwoord wel
volgens bepaalde mensen kan een f28 niet achter een v6 met de adapterplaat van DHZ
ik zelf rij er ook al bijna een jaar mee en heb er geen probleem
en als hij wel naar de kloten loopt over een tijd gooi ik mijn f28 lachend op de oud ijzer bult
maar dat komt omdat de f28 maar 100 euro koste
volgens bepaalde mensen kan een f28 niet achter een v6 met de adapterplaat van DHZ
ik zelf rij er ook al bijna een jaar mee en heb er geen probleem
en als hij wel naar de kloten loopt over een tijd gooi ik mijn f28 lachend op de oud ijzer bult
maar dat komt omdat de f28 maar 100 euro koste
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11174
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Nou mijn adapterplaat zit er al tussen vanaf 2006.....
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Raymond, kan jij aub alleen voor jezelf praten, en niet voor anderen. Jij weet mijn antwoord helemaal niet.
Daarbij, heb jij volgens mij voor een mooie prijs mijn pasplaat overgenomen.
Ik ben blij voor je dat je een F28 voor maar Eur. 100 hebt.
En als die het 8 voudige was, ook lachend de bult oud ijzer op ? denk het niet.
Mijn eerste F28 was alles behalve voor eur. 100. Deze kraakte alleen in 2, 3 en 4. Dat wordt je snel zat.
De 2e F28, dat was nog mooier.. Die kocht ik als een NIEUWE versnellings bak. 800 eurie voor betaald. Bak ging niet in z'n 1e versnelling.
Het ging wel, alleen als de wagen eenmaal aan het rollen werd gebracht dmv vu de 2e versnelling weg te rijden.
Bij beide bakken had ik een klapperend geluid als de wagen in z'n vrij stationair stond te draaien. Alles was nieuw.
Zelfs bij 2e F28 een nieuw vliegwiel, koppeling alles. Kosten nog moeite gespaard. Dat klapperend geluid kwam er langzaam in.
Ook de vliegewielen van Mtech zijn zoals ze ze standaard verkopen niet goed. Ze zijn te dik (te ondiep). Maar daar kwam ik ook pas later achter
en op dat ogenblik wist ik dat niet.
Al met al had ik er weinig vertrouwen meer. Via veel omwegen & ellen lange correspondentie ben ik met mensen in contact gekomen waar me 'nieuwe' F28 ooit vandaan kwam, en 'm
kon laten herstellen. Ik moest 'm zelf Belgie brengen, die persoon zou 'm weer ergens anders heen brengen (waar hij 'm weer van gekocht had, allemaal personen die ik niet ken, en ook niet mee gehandeld heb uiteindelijk..) Maar ja op aangeven van de partij waar ik 'm van gekocht had moest ik me weer tot die verkoper weer wenden..
Afine, op een gegeven moment heb je daar schoon genoeg van. Uiteindelijk kwam ik er ook via iemand van het OF achter, dat die ook zo'n bak had gehad, en die kende ook iemand die ook zo'n bak had. Kwam uit dezelfde serie. Ook de oorspronkelijke verkoper van jaren geleden was dezelfde.
Een serie die 'perongeluk' in een verkoop circuit zijn gekomen. Het scheen een serie te zijn die uit Frankrijk kwamen oid. Het fijne weet ik er niet meer van.
Een F28 met lichtvliegwiel rijd leuk, wel meer schakelen dan met een F25, maar dat is logisch. De gangen van een F25 zijn iets langer. Mijn eigen ervaring is dat het niet onprettig rijd met een F25. Verbruik is ook iets gunstiger, maar dat was voor mij niet de uiteindelijke reden.
Daarbij, heb jij volgens mij voor een mooie prijs mijn pasplaat overgenomen.
Ik ben blij voor je dat je een F28 voor maar Eur. 100 hebt.
En als die het 8 voudige was, ook lachend de bult oud ijzer op ? denk het niet.
Mijn eerste F28 was alles behalve voor eur. 100. Deze kraakte alleen in 2, 3 en 4. Dat wordt je snel zat.
De 2e F28, dat was nog mooier.. Die kocht ik als een NIEUWE versnellings bak. 800 eurie voor betaald. Bak ging niet in z'n 1e versnelling.
Het ging wel, alleen als de wagen eenmaal aan het rollen werd gebracht dmv vu de 2e versnelling weg te rijden.
Bij beide bakken had ik een klapperend geluid als de wagen in z'n vrij stationair stond te draaien. Alles was nieuw.
Zelfs bij 2e F28 een nieuw vliegwiel, koppeling alles. Kosten nog moeite gespaard. Dat klapperend geluid kwam er langzaam in.
Ook de vliegewielen van Mtech zijn zoals ze ze standaard verkopen niet goed. Ze zijn te dik (te ondiep). Maar daar kwam ik ook pas later achter
en op dat ogenblik wist ik dat niet.
Al met al had ik er weinig vertrouwen meer. Via veel omwegen & ellen lange correspondentie ben ik met mensen in contact gekomen waar me 'nieuwe' F28 ooit vandaan kwam, en 'm
kon laten herstellen. Ik moest 'm zelf Belgie brengen, die persoon zou 'm weer ergens anders heen brengen (waar hij 'm weer van gekocht had, allemaal personen die ik niet ken, en ook niet mee gehandeld heb uiteindelijk..) Maar ja op aangeven van de partij waar ik 'm van gekocht had moest ik me weer tot die verkoper weer wenden..
Afine, op een gegeven moment heb je daar schoon genoeg van. Uiteindelijk kwam ik er ook via iemand van het OF achter, dat die ook zo'n bak had gehad, en die kende ook iemand die ook zo'n bak had. Kwam uit dezelfde serie. Ook de oorspronkelijke verkoper van jaren geleden was dezelfde.
Een serie die 'perongeluk' in een verkoop circuit zijn gekomen. Het scheen een serie te zijn die uit Frankrijk kwamen oid. Het fijne weet ik er niet meer van.
Een F28 met lichtvliegwiel rijd leuk, wel meer schakelen dan met een F25, maar dat is logisch. De gangen van een F25 zijn iets langer. Mijn eigen ervaring is dat het niet onprettig rijd met een F25. Verbruik is ook iets gunstiger, maar dat was voor mij niet de uiteindelijke reden.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
nou op het opelforum was ooit een heel verhaal over een f28 met pasplaat achter een v6Jerremy schreef:Raymond, kan jij aub alleen voor jezelf praten, en niet voor anderen. Jij weet mijn antwoord helemaal niet.
Daarbij, heb jij volgens mij voor een mooie prijs mijn pasplaat overgenomen.
Ik ben blij voor je dat je een F28 voor maar Eur. 100 hebt.
En als die het 8 voudige was, ook lachend de bult oud ijzer op ? denk het niet.
daar werd door jou en wimv6 gezegd dat het niet kon met die pas plaat omdat er geen naald lager op de priseas kan
en omdat door de pasplaat de priseas niet in het vliegwiel valt je lagers van de hoofdas van de bak naar de kloten zouden gaan
en daar werd niels dus een beetje neer gezet als iemand die niet weet waar hij mee bezig was
maar nu blijkt dus dat jij de eerste keer een rotte bak had en bij de tweede ook een bak met een probleem had
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php ... 677&page=1
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Dat klopt idd dat dat op het OF staat. Echter heb ik nooit gezegd dat Niels niet weet waar die mee bezig is, maar goed..
(refererend naar je OF link. Laat dat even duidelijk zijn, want dit is behoorlijk suggestief en bejegenend wat aardig een verkeerde
kant op kan gaan Ik heb helemaal geen problemen met Niels en ook gewoon daarna spullen bij 'm gekocht, en twijfel niet aan zijn
kundigheid. Heb daar vaak en lang genoeg met hem over gesproken, en dat weet hij).
En ja het klopt, persoonlijk vind ik dat wel een nadeel van de pasplaat. Ik ben er gewoon niet zeker van.
Een groot voordeel echter is behoud van originele m.steun rechtvoor.
Toch wel opmerkelijk ook dat in Duitsland weer ook gebruik gemaakt wordt van een setup dmv. aanpassen
van de r. motorsteun (bussen/langere bouten) hoewel ik daar ook geen fan van ben. En dát wil ik die Duitsers
dan ook weer niet als onkundige prutsers aanrekenen voor die toepassing. Zullen toch ook wel weten wat ze doen. Zou er een reden voor zijn ?
Stuk alu voor p.plaat te duur ? Te ingewikkeld ? Ik weet het echt niet.
Afgezien van het feit dat de RDW een aangepaste r. motorsteun niet leuk vindt, ik vind het er ook niet enorm solide uitzien.
Daarbij creeer je extra punten waar afschuif krachten opzitten.
Maar om terug te komen op het gebruik van een plaat en F28, ik heb veel problemen er mee gehad. o.a. met de koppeling.
Achteraf lag dit ook aan het vliegwiel, (de 1e keer was met ombouw koppeling ook gemonteerd met een bout ontbrekend voor bevest. op vl.wiel)
maar dat is iets wat ik op dat moment niet wist.
Er vanuit gaande als je 300 euro op de balie legt bij Mtech je spullen meekrijgt die kloppen.
In mijn geval is het wel een ongunstige samenloop van omstandigheden ja.
Echter met m'n tweede bak was alles nieuw. Alles he. De motor, bak, een nieuw vliegwiel gehaald, nieuwe koppeling, schakelmechaniek.. En ja hoor,
weer kwam het klapperende geluid langzaam terug bij stationair draaien in z'n vrij met dekoppeling op.
Bij eerste bak ook. Toen het zaakje net gemonteerd was was dat niet.. heb 't echt twee keer gehad.
Echter achteraf denk ik dat dat te wijten is aan het vliegwiel en wellicht ook gebruik van standaard koppeling, hoewel ik met de combi C25XE en F28 dezelfde problemen had.
Maar geloof me, als jij meer dan Eur. 2.500,= verder ben, en nog geen 5.000 km. dan ben je 't wel zat hoor.
Dan haal jij 't spul er wel af. Inmiddels rijd ik 13.500+ km. tevreden, en zonder kraken, geklapper, en problemen met een F25 en sportkoppeling.
En nogmaals, ik zweer er niet bij, maar dit doet het goed, het zit nu goed, rijd goed, en echt veel zin, (en geld) om het wéér te veranderen heb ik niet.
Wil nu ook wel is andere leuke dingen aan me wagen doen.
(refererend naar je OF link. Laat dat even duidelijk zijn, want dit is behoorlijk suggestief en bejegenend wat aardig een verkeerde
kant op kan gaan Ik heb helemaal geen problemen met Niels en ook gewoon daarna spullen bij 'm gekocht, en twijfel niet aan zijn
kundigheid. Heb daar vaak en lang genoeg met hem over gesproken, en dat weet hij).
En ja het klopt, persoonlijk vind ik dat wel een nadeel van de pasplaat. Ik ben er gewoon niet zeker van.
Een groot voordeel echter is behoud van originele m.steun rechtvoor.
Toch wel opmerkelijk ook dat in Duitsland weer ook gebruik gemaakt wordt van een setup dmv. aanpassen
van de r. motorsteun (bussen/langere bouten) hoewel ik daar ook geen fan van ben. En dát wil ik die Duitsers
dan ook weer niet als onkundige prutsers aanrekenen voor die toepassing. Zullen toch ook wel weten wat ze doen. Zou er een reden voor zijn ?
Stuk alu voor p.plaat te duur ? Te ingewikkeld ? Ik weet het echt niet.
Afgezien van het feit dat de RDW een aangepaste r. motorsteun niet leuk vindt, ik vind het er ook niet enorm solide uitzien.
Daarbij creeer je extra punten waar afschuif krachten opzitten.
Maar om terug te komen op het gebruik van een plaat en F28, ik heb veel problemen er mee gehad. o.a. met de koppeling.
Achteraf lag dit ook aan het vliegwiel, (de 1e keer was met ombouw koppeling ook gemonteerd met een bout ontbrekend voor bevest. op vl.wiel)
maar dat is iets wat ik op dat moment niet wist.
Er vanuit gaande als je 300 euro op de balie legt bij Mtech je spullen meekrijgt die kloppen.
In mijn geval is het wel een ongunstige samenloop van omstandigheden ja.
Echter met m'n tweede bak was alles nieuw. Alles he. De motor, bak, een nieuw vliegwiel gehaald, nieuwe koppeling, schakelmechaniek.. En ja hoor,
weer kwam het klapperende geluid langzaam terug bij stationair draaien in z'n vrij met dekoppeling op.
Bij eerste bak ook. Toen het zaakje net gemonteerd was was dat niet.. heb 't echt twee keer gehad.
Echter achteraf denk ik dat dat te wijten is aan het vliegwiel en wellicht ook gebruik van standaard koppeling, hoewel ik met de combi C25XE en F28 dezelfde problemen had.
Maar geloof me, als jij meer dan Eur. 2.500,= verder ben, en nog geen 5.000 km. dan ben je 't wel zat hoor.
Dan haal jij 't spul er wel af. Inmiddels rijd ik 13.500+ km. tevreden, en zonder kraken, geklapper, en problemen met een F25 en sportkoppeling.
En nogmaals, ik zweer er niet bij, maar dit doet het goed, het zit nu goed, rijd goed, en echt veel zin, (en geld) om het wéér te veranderen heb ik niet.
Wil nu ook wel is andere leuke dingen aan me wagen doen.
Laatst gewijzigd door Jerremy op 15 jun 2010 23:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
dat de duitsers de plaat niet gebruiken is meer omdat de firma die ze verkocht niet meer bestaat
in duitsland
en als er 1 op e-bay op duikt in duits land gaan die dingen voor de hoofdprijs weg
zelfs de dikke rand van een f25 van een v6 bak word daar nog voor veel geld verkocht
En het lawaai uit een f28 is ook een beetje te wijten aan de bouw van de bak
want als hij in zijn vrij draait draaien alle 3 assen in de bak en alle tandwielen
en ik weet niet of je een f28 ooit open hebt gehad maar daar zitten een heel ander soort tandwielen in dat in een zf bak (f18-f20)
want als je hem in tweeën heb en je draait aan het tandwiel van het dif hoor je hem eigenlijk ratelen en voel je gewoon de tanden in elkaar grijpen
de vertanding is veel grover dan bij een ZF bak en dat maak meer lawaai
het zelfde heb je ook bij een DAF xf met 16 gangen handbak
als je die in zijn vrij laat draaien denk je dat er geen lager meer heel is in de bak
maar zodra je hem in de versnelling zet is het weg
en dat is weer een ZF bak
in duitsland
en als er 1 op e-bay op duikt in duits land gaan die dingen voor de hoofdprijs weg
zelfs de dikke rand van een f25 van een v6 bak word daar nog voor veel geld verkocht
En het lawaai uit een f28 is ook een beetje te wijten aan de bouw van de bak
want als hij in zijn vrij draait draaien alle 3 assen in de bak en alle tandwielen
en ik weet niet of je een f28 ooit open hebt gehad maar daar zitten een heel ander soort tandwielen in dat in een zf bak (f18-f20)
want als je hem in tweeën heb en je draait aan het tandwiel van het dif hoor je hem eigenlijk ratelen en voel je gewoon de tanden in elkaar grijpen
de vertanding is veel grover dan bij een ZF bak en dat maak meer lawaai
het zelfde heb je ook bij een DAF xf met 16 gangen handbak
als je die in zijn vrij laat draaien denk je dat er geen lager meer heel is in de bak
maar zodra je hem in de versnelling zet is het weg
en dat is weer een ZF bak
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
O.K. maar voor de pasplaat hoef je geen Albert Einstein te zijn om 'm (na) te makenraymond schreef:dat de duitsers de plaat niet gebruiken is meer omdat de firma die ze verkocht niet meer bestaat
in duitsland
en als er 1 op e-bay op duikt in duits land gaan die dingen voor de hoofdprijs weg
Dan had er allang 100.000 x een kopie van gedraaid kunnen worden..
Daarbij, als 'ie er al was..
Ik heb een F28 nooit open gehad zelf, wel vaak in onderdelen zien liggen bij andere.
Heb een F25 nu, die is ook van Getrag net als de F28, maar hij maakt (bij mij iig) echt veel minder herrie.
Klappert ook niet met stationair...
ja, van vrachtwagen weet ik idd. Wel is vaker gehoord.
Maar qua vergelijk wel een verschil zeg een 16 versnellingsbak van een vrachtwagen met die van een 6 bak personen auto
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
dat valt wel mee hoorJerremy schreef:.
ja, van vrachtwagen weet ik idd. Wel is vaker gehoord.
Maar qua vergelijk wel een verschil zeg een 16 versnellingsbak van een vrachtwagen met die van een 6 bak personen auto
is in grote delen gelijk
is gewoon een H schakel patroon maar met de toevoeging van hoog en lage gearing en een splitter
maar nu komen we op het verkeerde onderwerp
Re: De Astra van Erik
Mooi spul man trouwens dit.
Maar deze is denk alleen te gebruiken icm een blikken schroeffilter ?
Maar deze is denk alleen te gebruiken icm een blikken schroeffilter ?
Trompie schreef:
deze komt tussen het blok en het oliefilter!
- chris1508
- forum-gebruiker
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 16 okt 2008 21:46
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
ja is alleen voor schroef filter.
je kunt volgens mij ook een sensor plaatsen bij je olie pomp van een kadett.
je kunt volgens mij ook een sensor plaatsen bij je olie pomp van een kadett.
GSI 2.5 24v
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Weinig updates nog!
Momenteel druk met tentamens en mijn afstudeeropdracht!
Tussendoor nog wel ergens een veerpootbrug gekocht!
Momenteel druk met tentamens en mijn afstudeeropdracht!
Tussendoor nog wel ergens een veerpootbrug gekocht!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Zo het is even stil geweest in dit tpoic, maar...
Ook deze Astra is goedgekeurd bij de rdw! Moet de nieuwe papieren nog opgestuurd krijgen, maar Nederland telt weer een extra Astra 3.0 v6
Kan er eindelijk lekker gereden worden!!
Ook deze Astra is goedgekeurd bij de rdw! Moet de nieuwe papieren nog opgestuurd krijgen, maar Nederland telt weer een extra Astra 3.0 v6
Kan er eindelijk lekker gereden worden!!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Zooow dat werd eens tijd
Maar mooi dat je het voor elkaar heb nu hoor
Groetjes Syl
Maar mooi dat je het voor elkaar heb nu hoor
Groetjes Syl
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Sja, druk druk he!raymond schreef:Zooow dat werd eens tijd
Maar mooi dat je het voor elkaar heb nu hoor
Groetjes Syl
Maar idd! Weet alleen nog neit of er nou wel of niet GSi op de papieren blijft staan.
Dat is nog even afwachten dus
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Gefeliciteerd!!!
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Nog even een spannend weekje dan nog voor de papieren binnen zijn.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Gefeliciteerd !
Mooi man !!
Mooi man !!
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 22 jul 2005 20:19
- Locatie: Elst (Gld)
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Gratuliere man! We houden de vingers gekruisd dat er nog steeds GSI op zal staan!
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Dankje!
Ja we zullen het zien! Afwachten!
Ja we zullen het zien! Afwachten!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Jawel! Er staat nog GSI op het kenteken!
Heb de papieren nog niet in huis, maar staat al wel op de site van de rdw!
Heb de papieren nog niet in huis, maar staat al wel op de site van de rdw!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 8637
- Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Beter!!!Trompie schreef:Jawel! Er staat nog GSI op het kenteken!
Heb de papieren nog niet in huis, maar staat al wel op de site van de rdw!
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
Super !
Hoop dat het bij mij strax ook zo is !
Hoop dat het bij mij strax ook zo is !
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: De Astra van Erik---> 3.0 24v V6
ASTRA GSI U9