Raamband sticker
Raamband sticker
had @ meeting zon raamband gekocht van matt,
thuis gekomen, ding erop geplakt. Naar me vriendin gereden, trots de sticker laten zien Vanmorgen auto gestapt. Auto was best vochtig door dauw.
Dus ik draai de 100 km/u weg op, hoor ik zo`n GRRRRRRRRRTTTTT geluid, kijk omhoog, zie zo de cirkel die "GSi" omcirkelt eraf krullen, kort daarna de B van CLUB.
dus op me werk maar effe de rest (op GSi na) eraf gehaald.
heb ik iets verkeerd gedaan? of zijn het gewoon niet langmeegaande stickers?
thuis gekomen, ding erop geplakt. Naar me vriendin gereden, trots de sticker laten zien Vanmorgen auto gestapt. Auto was best vochtig door dauw.
Dus ik draai de 100 km/u weg op, hoor ik zo`n GRRRRRRRRRTTTTT geluid, kijk omhoog, zie zo de cirkel die "GSi" omcirkelt eraf krullen, kort daarna de B van CLUB.
dus op me werk maar effe de rest (op GSi na) eraf gehaald.
heb ik iets verkeerd gedaan? of zijn het gewoon niet langmeegaande stickers?
ventieldopjes-met-blauwe-vlaggetjes-en-rode-knop-promoteam
kMag hopen dat je de voorruit goed ontvet hebt enzo. En flink na-wrijven.
Laatst gewijzigd door pluggie op 25 aug 2008 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Als de ruit ietwat warm is hect de lijm beter.
Mijn sticker zit er nog steeds op na jaren. En ik had een van de eersten. Alleen de ruit ligt nu met sticker en al in de kliko
Maar idd, ontvetten is heel belangrijk.
En sommige glasreinigers laten een beschermend laagje achter, dat hecht ook slecht.
Mijn sticker zit er nog steeds op na jaren. En ik had een van de eersten. Alleen de ruit ligt nu met sticker en al in de kliko
Maar idd, ontvetten is heel belangrijk.
En sommige glasreinigers laten een beschermend laagje achter, dat hecht ook slecht.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Re: Raamband sticker
ik heb de raamband die ik van matt weer had gekocht toch mar weer eens uit de schuur getrokken, welke ontvetter (die ik overal kan krijgen) is nou het beste dan?
gr frank
gr frank
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Dit gebruik ik ook vaak, werkt super.. ook voor als ik wat ga overspuiten enz gebruik ik altijd ontvetter van Motip en heb nog nooit problemen gehad.
Die raamsticker die ik toen op de GSI had heb ik daar ook mee gedaan en die zit er nu (als het goed is) nog steeds op.
Die raamsticker die ik toen op de GSI had heb ik daar ook mee gedaan en die zit er nu (als het goed is) nog steeds op.
gewoon iets wat echt ontvet.
kan vanalles zijn. wat hierboven genoemd is. ien remmenreiniger ontvet ook goed.
kan vanalles zijn. wat hierboven genoemd is. ien remmenreiniger ontvet ook goed.
astra heeft te lang geduurt
bedankt voor de tips, maar laat maar, heb het nondeju wèèr vergalt
doordat sticker recht is en ik ding dan in 3-en knip, is het recht plakken bijna geen doen meer.
heb de letters verwijdert en alleen GSi met cirkel laten staan.
als weerus een normale meeting is vraag ik dan wel effe of matt er een voor me mee neemt en of iemand me dan er effe mee wil helpen.
doordat sticker recht is en ik ding dan in 3-en knip, is het recht plakken bijna geen doen meer.
als weerus een normale meeting is vraag ik dan wel effe of matt er een voor me mee neemt en of iemand me dan er effe mee wil helpen.
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Je moet hem voor het mooie ook in 3 stukken knippen en hem er in een platte V-vorm op plakken.
Gewoon leuk weer uitzoeken, en gewoon zo'n spuitflesje uit de keukenkast pakken. Is bij mij ook gedaan zo en zat goed vast.
Gewoon leuk weer uitzoeken, en gewoon zo'n spuitflesje uit de keukenkast pakken. Is bij mij ook gedaan zo en zat goed vast.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
-
- forum-gebruiker
boerbeun schreef:bedankt voor de tips, maar laat maar, heb het nondeju wèèr vergalt
Wij hebben ze ook wel hier
ander komt gij eens deze kant op als een meeting te lang duurt voor je.
Heb ook z'n speciaal ding gekregen bij de stickerboer
ik geloof wel dat iedereen het goed erop krijgt, maar ik krijg het kut ding niet recht
dit is al de 2e die ik evrgal en de letters er van ellende maar af haal.
die vorige waaide er af zoals bovenstaand te lezen is.
@ ray: zal het effe onthouden, effe zien wanneer ik voor nog wat extra`s die kant op moet.
dit is al de 2e die ik evrgal en de letters er van ellende maar af haal.
die vorige waaide er af zoals bovenstaand te lezen is.
@ ray: zal het effe onthouden, effe zien wanneer ik voor nog wat extra`s die kant op moet.