Ze is weer in Nederland...

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Plaats reactie
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Ze is weer in Nederland...

Bericht door The Undertaker »

Na 3 jaar te hebben gelogeerd in een loods in Kleve (Duitsland) is vandaag mijn zwarte GSI C20NE weer naar Nederland gekomen. Op dit moment staat ze samen met haar oudere zus (Kadett D 1.3S) in een loods een kwartier bij mij vandaan. :shiny:
Helaas heeft de auto wel wat te lijden gehad, er is het een en ander tegen aan gevallen en de linkerzijkant is hierdoor beschadigd. Niet dat het uitmaakt omdat de gehele zijkanten worden vervangen (achterschermen, deuren, dorpels, voorschermen)

De plannen:
  • - Loods klaar maken (plaatsing toilet, wasbak, kast, werkbank en onderdelenrek)
    - Mijn huidige witte GSI X20XEV uitrusten met alle denkbare opties en een verouderingskuur met het GSI spoiler pakket.
    - C20NE uit de GSI reviseren en plaatsen in de Kadett D. Motor blijft origineel dus met 115pk. Het interieur is van een Berlina en geen sportinterieur, het is een toerauto en vind 115pk voor een D meer dan genoeg. In een later stadium zal deze volledig worden gerestaureerd.
    - De zwarte GSI roestvrij maken en klaarmaken voor een Y32SE 24V ombouw. Ook deze zal worden uitgerust met alle denkbare opties en uiteraard met het GSI spoiler pakket wat er al op zit.
Tot juli 2011 volg ik naast mijn werk een opleiding en gedurende die periode zal er weinig gebeuren op het aanpakken van de witte en de een begin aan de Kadett D na, pas daarna zal de zwarte echt aangepakt worden (dit wegens tijdgebrek nu), kortom een meerjaren plan. De zwarte zal daarna mijn dagelijks vervoer worden en de witte zal naar mijn vrouw gaan (maar dan in Spectral Blue E270). De Kadett D zal puur voor de fun worden gebruikt.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door oenatje »

mmmmm ik mis iets in dit verhaal.


even denken.


oja ik weet het al:


FOTO'S
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door The Undertaker »

oenatje schreef:mmmmm ik mis iets in dit verhaal.


even denken.


oja ik weet het al:


FOTO'S
Jij met je foto's :mrgreen:

Kadett D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

C20NE in betere tijden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

X20XEV:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zal binnenkort eens foto's in de loods maken.
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door oenatje »

joepi,

alle 3 :worship:

die witte? blijft ie wit?
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door The Undertaker »

oenatje schreef:joepi,

alle 3 :worship:

die witte? blijft ie wit?
Voorlopig blijft de witte wit, in de toekomst krijgt die dezelfde kleur als jou GSI 8)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door oenatje »

nice, ben benieuwd :wink:
pascal1109
Moderator
Moderator
Berichten: 7833
Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Locatie: Brabant

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door pascal1109 »

oenatje schreef:mmmmm ik mis iets in dit verhaal.


even denken.


oja ik weet het al:


FOTO'S
En dan wat over mij zeggen :mrgreen:

Maar leuk meerjarenplan zo, ben benieuwd. Jammer dat we zo lang moeten wachten.

Waarom stond de zwarte GSi helemaal in Duitsland gestald eigenlijk?
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________

:opel: With great power...comes great responsibility :opel:
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door The Undertaker »

pascal1109 schreef:Waarom stond de zwarte GSi helemaal in Duitsland gestald eigenlijk?
Ruim 3 jaar geleden stopte de auto ermee waarna ik hem niet meer aan de praat kreeg. Mijn vaste monteur kwam er ook niet meer uit en de auto was inmiddels al 3 maanden over zijn APK heen.
Destijds had ik een zilveren Kadett D die ik bij een kennis in de loods in Kleve had staan, deze is verkocht en er is mijn huidige D voor terug gekomen. Omdat ik geen afscheid kon nemen van de zwarte GSI (mijn eerste auto) heb ik hem daar al die tijd gestald.
Bijna 3 jaar geleden ben ik getrouwd waarbij mijn vrije tijd niet te wensen over liet (lees: twee uurtjes klussen is er bij een rit va 45 minuten heen en 45 minuten terug) niet echt bij. De stalling was gratis dus ze stond er best. Nu ben ik er met 15 minuten wat het makkelijker maakt om 's avonds even iets te doen als ik niet zit te leren of wat anders heb. Ik ben meestal rond 18:00/18:30 thuis en mijn vrouw ook, we eten laat dus veel tijd voor de avond is er niet als de wekker weer om 5:45 uur gaat. En mijn vrouw klust gewoon mee 8). Motor van de Kadett D hebben we samen gereviseerd, net als de ombouw van automaat naar schakelbak.

Na 1 jaar met de Kadett D gereden te hebben (die we kochten als onze trouwauto de meeste huren een auto, wij kochten hem 8) ) werd het tijd voor nieuw dagelijks vervoer. Wij kijken naar een Astra Sport.... nee toch maar weer een GSI. Tijdens de zoektocht naar de witte GSI begon het wel weer te kriebelen en na het zien van onderstaande foto op het forum was ik helemaal weer verknocht aan mijn oude vertrouwde zwarte GSI.
Bart(astra) schreef:Afbeelding
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door oenatje »

idd, die op de foto is ook gewoon 1 van de mooiste die ik ken.
Gebruikersavatar
Marcelgsi
forum-gebruiker
Berichten: 94
Lid geworden op: 14 apr 2008 14:55
Locatie: Rhenen

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door Marcelgsi »

Dat gaan hele mooie projecten worden! :D
2.0 8v PowerEngine
The Undertaker
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 8637
Lid geworden op: 10 mei 2003 18:52

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door The Undertaker »

Dat interieur zit trouwens al in de Kadett D. Zowel de zwarte GSI als de Kadett D zijn geschorst. Bij de D is er een wiellager kapot en de uitlaat. Ik vind het de kosten niet waard om dit eerst te repareren om daarna een C20NE ombouw te doen. Zal binnenkort een projecten-topic aanmaken.
Gebruikersavatar
Trompie
forum-gebruiker
Berichten: 2120
Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
Locatie: Schalkhaar
Contacteer:

Re: Ze is weer in Nederland...

Bericht door Trompie »

oenatje schreef:idd, die op de foto is ook gewoon 1 van de mooiste die ik ken.
Het mooie is, dat die nagenoeg nog vrij origineel is!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Plaats reactie