Algemeen Nürburgring topic
Re: Algemeen Nürburgring topic
Ik zit ook in Amsterdam. Waar zit jij? Ik op de Herengracht. Te kijken hoe lekker het weer buiten is (ok ik kom net van buiten, elke dag op terras, moet niet klagen..)
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Ik op de Stavangerweg, in de Houthaven. Ik woon daar met m'n vriendin in een studentenwoning die we helemaal voor ons zelf hebben .
Het is inderdaad heerlijk buiten! Wat nou zonsverduistering door vulkanische aswolk .
Terrasjes kan ik niet te vaak pakken, ben een arme uitwonende student met een (dure) auto . Maar gelukkig hoef ik maar de voordeur uit te lopen en dan kan ik heerlijk op het strand zitten, aan het IJ weliswaar . En dat biertje of colaatje pak ik dan wel uit de koelkast .
Helaas moeten we hier over een maand of 3 weg. Ze gaan een autoluwe woonwijk met 2000 woningen en 90.000m^2 aan kantooroppervlak maken heb ik zojuist gelezen. De graafmachines staan al te trappelen om te beginnen . Alsof er een tekort aan vrije kantoorruimte is in Amsterdam .
Het is inderdaad heerlijk buiten! Wat nou zonsverduistering door vulkanische aswolk .
Terrasjes kan ik niet te vaak pakken, ben een arme uitwonende student met een (dure) auto . Maar gelukkig hoef ik maar de voordeur uit te lopen en dan kan ik heerlijk op het strand zitten, aan het IJ weliswaar . En dat biertje of colaatje pak ik dan wel uit de koelkast .
Helaas moeten we hier over een maand of 3 weg. Ze gaan een autoluwe woonwijk met 2000 woningen en 90.000m^2 aan kantooroppervlak maken heb ik zojuist gelezen. De graafmachines staan al te trappelen om te beginnen . Alsof er een tekort aan vrije kantoorruimte is in Amsterdam .
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Algemeen Nürburgring topic
Blauw met witte doos, is dat niet het merk Hitec???
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: Algemeen Nürburgring topic
Goed, zoals sommigen misschien wisten, er was een AGC Nürburgring uitje afgelopen zondag Inmiddels verplaatst maar desondanks waren Leon en ik am Ring;
Na het sleutelen op vrijdag (zie m'n project-topic) op zaterdagmorgen vroeg m'n nest uit. Moest om 9 uur nog een aantal winkels af, was uiteindelijk kwart voor 10 voor we op weg gingen. Om kwart voor 12 uiteindelijk bij de Mac in Venlo aangekomen, waar we tussen 10 en 11 zouden meeten voor een toertocht met de Renault Tuning Club met zo'n 30 man. Uiteraard waren ze al vertrokken, op 3 auto's na die op mij hadden gewacht. Samen zijn we naar het tussenpunt gereden om daar alvast op terras in de zon op de rest te wachten; heerlijk!! Dik boven de 20 graden. Insmeren absoluut noodzaak.
Tweede deel van de toertocht wel gereden, heerlijk achter elkaar aanjagen op prachtige B-wegen. Rond half 5 bij het hotel bij de ring. Uitladen, inchecken en om half 6 de baan op voor de eerste rondjes. Na 2 rondes een hevige KV lucht. Motorkap omhoog, drup drup. Shit. Na een grondige assesement bleek het de aanvoer van de kachel te zijn. Eerst maar even eten..
Met 30 man 3 tafels gevuld bij Gulia's. Heerlijk gegeten, gedronken, gelachen. Tikkie moe en wat hoofdpijn, weinig geslapen en veel gesleuteld daarvoor. 's Avonds laat bij het hotel toch nog die Astra gerepareerd. Slang doorgesneden, lange dop 10 er tussen gedaan en de boel vastgezet met 2 slangenklemmen.
Volgende ochtend vroeg uit de veren, op naar ontbijt. Terwijl ik om een uur of 9 nog bezig was met een check-up van m'n Astra werd ik al gebeld dat iemand aan de kant stond met een kapotte dynamo. Begon al goed dus. Die Renault werd afgesleept. Zelf lekker een paar rondjes gereden op de T1-R's wat prima ging. Nogsteeds een heel klein beetje verlies van KV, maar kan niet zien waar het vandaan komt. Collega van me kwam zondag langs met z'n vriendin, die een paar rondjes meegenomen. Leon kwam later, ook die een rondje rondgereden. Einde van de middag toch besloten de R888 er onder te gooien; goeiedag wat een verschil! Eerst was het een beetje dweilen met de T1-R's maar met de R888 vlieg je werkelijk over de baan. Gelukkig alles goed gegaan, al baalde (en baal) ik wel over het snel verslechteren van de conditie van m'n auto.
Met de overgebleven groep mensen uit eten gegaan, op terras. Was nog lekker warm. Had m'n Jägerschnitzel net op toen Leon belde. Ben 'm natuurlijk meteen te hulp geschoten, opgehaald waar 'ie stond en naar de garage gebracht waar de Astra staat.
Op de terugweg naar huis was het nogsteeds mooi weer. Daarom had ik besloten de terugreis te doen op de versleten R888. Uiteraard begon het bij Eindhoven enorm hard te regenen. Tussen EHV en Den Bosch heel rustig gereden. Daarna was het weer droog en kon het gas er weer op. Iets later thuis dan gepland, maar kwart voor 12 is doorgaans normaal.
Ik heb sterk zitten denken aan de verkoop van m'n Astra F en de aanschaf van bijvoorbeeld een Astra G OPC en die leegtrekken, kooi er in enz. Je hebt dan toch alles een stuk nieuwer. Alle rubbers, slangen, stuurhuis, de complete koets, echt alles slijt zo hard van het regelmatige racen. Nu toch besloten deze Astra (eerst) maar goed aan te pakken, want ook een Astra G gaat stuk en qua snelheid win ik niks met een G.
Meer foto's volgen nog, eerst maar een mooie shot van de F in actie;
Na het sleutelen op vrijdag (zie m'n project-topic) op zaterdagmorgen vroeg m'n nest uit. Moest om 9 uur nog een aantal winkels af, was uiteindelijk kwart voor 10 voor we op weg gingen. Om kwart voor 12 uiteindelijk bij de Mac in Venlo aangekomen, waar we tussen 10 en 11 zouden meeten voor een toertocht met de Renault Tuning Club met zo'n 30 man. Uiteraard waren ze al vertrokken, op 3 auto's na die op mij hadden gewacht. Samen zijn we naar het tussenpunt gereden om daar alvast op terras in de zon op de rest te wachten; heerlijk!! Dik boven de 20 graden. Insmeren absoluut noodzaak.
Tweede deel van de toertocht wel gereden, heerlijk achter elkaar aanjagen op prachtige B-wegen. Rond half 5 bij het hotel bij de ring. Uitladen, inchecken en om half 6 de baan op voor de eerste rondjes. Na 2 rondes een hevige KV lucht. Motorkap omhoog, drup drup. Shit. Na een grondige assesement bleek het de aanvoer van de kachel te zijn. Eerst maar even eten..
Met 30 man 3 tafels gevuld bij Gulia's. Heerlijk gegeten, gedronken, gelachen. Tikkie moe en wat hoofdpijn, weinig geslapen en veel gesleuteld daarvoor. 's Avonds laat bij het hotel toch nog die Astra gerepareerd. Slang doorgesneden, lange dop 10 er tussen gedaan en de boel vastgezet met 2 slangenklemmen.
Volgende ochtend vroeg uit de veren, op naar ontbijt. Terwijl ik om een uur of 9 nog bezig was met een check-up van m'n Astra werd ik al gebeld dat iemand aan de kant stond met een kapotte dynamo. Begon al goed dus. Die Renault werd afgesleept. Zelf lekker een paar rondjes gereden op de T1-R's wat prima ging. Nogsteeds een heel klein beetje verlies van KV, maar kan niet zien waar het vandaan komt. Collega van me kwam zondag langs met z'n vriendin, die een paar rondjes meegenomen. Leon kwam later, ook die een rondje rondgereden. Einde van de middag toch besloten de R888 er onder te gooien; goeiedag wat een verschil! Eerst was het een beetje dweilen met de T1-R's maar met de R888 vlieg je werkelijk over de baan. Gelukkig alles goed gegaan, al baalde (en baal) ik wel over het snel verslechteren van de conditie van m'n auto.
Met de overgebleven groep mensen uit eten gegaan, op terras. Was nog lekker warm. Had m'n Jägerschnitzel net op toen Leon belde. Ben 'm natuurlijk meteen te hulp geschoten, opgehaald waar 'ie stond en naar de garage gebracht waar de Astra staat.
Op de terugweg naar huis was het nogsteeds mooi weer. Daarom had ik besloten de terugreis te doen op de versleten R888. Uiteraard begon het bij Eindhoven enorm hard te regenen. Tussen EHV en Den Bosch heel rustig gereden. Daarna was het weer droog en kon het gas er weer op. Iets later thuis dan gepland, maar kwart voor 12 is doorgaans normaal.
Ik heb sterk zitten denken aan de verkoop van m'n Astra F en de aanschaf van bijvoorbeeld een Astra G OPC en die leegtrekken, kooi er in enz. Je hebt dan toch alles een stuk nieuwer. Alle rubbers, slangen, stuurhuis, de complete koets, echt alles slijt zo hard van het regelmatige racen. Nu toch besloten deze Astra (eerst) maar goed aan te pakken, want ook een Astra G gaat stuk en qua snelheid win ik niks met een G.
Meer foto's volgen nog, eerst maar een mooie shot van de F in actie;
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Algemeen Nürburgring topic
Heyy Tim,
Leuk verhaal weer! Wel zeer balen van het geval met Leon.
Qua keuze Astra F of G zou ik toch lekker de F houden!!!
Deze mooi opknappen en vlammen met dat ding
Misschien een optie om alle rubbers te vervangen door powerflex???
Ik ben er zondag 27 juni weer. In mei ga ik niet, dan zit ik in Assen tijdens het Duitse Autosport Festival!
Leuk verhaal weer! Wel zeer balen van het geval met Leon.
Qua keuze Astra F of G zou ik toch lekker de F houden!!!
Deze mooi opknappen en vlammen met dat ding
Misschien een optie om alle rubbers te vervangen door powerflex???
Ik ben er zondag 27 juni weer. In mei ga ik niet, dan zit ik in Assen tijdens het Duitse Autosport Festival!
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: Algemeen Nürburgring topic
Niet alleen een leuke foto, ik was ook daadwerkelijk sneller dan deze M'etjes...
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Re: Algemeen Nürburgring topic
Igg ook betere lijn als ik het zo dan die Beemers
Zwei Liter Kraft ja
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Algemeen Nürburgring topic
Zo zie je maar weer dat het toch op stuurmanskunsten aan komt en niet de pk's
Heb ook al een paar keer wat leuke (op papier een stuk snellere auto's) ingehaald...
Had laatst wel een Citroen C2 voor me zitten op de Ring. Dat ding liep wel verrekte goed moet ik zeggen! (of ik ben langzaam, dat kan ook)
Heb ook al een paar keer wat leuke (op papier een stuk snellere auto's) ingehaald...
Had laatst wel een Citroen C2 voor me zitten op de Ring. Dat ding liep wel verrekte goed moet ik zeggen! (of ik ben langzaam, dat kan ook)
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
Re: Algemeen Nürburgring topic
onverzekerd je Astra van +-2500 afschrijven of je beemah van min. 35000 afschrijven is ook wel even ander koekie.
maar toch gaaf om te zien, vooral om die praatjesmakerraamband van die voorste beemert
maar toch gaaf om te zien, vooral om die praatjesmakerraamband van die voorste beemert
CORSA X1.4SZ
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Algemeen Nürburgring topic
Op de Ring ben je gewoon verzekerd Is namelijk een tollweg!
En als je die Porsche's ziet gaan op de Ring, die denken nog niet eens aan afschrijven
En als je die Porsche's ziet gaan op de Ring, die denken nog niet eens aan afschrijven
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Daar staat volledig: rent-racecar.deGSi-mon schreef:vooral om die praatjesmakerraamband van die voorste beemert
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Wat is er nu precies bij jou gebeurd?LeonW schreef:Daar staat volledig: rent-racecar.deGSi-mon schreef:vooral om die praatjesmakerraamband van die voorste beemert
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Als de nasleep ook allemaal afgerond is zal ik het hele verhaal in een keer vertellen. Maargoed, in een notendop dan:
25-04-2010
Ik was aan m'n tweede rondje begonnen van de dag, ging erg lekker. Snelheid zat er aardig in maar ik was niet aan het jagen. Toen kwam ik bij Brünnchen naar beneden, kwam de kont onverwachts om en voor dat ik wist wat er gebeurde zat ik vol in de vangrail.
Natuurlijk heb ik er alles aan gedaan om de situatie te redden, ik heb wel vaker meegemaakt dat de kont om kwam, ook bij nog hogere snelheden. Maar dit kwam echt geheel onverwacht.
Maarja goed, Astra frontaal in de vangrail geraakt, toen een halve slag gedraaid en met de kont de vangrail ook nog geraakt. Daarna stuiterden we terug de baan op terwijl de rook onder de motorkap vandaan kwam en er een litertje of 4 aan olie op het asfalt weg liep.
Compleet in shock natuurlijk, instinctief een geel hesje gepakt en achter de vangrail gaan zwaaien. Pas toen er een marshall kwam om te vragen of we medische hulp nodig hadden en de schade op te nemen drong het tot me door dat ik zojuist m'n auto met ongeveer 140km/u in de vangrail geparkeerd had. Maar ik was allang blij dat ik zelf nog heel was. Een Astra is trouwens een bunker van een auto. Het ging echt niet zachtjes, maar mijn bijrijder en ik hebben er enkel een stijve nek, blauwe plek en een schaafwond aan over gehouden.
Nouja, 28 meter aan vangrail gesloopt. 7 panelen van 4 meter, en ook nog 5 palen. Het afslepen kostte 255 euro, direct te betalen. De factuur van de vangrails en verleende service krijg ik nog thuis gestuurd. Zal bepaald geen misselijk bedrag zijn!
Het verdriet zal nog wel komen denk ik, als alles geregeld is en ik het wrak weer onder ogen zie. Het was toch wel een erg mooie GSi eigenlijk. Ik heb nog steeds het gevoel dat als ik nu naar buiten stap, dat ik zo in mn auto kan stappen en wegrijden. Eigenlijk leek het een slechte droom. Maarja, dit is het risico van circuitrijden.
Ondanks alle ellende toch ook wel een hele leuke dag gehad hoor! Het eerste rondje ging lekker! Nog lekker over de bergweggetjes in de omgeving gescheurd en een rondje met Tim meegereden die mij overigens goed geholpen heeft na het ongeval, waarvoor veel dank!
Hier nog foto's van toen 'ie nog heel was
Nu maar even afwachten wat er verder gaat gebeuren. De ANWB gaat hem als het goed is naar Nederland halen en met wat geluk wil de verzekering de gesloopte vangrails wel betalen. Er valt nog genoeg te regelen in ieder geval!
Leon
25-04-2010
Ik was aan m'n tweede rondje begonnen van de dag, ging erg lekker. Snelheid zat er aardig in maar ik was niet aan het jagen. Toen kwam ik bij Brünnchen naar beneden, kwam de kont onverwachts om en voor dat ik wist wat er gebeurde zat ik vol in de vangrail.
Natuurlijk heb ik er alles aan gedaan om de situatie te redden, ik heb wel vaker meegemaakt dat de kont om kwam, ook bij nog hogere snelheden. Maar dit kwam echt geheel onverwacht.
Maarja goed, Astra frontaal in de vangrail geraakt, toen een halve slag gedraaid en met de kont de vangrail ook nog geraakt. Daarna stuiterden we terug de baan op terwijl de rook onder de motorkap vandaan kwam en er een litertje of 4 aan olie op het asfalt weg liep.
Compleet in shock natuurlijk, instinctief een geel hesje gepakt en achter de vangrail gaan zwaaien. Pas toen er een marshall kwam om te vragen of we medische hulp nodig hadden en de schade op te nemen drong het tot me door dat ik zojuist m'n auto met ongeveer 140km/u in de vangrail geparkeerd had. Maar ik was allang blij dat ik zelf nog heel was. Een Astra is trouwens een bunker van een auto. Het ging echt niet zachtjes, maar mijn bijrijder en ik hebben er enkel een stijve nek, blauwe plek en een schaafwond aan over gehouden.
Nouja, 28 meter aan vangrail gesloopt. 7 panelen van 4 meter, en ook nog 5 palen. Het afslepen kostte 255 euro, direct te betalen. De factuur van de vangrails en verleende service krijg ik nog thuis gestuurd. Zal bepaald geen misselijk bedrag zijn!
Het verdriet zal nog wel komen denk ik, als alles geregeld is en ik het wrak weer onder ogen zie. Het was toch wel een erg mooie GSi eigenlijk. Ik heb nog steeds het gevoel dat als ik nu naar buiten stap, dat ik zo in mn auto kan stappen en wegrijden. Eigenlijk leek het een slechte droom. Maarja, dit is het risico van circuitrijden.
Ondanks alle ellende toch ook wel een hele leuke dag gehad hoor! Het eerste rondje ging lekker! Nog lekker over de bergweggetjes in de omgeving gescheurd en een rondje met Tim meegereden die mij overigens goed geholpen heeft na het ongeval, waarvoor veel dank!
Hier nog foto's van toen 'ie nog heel was
Nu maar even afwachten wat er verder gaat gebeuren. De ANWB gaat hem als het goed is naar Nederland halen en met wat geluk wil de verzekering de gesloopte vangrails wel betalen. Er valt nog genoeg te regelen in ieder geval!
Leon
Laatst gewijzigd door LeonW op 28 apr 2010 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Algemeen Nürburgring topic
Nou Leon, klinkt niet bepaald fijn zo
Ik ken je dan niet persoonlijk, maar toch veel sterkte gewenst en suc6 met de verdere afhandelingen!
Dat de Astra een bunker van een auto is mag je wel stellen ja...
Hopelijk werkt je verzekering een beetje mee zodat je niet alles hoeft te betalen!
Circuitrijden geeft een kick, maar als het misgaat zijn de gevolgen vaak minder leuk indd.
En Brunnchen is niet bepaald de leukste bocht om de mist in te gaan, de vangrail is hier nog geen 2 meter van het asfalt en een grindbak is er ook niet.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar word de volgende auto weer een GSi???
Good luck
Maikel
Ik ken je dan niet persoonlijk, maar toch veel sterkte gewenst en suc6 met de verdere afhandelingen!
Dat de Astra een bunker van een auto is mag je wel stellen ja...
Hopelijk werkt je verzekering een beetje mee zodat je niet alles hoeft te betalen!
Circuitrijden geeft een kick, maar als het misgaat zijn de gevolgen vaak minder leuk indd.
En Brunnchen is niet bepaald de leukste bocht om de mist in te gaan, de vangrail is hier nog geen 2 meter van het asfalt en een grindbak is er ook niet.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar word de volgende auto weer een GSi???
Good luck
Maikel
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Eerst dit afhandelen en hopen dat de verzekering meewerkt inderdaad.
En dan voorlopig maar even geen auto. Ik woon nu in Amsterdam, een auto is helemaal niet praktisch om te hebben hier. Maar er is een grote kans dat er in de toekomst wel weer een GSi komt ja .
Leon
En dan voorlopig maar even geen auto. Ik woon nu in Amsterdam, een auto is helemaal niet praktisch om te hebben hier. Maar er is een grote kans dat er in de toekomst wel weer een GSi komt ja .
Leon
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Mooi klote Leon!!! Ik weet er helaas alles van
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Algemeen Nürburgring topic
Achteraf ben je nog heel goed weggekomen, maar het blijft zwaar balen !
Ik hoop voor je dat je verzekering goed meewerkt
Succes met de afwikkeling!!
Ik hoop voor je dat je verzekering goed meewerkt
Succes met de afwikkeling!!
Re: Algemeen Nürburgring topic
dat is super balen zeg!
weet je nog steeds niet de oorzaak van dat je kont uitbrak?
weet je nog steeds niet de oorzaak van dat je kont uitbrak?
- Trompie
- forum-gebruiker
- Berichten: 2120
- Lid geworden op: 27 mar 2007 21:54
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Locatie: Schalkhaar
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Ja, zoals die anderen ook al zeggen! Balen man!
Gelukkig ben jij nog heel en voor niet al te veel geld heb je weer een gsi!
Gelukkig ben jij nog heel en voor niet al te veel geld heb je weer een gsi!
Astra GSi 3.0 24v v6
Astra GSi 2.0 16v Turbo
Astra GSi 2.0 16v Turbo
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Tsja, kont zal wel uitgebroken zijn door een stuurfoutje in combinatie met de baan die daar steil naar beneden loopt.
Uiteindelijk mag ik blij zijn dat ik er met een stijve nek vanaf ben gekomen. Het geeft een hoop ellende en het is donders zonde van mn GSi. Ik baal er flink van dat er nu eentje minder rond rijdt in Nederland. Maar stiekem ben ik wel blij dat mijzelf niets is overkomen. Het had immers slechter af kunnen lopen zonder rolkooi e.d..
Uiteindelijk mag ik blij zijn dat ik er met een stijve nek vanaf ben gekomen. Het geeft een hoop ellende en het is donders zonde van mn GSi. Ik baal er flink van dat er nu eentje minder rond rijdt in Nederland. Maar stiekem ben ik wel blij dat mijzelf niets is overkomen. Het had immers slechter af kunnen lopen zonder rolkooi e.d..
Laatst gewijzigd door LeonW op 28 apr 2010 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9318
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Daar zijn we het allemaal over eens denk ik!LeonW schreef:Ik baal er flink van dat er nu eentje minder rond rijdt in Nederland. Maar stiekem ben ik wel blij dat mijzelf niets is overkomen. Het had immers slechter af kunnen lopen zonder rolkooi e.d..
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- LeonW
- forum-gebruiker
- Berichten: 302
- Lid geworden op: 16 mar 2009 10:23
- Locatie: Haarlem
- Contacteer:
Re: Algemeen Nürburgring topic
Grrrrrr... ANWB Weigert de auto naar Nederland te halen omdat het ongeluk op de Nürburgring Nordschleife is gebeurd.
De mevrouw van de alarmcentrale was ook niet onder de indruk over mijn uitleg dat de Nordschleife een openbare tolweg is. Helaas.
Ik heb denk ik twee opties.
1/ Naar Duitsland gaan, wat waardevolle onderdelen er vanaf halen en daar ergens naar de sloop laten brengen.
2/ Iemand met een aanhangwagen waar mijn auto op kan leren kennen en heel lief aankijken om de auto TOCH naar Nederland te krijgen en hier te strippen.
Anyway, voor repatriëring van je auto uit het buitenland hoef je in ieder geval geen lid van de ANWB te worden. Waardeloos.
Leon
De mevrouw van de alarmcentrale was ook niet onder de indruk over mijn uitleg dat de Nordschleife een openbare tolweg is. Helaas.
Ik heb denk ik twee opties.
1/ Naar Duitsland gaan, wat waardevolle onderdelen er vanaf halen en daar ergens naar de sloop laten brengen.
2/ Iemand met een aanhangwagen waar mijn auto op kan leren kennen en heel lief aankijken om de auto TOCH naar Nederland te krijgen en hier te strippen.
Anyway, voor repatriëring van je auto uit het buitenland hoef je in ieder geval geen lid van de ANWB te worden. Waardeloos.
Leon
- GSI Racer
- Donateur 2013
- Berichten: 5656
- Lid geworden op: 30 mei 2009 11:12
- Auto('s): Astra GSi 2.0 16V Turbo en Astra GSi 2.0 16V
- Locatie: Nuth (Zuid-Limburg)
Re: Algemeen Nürburgring topic
Balen man!
Ik zou zowiezo voor de 2e optie gaan!!!
ANWB sucks
Ik zou zowiezo voor de 2e optie gaan!!!
ANWB sucks
-Astra GSi C20LET fun/track @291pk/450Nm Powered by Klasen Motors
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-Astra GSi C20XE daily
Remmen is angst
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Algemeen Nürburgring topic
Trailer huren is niet zo'n kostenpost toch? Kost hier om de hoek bijv. 60 euro voor een weekend. Moet je alleen nog even een auto regelen.
Dus ik zou ook optie 2 kiezen.
Dus ik zou ook optie 2 kiezen.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Algemeen Nürburgring topic
idd zelf gaan ophalen is de goedkoopste oplossing
mits je iemand kent met een trekhaak (auto die het gewicht mag trekken) en een geldig E achter B rijbewijs
mits je iemand kent met een trekhaak (auto die het gewicht mag trekken) en een geldig E achter B rijbewijs