Lotus omega
- KevTech
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi (C20XE M2.8)
Re: Lotus omega
Er staat er ook nog eentje op marktplaats voor een leuk prijsje
http://link.marktplaats.nl/325416850
http://link.marktplaats.nl/325416850
sow duur!!
Hoezo maar 180 pk dan? Standaard hebben ze al 220 pk.
Omega is natuurlijk gewoon een vette bak, de Sunny koop je niet uit liefhebberij maar gewoon omdat je hard wil rijden. Kan er niet zo warm van worden verder. Zo saai.. Jammer dat de Astra F nooit als 4x4 turbo is geleverd.
Omega is natuurlijk gewoon een vette bak, de Sunny koop je niet uit liefhebberij maar gewoon omdat je hard wil rijden. Kan er niet zo warm van worden verder. Zo saai.. Jammer dat de Astra F nooit als 4x4 turbo is geleverd.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
wel in zuid afrika
astra en kadett 200ts
astra en kadett 200ts
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
niet als 4x4 helaasoenatje schreef:wel in zuid afrika
astra en kadett 200ts
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Het zou ooit zomaar nog wel kunnen gebeuren dat ik een Vectra of Calibra 4x4 turbo koop. Astra ombouwen naar 4x4 is (voor mij) weer een stap te ver.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Moet je er wel snel bij zijn, want die dingen worden erg zeldzaam...Tim82 schreef:Het zou ooit zomaar nog wel kunnen gebeuren dat ik een Vectra of Calibra 4x4 turbo koop. Astra ombouwen naar 4x4 is (voor mij) weer een stap te ver.
die vectra turbo is al zeldzaam.
Jep, I agree!Tim82 schreef:de Sunny koop je niet uit liefhebberij maar gewoon omdat je hard wil rijden. Kan er niet zo warm van worden verder. Zo saai.. Jammer dat de Astra F nooit als 4x4 turbo is geleverd.
Buiten dat vind ik het ook niet echt een hele mooie auto die sunny....
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
als je het doet ga je nog best hardTim82 schreef:Het zou ooit zomaar nog wel kunnen gebeuren dat ik een Vectra of Calibra 4x4 turbo koop. Astra ombouwen naar 4x4 is (voor mij) weer een stap te ver.
[youtube]3P77e4l2CSQ&feature=related[/youtube]
Opel Astra OPC Z20LEH
holy sjit, die is rap
CORSA X1.4SZ
4x4?????
met zn stoelhoezen tuning
met zn stoelhoezen tuning
Die koop je 10x meer als liefhebberij dan een Astra.Tim82 schreef:Hoezo maar 180 pk dan? Standaard hebben ze al 220 pk.
Als jij het kan rijden, kun jij en ik nl niet, een Sunny GTI-R is een hele enge auto, die je zelf met 4x4 gas los meteen achterom gaat, wel eens 205 GTI 1.9 gereden ? Doe dat keer 10.
Saai ? Elke Astra is ubersaai qua weggedrag. Kunt het ook zien als 'veilig'.
Noem nooit zo'n Sunny GTi-R saai....
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Zie het nu pas...Tim82 schreef:Hoezo maar 180 pk dan? Standaard hebben ze al 220 pk.
180pk is een typfout ik bedoelde 280pk, want hij is niet helemaal standaard meer...
wat zie je liever een lotus omega of een nissan sunny gti-r??
wat is er sneller........
en al zou die sunny op alle gebieden beter zijn dan doe mij maar de lotus omega die is gewoon zo gruwelijk dik en opel dat is in mijn ogen zowiezo al goed
en als je zon ding ziet dan is zon ding al dreigend en weet je meteen dat er iets aparts op je af komt rijden!
als je zon sunny ziet denk je meteen daar heb je weer zon met een sportuitlaat
wat is er sneller........
en al zou die sunny op alle gebieden beter zijn dan doe mij maar de lotus omega die is gewoon zo gruwelijk dik en opel dat is in mijn ogen zowiezo al goed
en als je zon ding ziet dan is zon ding al dreigend en weet je meteen dat er iets aparts op je af komt rijden!
als je zon sunny ziet denk je meteen daar heb je weer zon met een sportuitlaat
Laatst gewijzigd door gsipiloot op 01 apr 2010 23:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil net zeggen... als je zo een sunny niet kent dan lach je dat ding bijna uit.
Wel respect voor de stats maar doe mij idd maar zo een brute omega soms... gaat het niet alleen om prestaties hehe
Wel respect voor de stats maar doe mij idd maar zo een brute omega soms... gaat het niet alleen om prestaties hehe
Opel Astra OPC Z20LEH
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Die Sunny heeft in zijn standaarduitrusting bijv. ook verstelbaar camber. Ding is eigenlijk echt een beest. Zie je er alleen totaal niet aan af.
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Ik heb er maar eentje zien rijden in het echt. ze zijn volgens mij ook aardig zeldzaam.
Opel Astra OPC Z20LEH
lotus omega is ook behoorlijk zeldzaam................
Van beide zijn er max 5 in NL.
Wie verzon nu in deze thread dat het een wedstrijdje was ?
Die Lotus Omega tuurlijk, meteen.
Daar stap ik zo in in. Doe mij die maar, teeee vet. Die Sunny/Pulsar GTI-R liever nie, rij jij maar.
Maar onderschat dat niet, als elk autoblad toen zegt 'bloedjelink, levensgevaarlijk, gruwelijk snel, gas los, achterstevoren'.
Dan moet je nie aankomen met je astra C20XE 'van ja dat is saai'.
Daar stap ik zo in in. Doe mij die maar, teeee vet. Die Sunny/Pulsar GTI-R liever nie, rij jij maar.
Maar onderschat dat niet, als elk autoblad toen zegt 'bloedjelink, levensgevaarlijk, gruwelijk snel, gas los, achterstevoren'.
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Die Sunny GTI-R heeft standaard maar een top van 223. Haalt je dus niet in als je met je GSi C20XE op z'n top zit. Krijg je met een korte 5-bak achter een turbo.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Dan rijd er in ieder geval 1 antilliaan in eentje. Een rode en hij reed in Rotterdam noord.pluggie schreef:Van beide zijn er max 5 in NL.
Topsnelheid valt idd tegen.
Opel Astra OPC Z20LEH
tegenvallen is een groot woord.
Als je rekent dat je maar 120 mag
Als je rekent dat je maar 120 mag
Deze rijden in Nederland ook sowieso rond:pluggie schreef:Van beide zijn er max 5 in NL.
0066D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0156D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
0265D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0314B Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0335D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0353D Lotus Omega 1991 Registered in Holland
0464D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
0500D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
0507D Lotus Omega 1992 Registered in Holland
0508D Lotus Omega 1992 Registered in Holland