heej gasten!! wie van jullie kan mij helpen ...
Specificaties:
- Breedte: 7.0 J
- Inch: 17
- Steek: 4x100;4x108
- ET: 40
dit zijn alle maten van mijn nieuwe velgen maar nu wil ik dus weten of het mogelijk is 40/40 te verlagen...
dankje!!
Verlagings mogelijkheden ??
- digitalchaos
- forum-gebruiker
- chris1508
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 3.0 v6, ford focus 1.6 ecoboost
Re: Verlagings mogelijkheden ??
als k het goed heb was et38 bijna maximaal. en dan vooral met verlagen heeft het nogal de neiging om aan te lopen in je wielkas
GSI 2.5 24v
- digitalchaos
- forum-gebruiker
mmm oke.. jah ik las net op mn andere topic dat t waarschijnlijk wel kon... ben tog bang dat het maar proberen word en past het niet dan of mn velgen afdraaien of iets aan de wielkasten doen...chris1508 schreef:als k het goed heb was et38 bijna maximaal. en dan vooral met verlagen heeft het nogal de neiging om aan te lopen in je wielkas
bedankt iig!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Laat eens 5 man in je auto gaan zitten (evt nog twee op de rand van de kofferbak) en kijk dan of de wielen ergens raken
- digitalchaos
- forum-gebruiker
Bart(astra) schreef:Laat eens 5 man in je auto gaan zitten (evt nog twee op de rand van de kofferbak) en kijk dan of de wielen ergens raken
jah joh das eigelijk wel een hele goeie van je haha:D dat k daar niet aan gedacht heb dat moet tog wel in de buurt van de 40 mm komen ken nog wel wat zwaargewichten dus t komt goed hehe
greetzzz