Ignis vs. C20xe
Ignis vs. C20xe
ik reed vanavond op de Rotterdamseweg, vanaf t stoplicht naast een Suzuki Ignis. Die krengen zijn serieus snel! Niet gezond! Uiteraard was ik wel iets sneller, maar scheelde bizar weinig! Het was volgens mij geen standaard ding, want ze zijn er standaard met max 80kw (105 pk)
Er zat een bodykit op, en de auto was geel. Zo'n rally uitvoering.
helaas geen foto of filmpje van, wou t gewoon even kwijt
Er zat een bodykit op, en de auto was geel. Zo'n rally uitvoering.
helaas geen foto of filmpje van, wou t gewoon even kwijt
*Alpine Promo Team
*Koplampsproeier Promo Team
*Irmscher Promo Team
*Woofers-die-harder-blazen-als-de-ventilatie Promo Team
*Koplampsproeier Promo Team
*Irmscher Promo Team
*Woofers-die-harder-blazen-als-de-ventilatie Promo Team
- EKadett
- forum-gebruiker
- Berichten: 772
- Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
- Locatie: huis op een berg
Re: Ignis vs. C20xe
volgende week voor een nieuw afspraak?
soms zijn kleine autotjes snelle krengen!
soms zijn kleine autotjes snelle krengen!
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Ignis vs. C20xe
komt door de bodykit
Re: Ignis vs. C20xe
komt omdat ze niet veel wegen
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
Re: Ignis vs. C20xe
inderdaad kunnen de lichtere kleine karretjes weleens voor verbazing zorgen!!
maar zoals deze, 105 pk is redelijk, gewicht, stel 800 kg
die combinatie, als die voluit gaat is het moeilijk bijhouden, vooral in den beginne
volgende keer gewoon raampje open doen als iemand tegen je wilt racen bij een stoplicht, en zeggen dat zn voorband lek is hahaha vind ik wel een goeie!
maar zoals deze, 105 pk is redelijk, gewicht, stel 800 kg
die combinatie, als die voluit gaat is het moeilijk bijhouden, vooral in den beginne
volgende keer gewoon raampje open doen als iemand tegen je wilt racen bij een stoplicht, en zeggen dat zn voorband lek is hahaha vind ik wel een goeie!
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Re: Ignis vs. C20xe
Tja die pk's zeggen inderdaad weinig. Een vriend van me heeft een seat leon 1.8 20vt gechipped (215 pk) en ik trek hem er uit.
Ook moet ik zeggen dat in Rotterdam veel auto's getuned zijn en je gewoon niet weet wat under the hood zit.
Behalve dat zijn de sprints hier vaak 0 tot 100 dus als iemand even fout schakelt daar zit je dan. Dat had ik deze zaterdag.
Staat er een Golf V R32 naast me en hij ging snel totdat hij 'm niet goed in z'n 2 kreeg ik zag 'm flink stuiteren en daarna bleef hij achter.
Tja en toen was alweer het volgende stoplicht waar hij naar links moest. En daar zit je dan in je gsi-tje dan geniet je .
Ook moet ik zeggen dat in Rotterdam veel auto's getuned zijn en je gewoon niet weet wat under the hood zit.
Behalve dat zijn de sprints hier vaak 0 tot 100 dus als iemand even fout schakelt daar zit je dan. Dat had ik deze zaterdag.
Staat er een Golf V R32 naast me en hij ging snel totdat hij 'm niet goed in z'n 2 kreeg ik zag 'm flink stuiteren en daarna bleef hij achter.
Tja en toen was alweer het volgende stoplicht waar hij naar links moest. En daar zit je dan in je gsi-tje dan geniet je .
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 03 okt 2005 18:28
Re: Ignis vs. C20xe
mijn idee is dan dat je vriend niet kan rijden die leonnetjes turbo zijn verdomd snelle dingetjes en zeker gechipt
***Geen IMG toegestaan in Onderschrift***
Re: Ignis vs. C20xe
ik heb er zelf in gereden en een andere vriend van mij ook. Etc uit/aan. We hebben alles geprobeerd.
De sprintjes vanaf de 50 won hij wel maar vanuit stilstand wint hij het gewoon niet en hij kan zeker rijden .
die turbo's trekken pas vanaf de 2e versnelling en de 1e versnelling van de gsi is een stuk sneller daardoor heb je veel winst.
Voor de rest vind ik het trouwens wel mooie autootjes. Jammer van de 5-deurs maar van binnen ziet het er wel strak uit met alle opties.
De sprintjes vanaf de 50 won hij wel maar vanuit stilstand wint hij het gewoon niet en hij kan zeker rijden .
die turbo's trekken pas vanaf de 2e versnelling en de 1e versnelling van de gsi is een stuk sneller daardoor heb je veel winst.
Voor de rest vind ik het trouwens wel mooie autootjes. Jammer van de 5-deurs maar van binnen ziet het er wel strak uit met alle opties.
Opel Astra OPC Z20LEH
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
"Automobiles are not ferocious... it is man who is to be feared " Robbins B. Stoecke
Re: Ignis vs. C20xe
echte isnix met recaro's jongen.
lachen wagentjes zijn dat.
ziet er niet eens zo slecht uit trouwens
lachen wagentjes zijn dat.
ziet er niet eens zo slecht uit trouwens
CORSA X1.4SZ
Re: Ignis vs. C20xe
Het zijn inderdaad echt vette wagentjes om te zien, lekker brede schermpjes, en dan witte stalen velgjes. Knappe karretjes.GSi-mon schreef:echte isnix met recaro's jongen.
lachen wagentjes zijn dat.
ziet er niet eens zo slecht uit trouwens
*Alpine Promo Team
*Koplampsproeier Promo Team
*Irmscher Promo Team
*Woofers-die-harder-blazen-als-de-ventilatie Promo Team
*Koplampsproeier Promo Team
*Irmscher Promo Team
*Woofers-die-harder-blazen-als-de-ventilatie Promo Team