Voorruit
Ik heb een probleem mijn ruit lekt,
deze is er jaartje/anderhalf opneiwu ingezet,
kan deze worden verwijderd en weer worden geplaatst.
ben helaas mijn factuur kwijt dus zal helaas niet vergoed worden. en mijn verzekering staat nog niet op wa+ dus weet niet of ze dat leuk vinden als ik hem op wa+ zet en gelijk al een raam reparatie nodig heb.
Iemand ervaring?
Raam bevestiging niet goed
Raam bevestiging niet goed
astra heeft te lang geduurt
Re: Raam bevestiging niet goed
Ik zou allereerst eens teruggaan naar de toko waar je dat raam hebt laten plaatsen, of je nou een bon hebt of niet. Zij hebben ook administratie.
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
- Michel82
- forum-gebruiker
- Auto('s): opel astra gsi c20xe
Ik neem aan dat je je bankafschriften bewaard.
Als je die opzoekt en je weet de factuur datum dan is het voor hun een stuk makkelijker zoeken naar de factuur (die ze wettelijk 5 jaar moeten bewaren).
Ik weet alleen niet hoe lang je garantie hier op hebt.
Dus ik zou eerst contact met ze opnemen en zeggen wat er aan de hand is, meestal doen ze niet moeilijk (mijn ervaring) als je het maar vriendelijk vraagt.
succes
michel
Als je die opzoekt en je weet de factuur datum dan is het voor hun een stuk makkelijker zoeken naar de factuur (die ze wettelijk 5 jaar moeten bewaren).
Ik weet alleen niet hoe lang je garantie hier op hebt.
Dus ik zou eerst contact met ze opnemen en zeggen wat er aan de hand is, meestal doen ze niet moeilijk (mijn ervaring) als je het maar vriendelijk vraagt.
succes
michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
Garantie is 10jaar op de bevestiging,
en ik betaal bijna altijd cash;)
en ik betaal bijna altijd cash;)
astra heeft te lang geduurt
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
op een moment dat ze het rustig hebben even langsgaan en vriendelijk vragen, je verzekering maakt niet uit
ze zijn gerust wel zo coulant om het even te maken, plus, ze zien zelf ook wel dat ze het zelf blijkbaar niet goed hebben geplaatst aangezien het nu lekt.
maar het lekt pas na een half jaar? of valt het je nu pas op
ze zijn gerust wel zo coulant om het even te maken, plus, ze zien zelf ook wel dat ze het zelf blijkbaar niet goed hebben geplaatst aangezien het nu lekt.
maar het lekt pas na een half jaar? of valt het je nu pas op
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi