Haaye´s Gsi TOPIC VERWIJDEREN AUB
Re: Haaye´s Gsi
Als ik het goed heb gevolgd volgens mij via hottuning (correct me if i'm wrong). Op marktplaats komen er veel advertenties voorbij!
Astra GSI C20XE
- LeonW
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Krijg je m vooruit op de bokken eigenlijk? Als ik dat doe is mn bumperlip net te laag. Geen succes dus.haaye schreef:
Wel erg laag zo.. Staat nu wel achter op de bokken maar die bocht is wel laag. Oppassen dus!
Bij jou, verlaagd, zal dat wel helemaal niet lukken?
Leon
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Hee Roy dat is niet nodig want de c20xe heeft standaard al een spaghetti!Roy GSI schreef:Is voor mij misschien nog een keer leuk om in de toekomst te doen.
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
-
- Oud-Clublid
Ja, lukt wel. Ik lag er eerst 2 balkjes voor. Zodat de hoek wat kleiner word.. dan kan het net..LeonW schreef:Krijg je m vooruit op de bokken eigenlijk? Als ik dat doe is mn bumperlip net te laag. Geen succes dus.haaye schreef:
Wel erg laag zo.. Staat nu wel achter op de bokken maar die bocht is wel laag. Oppassen dus!
Bij jou, verlaagd, zal dat wel helemaal niet lukken?
Leon
-
- Oud-Clublid
Klopt Roy! Die van mij was toen in de aanbieding... Maar ik heb wel erg slechte ervaring met hottuning! Heb er namelijk dik 2 maand op gewacht!!!Roy GSI schreef:Als ik het goed heb gevolgd volgens mij via hottuning (correct me if i'm wrong). Op marktplaats komen er veel advertenties voorbij!
Ja dat dacht ik eigenlijk al. Vond die dingen die op internet werden aangeboden er al zo op lijken. Nou dan hoeft het dus niet en kan ik het geld ergens anders insteken.haaye schreef:Hee Roy dat is niet nodig want de c20xe heeft standaard al een spaghetti!Roy GSI schreef:Is voor mij misschien nog een keer leuk om in de toekomst te doen.
Ja dat is echt bagger. Ik snap niet waarom het altijd zo moeilijk moet met die bedrijven. Maarja hij is binnen. Dus nog heel veel rij en herrie plezier ermeehaaye schreef:Roy GSI schreef: Als ik het goed heb gevolgd volgens mij via hottuning (correct me if i'm wrong). Op marktplaats komen er veel advertenties voorbij!
Klopt Roy! Die van mij was toen in de aanbieding... Maar ik heb wel erg slechte ervaring met hottuning! Heb er namelijk dik 2 maand op gewacht!!!
Astra GSI C20XE