Erwin_dude schreef:ben alweer thuus mattman
kost en inwoning.? heb gister al voor de drank gezorgt vandaage eten al zo'n slechte gast ben ik toch niet:P
hoest ist verder met je water nu dan ????
Erwin_dude schreef:ben alweer thuus mattman
kost en inwoning.? heb gister al voor de drank gezorgt vandaage eten al zo'n slechte gast ben ik toch niet:P
Nee, dat denk ik ooksome1_eddy schreef:Ik denk dat weinig mensen weten wat voor hond het is.
das toch niet moeilijk, dat zie je zo:marklukassen schreef:geen idee wat voor een, maar wel een fucking mooie!!
some1_eddy schreef:Ik zie hier verschillende katten staan, wij hebben genoeg dieren thuis
2 honden, 2 katten, een witte parkiet, reptielen (3 baardagamen & 1 taiwanese rattenslang) en een stel vissen
Deze hond vind ik toch nog het mooist, zeer zeldzaam.
Ik denk dat weinig mensen weten wat voor hond het is.
Raad maar
Het is een zuiver ras van een: ...................................
Haha! De weg hangt daar af!raymond schreef:hoe kan die TNT bikkel nu op een recht bos pad van de weg raken
wat een droplul
Ach wat heet, ooit nogeens MTS Landbouwtechniek afgerond... Soort van bij-interesse zegmaar...Trompie schreef:Haha! De weg hangt daar af!raymond schreef:hoe kan die TNT bikkel nu op een recht bos pad van de weg raken
wat een droplul
Kerel trapte ook steeds pedal to the metal. Dat werkt ook niet mee.
Gedoseerd gas geven ging beter.
Hij was er gewoon naast gegleden zei hij, maarja die TNT mag de bandjes ook weleens vervangen!
Hij reed zo ongeveer op slicks.
@Redbill: U heeft er verstand van?
Foto is genomen vanuit een kraan op ons project in venlo deze staat op 65m.RedBill schreef:Nice! Waar was dat?
Ja wel met liftje...Peter_89 schreef:Ga je toch wel met zo`n liftje naar boven of nie?? Klimmen is een eind