Sonar angel eyes

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
Duffy_GSI
forum-gebruiker

Sonar angel eyes

Bericht door Duffy_GSI »

Hey,

mijn afstelling van de reflector van mijn angel eyes is stuk... Maar ik zou toch terug mijn angel eyes gaan gebruiken. Hoe zou ik deze kunnen maken? Moet ik dan het glas eraf halen of is er een andere maniet om hier aan te komen?
C18XE
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003

Re: Sonar angel eyes

Bericht door Roy 2.0 16v »

met een beetje zachte handigheid kun je die handmatige verstelknop aan de achterkant eraf draaien en trekken en een andere stelknop erop terug plaatsen
deze stelknop zit met een plastic stangetje en een soort balgewricht aan de reflecor vast, dit kan breken.
electrisch verstelbaar hetzelfde trouwens, trek dat motortje er maar eens af aan de achterkant

als je reflectror zelf is gescheurd of wat dan ook, dan zou je inderdaad het glas eraf kunnen halen

koplamp in heet water of oven zodat de kit zachter wordt en dan met stanleymes secuur te werk gaan
- ik weet niet of originele reflector van donorlamp ook in de sonar past

maak er een mooi projectje van! ( of bespaar jezelf een hoop tijd en koop 2e hands andere angels )
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
Plaats reactie