Hallo ik ben Roy (Roy GSI)
Hallo ik ben Roy (Roy GSI)
Hallo allemaal
Ik ben dus Roy ik ben nu 19 jaar (bijna 20) kom uit IJmuiden en ben sinds 20 oktober 2009 in het bezit van een astra GSI 16v met een C20Xe motor uit het jaar 1994.
Nadat ik de auto had gekocht en een paar langere afstanden had gereden kwam er al een probleem. Na lang rijden begon mijn MM lampje te branden en dan 5 minuten daarna begon de auto heel erg te stotteren en te haperen. Het leek alsof ik niet meer de controle had over het gaspedaal maar dat de auto het zelf deed. Thuis is ieder geval met de paperclip even uitgelezen en die gaf de foutcode van de Lambdasensor aan.
Omdat ik niet wist wanneer de auto voor het aats een grote beurt had gehad of de distributieriem was vervangen heb ik dit maar snel gedaan.
Ik heb via via een handig mannetje gevonden die voor mij de distributie met spanrollen en waterpomp geeft vervangen. Ook heeft hij de Lambdasensor vervangen (er bleek geen originele sensor op te zitten). En Zelf heb ik met een vriend nog het luchtfilter vervangen (K&N in origenele bak) olie, oliefilter, benzinefilter en de bougies. En sindsdien rijdt hij als een zonnetje.
Mijn astra is zo goed als origineel er zit alleen een remus onder en de schakelpook is vervangen door een hele lelijke ijzere bal (was al zo toen ik hem kocht) snel vernaderen dus.
De plannen die ik heb met mijn astra is als eerste een goede geluidsinstalatie er in zetten. Daarna komen er vast nog wel wat optische veranderingen.
Ik zat ook al een tijdje op dit forum te kijken en ik dacht nou moet ik mezelf ook maar even aanmelden. Er zit hier veel kennis en dat is natuurlijk altijd handig.
En omdat ik al ad gezien dat jullie hier erg van foto's houden heb ik dat ook maar even gereged. Ik hoop dat dat goed gaat. Zijn wel met een mobieltje genomen dus zal nog een keer goede maken maar het is een begin.
Dit is beter volgens mij!
Ik ben dus Roy ik ben nu 19 jaar (bijna 20) kom uit IJmuiden en ben sinds 20 oktober 2009 in het bezit van een astra GSI 16v met een C20Xe motor uit het jaar 1994.
Nadat ik de auto had gekocht en een paar langere afstanden had gereden kwam er al een probleem. Na lang rijden begon mijn MM lampje te branden en dan 5 minuten daarna begon de auto heel erg te stotteren en te haperen. Het leek alsof ik niet meer de controle had over het gaspedaal maar dat de auto het zelf deed. Thuis is ieder geval met de paperclip even uitgelezen en die gaf de foutcode van de Lambdasensor aan.
Omdat ik niet wist wanneer de auto voor het aats een grote beurt had gehad of de distributieriem was vervangen heb ik dit maar snel gedaan.
Ik heb via via een handig mannetje gevonden die voor mij de distributie met spanrollen en waterpomp geeft vervangen. Ook heeft hij de Lambdasensor vervangen (er bleek geen originele sensor op te zitten). En Zelf heb ik met een vriend nog het luchtfilter vervangen (K&N in origenele bak) olie, oliefilter, benzinefilter en de bougies. En sindsdien rijdt hij als een zonnetje.
Mijn astra is zo goed als origineel er zit alleen een remus onder en de schakelpook is vervangen door een hele lelijke ijzere bal (was al zo toen ik hem kocht) snel vernaderen dus.
De plannen die ik heb met mijn astra is als eerste een goede geluidsinstalatie er in zetten. Daarna komen er vast nog wel wat optische veranderingen.
Ik zat ook al een tijdje op dit forum te kijken en ik dacht nou moet ik mezelf ook maar even aanmelden. Er zit hier veel kennis en dat is natuurlijk altijd handig.
En omdat ik al ad gezien dat jullie hier erg van foto's houden heb ik dat ook maar even gereged. Ik hoop dat dat goed gaat. Zijn wel met een mobieltje genomen dus zal nog een keer goede maken maar het is een begin.
Dit is beter volgens mij!
Laatst gewijzigd door Roy GSI op 31 dec 2009 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Astra GSI C20XE
Re: Hallo ik ben Roy
welkom welkom nette astra
Jou kleppendeksel kan wel eens een poetsbeurtje gebruiken zo te zien
Jou kleppendeksel kan wel eens een poetsbeurtje gebruiken zo te zien
ASTRA GSI 2.0 8v
Ja hij moet zoiezo nog een keer een flinke poetsbeurt krijgen. Maar dat doe ik wanneer het weer wat warmer wordt en er niet weer na drie dagen pekel op zit enzo.
Astra GSI C20XE
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
welkom , leuke astra
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Welkom hier!!!
Leuke astra!
Leuke astra!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- Moderator
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
Welkom, origineel =
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
Als ik het alemaal een beetje goed heb begrepen dan is dit inderdaad met DIS ontsteking.
Astra GSI C20XE
Roy GSI schreef:Als ik het alemaal een beetje goed heb begrepen dan is dit inderdaad met DIS ontsteking.
Ist ook echt hoor
Zwei Liter Kraft ja
-
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
Welkom!
Mooie orginele astra GSI!!!
Mooie orginele astra GSI!!!
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Een beetje stoffig
POETSEN
POETSEN
- Michel82
- forum-gebruiker
- Auto('s): opel astra gsi c20xe
Welkom,
Leuk weer een gsi in de buurt erbij.
Wellicht spot ik hem nog wel in IJmuiden (kom er regelmatig)
veel succes nog.
michel
veel succes nog.
michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
welkom op agc, veel plezier hier.
Welkom op de gezelligste club van Nederland.
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Welkom hier !
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Welkom! Mooie originele Astra! Poetsbeurtje kan inderdaad geen kwaad, maar daarna istie ook weer
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
Re: Hallo ik ben Roy (Roy GSI)
welkom hier,
idd een goed poetsbeurtje kan hij wel gebruiken jah, maar hij ken ook we 2 nieuwe knipperlichten gebruiken of niet¿¿¿¿
maar voor de rest een hele nette wagen
idd een goed poetsbeurtje kan hij wel gebruiken jah, maar hij ken ook we 2 nieuwe knipperlichten gebruiken of niet¿¿¿¿
maar voor de rest een hele nette wagen
It's not about the miles per gallon, but about the smiles per gallon
Irmscher promoteam
Irmscher promoteam
- EKadett
- forum-gebruiker
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
Heey welkom! Weer een orgienele in Noord Holland!
Ik kom soms ook wel eens in ijmuiden.. 2 vrienden runnen daar een garage!!
Gr Rob
Ik kom soms ook wel eens in ijmuiden.. 2 vrienden runnen daar een garage!!
Gr Rob
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
Bedankt allemaal. Ik ben dus ook snel van plan hem eens flink schoon te maken. Marr ik wacht even tot het weer iets warmer wordt. Aangezien er nu steeds weer gestrooid wordt en hij dus zo weer vies is.
Zag daar een gele GSI staan!!
Was jij toevallig met oud en nieuw in de velserbroek??Michel82 schreef:Welkom,
veel succes nog.
michel
Zag daar een gele GSI staan!!
Astra GSI C20XE
- EKadett
- forum-gebruiker
- Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
Nee, ik rij een zwarte C18XE, en volgens mij is die gele van michel82, die komt uit jou hoek vandaan...
Rob en Leon de GSI Beunhaas team