Digidash maar dan anders!!
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
Echt vette shit!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Digidash maar dan anders!!
Laatst gewijzigd door Raymond-oud op 25 dec 2009 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
Als het symbooltje maar klopt. APK eis!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Digidash maar dan anders!!
Laatst gewijzigd door Raymond-oud op 25 dec 2009 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- KevTech
- forum-gebruiker
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 21 okt 2008 20:41
- Auto('s): Astra GSi (C20XE M2.8)
- Locatie: Middelburg
Re: Digidash maar dan anders!!
ABS bedoelt hij, stel dat het niet brand terwijl er een fout in zit, en je lampje gaat wel uit, omdat hij niet op het echte ABS circuit zit aangesloten...
Volgens APK moet hij met contact aan even branden en ook weer uit gaan.
Volgens APK moet hij met contact aan even branden en ook weer uit gaan.
- ASTRA LA VISTA
- forum-gebruiker
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 30 nov 2008 23:46
- Auto('s): 1993 Astra F GSI C20NE Lexmaul
- Locatie: Zuid-Limburg
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
Nice work met je Senator ombouw , hopelijk past hij ook in dat kleine gat van het dashboard
rij ook al 3 jaar met digi teller van de Kadett ,
enigste hulp was een kameraad die de jointjes rolde en 2 Schema's van de Astra en LCD
heeft me 2 hele dagen soldeer en denkwerk gekost (eerste keer), dus je moet al veel van hem houden omzoiets te doen
Daarom zie ik ze liever niet bij andere mense hihi Stiekem wil iedereen dat zijn auto een beetje uniek is he....
Wat ik hier nu neerzet is niet om je telaten balen want het grapje kost ongeveer 250 euro
de controle lampe zijn ergens anders en de benzine/olie/koelvloeistof/laadspanning zijn in een ander volgorde
+puntje hij heeft wel de ABS denk ik hehe
Ik weet niet of jullie hem kennen... ik al 3 jaartjes
de ombouw heb j gespaard want de foto zegt al genoeg
dus alleen aansluiten hehe
Vectra 2000 power
rij ook al 3 jaar met digi teller van de Kadett ,
enigste hulp was een kameraad die de jointjes rolde en 2 Schema's van de Astra en LCD
heeft me 2 hele dagen soldeer en denkwerk gekost (eerste keer), dus je moet al veel van hem houden omzoiets te doen
Daarom zie ik ze liever niet bij andere mense hihi Stiekem wil iedereen dat zijn auto een beetje uniek is he....
Wat ik hier nu neerzet is niet om je telaten balen want het grapje kost ongeveer 250 euro
de controle lampe zijn ergens anders en de benzine/olie/koelvloeistof/laadspanning zijn in een ander volgorde
+puntje hij heeft wel de ABS denk ik hehe
Ik weet niet of jullie hem kennen... ik al 3 jaartjes
de ombouw heb j gespaard want de foto zegt al genoeg
dus alleen aansluiten hehe
Vectra 2000 power
KADETT F GSI
12,5 Jaar op onze oprit
12,5 Jaar op onze oprit
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
Re: Digidash maar dan anders!!
Ziet er goed uit zo !
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Digidash maar dan anders!!
[de benzine/olie/koelvloeistof/
Laatst gewijzigd door Raymond-oud op 25 dec 2009 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Digidash maar dan anders!!
die foto is van een astra cabrio uit duitsland
- ASTRA LA VISTA
- forum-gebruiker
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 30 nov 2008 23:46
- Auto('s): 1993 Astra F GSI C20NE Lexmaul
- Locatie: Zuid-Limburg
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
hm cabrio ... goed gezien
@raymond
hehe had ik maar vantevoren blauwe vlekje bekeken
Met een grote toerenteller voor in de werkplaats kan men ook het aantal cilinders kiezen.
Dus als op de printplaat een instelweerstand zit ...
kan men de senator ook ombouwe voor 4 cilinder
of een 4 cil klok op een 6 cililinder
of hoe doen de jongens dat met V6 + kadett teller??
even wat anders... heb je al eens een 2.5 v6 Opel motor gereden?
want de vectra´s 2.5 vind ik niet egt de bom
en een ombouw is veel werk + money + tijd
Je wilt toch daarna de XE en NE een poepie laten ruiken
daarom 3l mv6 of LET ben j zeker van je zaak
@raymond
hehe had ik maar vantevoren blauwe vlekje bekeken
Met een grote toerenteller voor in de werkplaats kan men ook het aantal cilinders kiezen.
Dus als op de printplaat een instelweerstand zit ...
kan men de senator ook ombouwe voor 4 cilinder
of een 4 cil klok op een 6 cililinder
of hoe doen de jongens dat met V6 + kadett teller??
even wat anders... heb je al eens een 2.5 v6 Opel motor gereden?
want de vectra´s 2.5 vind ik niet egt de bom
en een ombouw is veel werk + money + tijd
Je wilt toch daarna de XE en NE een poepie laten ruiken
daarom 3l mv6 of LET ben j zeker van je zaak
KADETT F GSI
12,5 Jaar op onze oprit
12,5 Jaar op onze oprit
Re: Digidash maar dan anders!!
zelf heb ik een vectra c25xe, deze vind ik veel lekkerder rijden dan mijn astra met c20xe
Re: Digidash maar dan anders!!
We rijden al een poosje in een 2.5 v6ASTRA LA VISTA schreef:hm cabrio ... goed gezien
@raymond
hehe had ik maar vantevoren blauwe vlekje bekeken
Met een grote toerenteller voor in de werkplaats kan men ook het aantal cilinders kiezen.
Dus als op de printplaat een instelweerstand zit ...
kan men de senator ook ombouwe voor 4 cilinder
of een 4 cil klok op een 6 cililinder
of hoe doen de jongens dat met V6 + kadett teller??
even wat anders... heb je al eens een 2.5 v6 Opel motor gereden?
want de vectra´s 2.5 vind ik niet egt de bom
en een ombouw is veel werk + money + tijd
Je wilt toch daarna de XE en NE een poepie laten ruiken
daarom 3l mv6 of LET ben j zeker van je zaak
viewtopic.php?f=2&t=12903&start=100
-
- Moderator
- Berichten: 7839
- Lid geworden op: 01 nov 2006 21:09
- Auto('s): 1994 Opel Astra GSi 16v
- Locatie: Brabant
Re: Digidash maar dan anders!!
Met een C25XE in je Astra ga je ook HARD hoorASTRA LA VISTA schreef: even wat anders... heb je al eens een 2.5 v6 Opel motor gereden?
want de vectra´s 2.5 vind ik niet egt de bom
en een ombouw is veel werk + money + tijd
Je wilt toch daarna de XE en NE een poepie laten ruiken
daarom 3l mv6 of LET ben j zeker van je zaak
When J. Robert Oppenheimer said "I have become death, the destroyer of worlds", he wasn't referring to the atomic bomb. He was referring to the Chuck Norris Halloween costume he was wearing.
______________________________________
With great power...comes great responsibility
______________________________________
With great power...comes great responsibility
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
Met de juiste bak erachter wel ja!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- ASTRA LA VISTA
- forum-gebruiker
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 30 nov 2008 23:46
- Auto('s): 1993 Astra F GSI C20NE Lexmaul
- Locatie: Zuid-Limburg
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
Als het beter dan de XE is ..... heb ik niks gezegd
een 2.5 V6 rijd heel anders dan een XE
XE heb je gewoon in hoge toere pas power
zo lijkt die 2.5 minder sportief omdat die altijd trekt gewoon
en als j hem afzeikt merk j geen hoog power verschil
Ik hoop jullie snappen het
een 2.5 V6 rijd heel anders dan een XE
XE heb je gewoon in hoge toere pas power
zo lijkt die 2.5 minder sportief omdat die altijd trekt gewoon
en als j hem afzeikt merk j geen hoog power verschil
Ik hoop jullie snappen het
KADETT F GSI
12,5 Jaar op onze oprit
12,5 Jaar op onze oprit
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
C25XE is en VOELT juist sneller dan de C20XE.
Juist door de veel soepelere koppelopbouw.
C25XE's zijn superleuke motortjes. Kosten weinig en zijn zeer sportief.
En ze zijn DOL op toeren draaien! Janken erdoorheen die dingen.
Vergeet ook niet dat de draaiende massa lager is per cilinder dan bij een C20XE!
Juist door de veel soepelere koppelopbouw.
C25XE's zijn superleuke motortjes. Kosten weinig en zijn zeer sportief.
En ze zijn DOL op toeren draaien! Janken erdoorheen die dingen.
Vergeet ook niet dat de draaiende massa lager is per cilinder dan bij een C20XE!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- ASTRA LA VISTA
- forum-gebruiker
- Berichten: 345
- Lid geworden op: 30 nov 2008 23:46
- Auto('s): 1993 Astra F GSI C20NE Lexmaul
- Locatie: Zuid-Limburg
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
oke
maar jij rijd ook liever de 3l zo te zien hehe
succes met de teller ray
maar jij rijd ook liever de 3l zo te zien hehe
succes met de teller ray
KADETT F GSI
12,5 Jaar op onze oprit
12,5 Jaar op onze oprit
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 2539
- Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02
Re: Digidash maar dan anders!!
TOPIC VERWIJDEREN AUB
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Digidash maar dan anders!!
Ook hier pech voor jou.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠