D kadett projekt jaar 2010 8) update 11-04-2010
- marklukassen
- forum-gebruiker
- Berichten: 388
- Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
- Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
- Contacteer:
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 30-6-09
vet nice (H)
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 04-7-09
ziet er goed uit. mooi design en zo te zien kan die in alle richtingen klappen opvangen , top dus:D
astra heeft te lang geduurt
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 04-7-09
zow weer even update nu het vakantie tijd is, ben bezig geweest met een aftermarket subframe zodat alles nog een beetje stijver word en er ook een fatsoenlijke carterplaat onder gaat passen.
heb ook een nieuwe stoel gekocht die nu op de bestuurders plaats gaat komen, de sparco stoel word voor de bijrijder :thumbup
heb ook een nieuwe stoel gekocht die nu op de bestuurders plaats gaat komen, de sparco stoel word voor de bijrijder :thumbup
de fiets is toch zo slecht niet.........
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 04-7-09
zekers...........
de fiets is toch zo slecht niet.........
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 04-7-09
Super nice Adriaan ziet er allemaal erg profi uit
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 08-08-09
zooooooooooooooooo weer even update, jaja het is vakantie tijd he
even dure boutjes gehaald: 33 euro per 2 maar dan wel met de moeren er bij,
deze zijn in de maat M14x1.5 en hebben een treksterkte van 10.9
hier even paar pics van de oude situatie:
even paar bussen op platjes gelast, deze gaan door de koker heen en komen aan de rolkooi
hier de moer er op gelast
en dan hier de bus die weer aan de rolkooi word gelast
hier word ie gepast en in de auto gelast
en zo ziet het er nu van onderen uit, buisjes komen er mooi door en daar gaat weer de basis plaat overheen
zo bouwen we zelf een beugel voor de achteras
en het past!!!!!!!!
was even der bij maar is wel mooi geworden
en de as past er ook nog tussen hahaha
en de wielen passen er ook nog op
zijn eigenlijk best wel dikke porno wielen maar goed moet aan het werk blijven kwijlen dat kan ik wel als de auto klaar is
dan de laatste beetjes van de rolkooi er aan gelast, de buisjes van de achteras.
en toen was het weer tijd om naar huis te gaan en dit alles liet ik achter
en ja dit is 1 van de sponsoren die me wakker houden
en ja ze blijven mooi he
even dure boutjes gehaald: 33 euro per 2 maar dan wel met de moeren er bij,
deze zijn in de maat M14x1.5 en hebben een treksterkte van 10.9
hier even paar pics van de oude situatie:
even paar bussen op platjes gelast, deze gaan door de koker heen en komen aan de rolkooi
hier de moer er op gelast
en dan hier de bus die weer aan de rolkooi word gelast
hier word ie gepast en in de auto gelast
en zo ziet het er nu van onderen uit, buisjes komen er mooi door en daar gaat weer de basis plaat overheen
zo bouwen we zelf een beugel voor de achteras
en het past!!!!!!!!
was even der bij maar is wel mooi geworden
en de as past er ook nog tussen hahaha
en de wielen passen er ook nog op
zijn eigenlijk best wel dikke porno wielen maar goed moet aan het werk blijven kwijlen dat kan ik wel als de auto klaar is
dan de laatste beetjes van de rolkooi er aan gelast, de buisjes van de achteras.
en toen was het weer tijd om naar huis te gaan en dit alles liet ik achter
en ja dit is 1 van de sponsoren die me wakker houden
en ja ze blijven mooi he
de fiets is toch zo slecht niet.........
- Erwin_dude
- Oud-Clublid
- Berichten: 2698
- Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
- Locatie: Coevorden
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 04-7-09
ruim die tering bende is even op joh , pannekoek haha
goed bezig
goed bezig
You can run , but you can't Hide
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Alpine Promo Team™
3.0 v6 Promoteam
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 08-08-09
goed bezig man
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 08-08-09
Respect, al dat las werk, rolkooi, wielkast, zelfs de achterwiel ophanging... het hele auto is made by JOU..
echt klasse man, had ik maar het lef om mijn auto zo uit elkaar te slopen en vervolgens weer op te bouwen naar eigen smaak...
echt klasse man, had ik maar het lef om mijn auto zo uit elkaar te slopen en vervolgens weer op te bouwen naar eigen smaak...
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 08-08-09
nice job ik zal deze topic zeker in de gaten houden
gr geoffrey.
gr geoffrey.
volgas!!
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
zow nou toch even weer beetje gedaan aan de kadett, heb laatste tijd heel weinig kunnen doen ivm mijn nieuwe werk als storingsmonteur bij een technische dienst
rolkooi verder klaar gemaakt en in de primer gezet, stoelframes gelast war de stoelen op komen te staan, stoelen gemonteerd en gordels erin gehangen
ook een heel leuk pakketje binnen gekregen van maxxtuning duitsland
mooi setje spaxen voor kadett E 4 cm gekort en instelbaar 28 standen voor en achter
rolkooi verder klaar gemaakt en in de primer gezet, stoelframes gelast war de stoelen op komen te staan, stoelen gemonteerd en gordels erin gehangen
ook een heel leuk pakketje binnen gekregen van maxxtuning duitsland
mooi setje spaxen voor kadett E 4 cm gekort en instelbaar 28 standen voor en achter
de fiets is toch zo slecht niet.........
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
Mooi bezig adriaantjuh!
Ik zal binnekort weer es komen kieken!
Ik zal binnekort weer es komen kieken!
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
Heel mooi die dempers maar je hebt er geen donder aan.. Jij hebt toch maar 1 instelling nodig.
Zwei Liter Kraft ja
-
- Oud-Clublid
- Berichten: 2702
- Lid geworden op: 17 mar 2009 16:52
- Auto('s): Astra GSI C18XE >> C20XE M2.8 Coscast :)
- Locatie: Wâlterswâld
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
Ziet er goed uit! En ben verliefd op die velgen!
Waarom heb je maar 1 instelling nodig?
Astra GSI 16V Tailgate>>fase 1 C20XE M2.8 1995
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
Omdat hij toch alleen maar op het circuit rijd.. Dus altijd zelfde ondergrond.haaye schreef:Waarom heb je maar 1 instelling nodig?
Zwei Liter Kraft ja
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
wil je dat met mijn astra doen :$ zo een grondige make over:P
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
ligt er aan waar je rijd, deze dempers kan je dus op het slapst zetten als je ergens heen rijd en daar op de plek instellen, en voor een echte grondige aanpak moet je bij Niels zijn
de fiets is toch zo slecht niet.........
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
Maar om die setting te bereiken heb je dus wel instelbare dempers nodig.. Niet-instelbare dempers voor racegebruik zijn pas handig als je maatwerk kan bestellen en dus de valving zelf kan bepalen (Intrax, Proflex, AST..)Peter_89 schreef:Omdat hij toch alleen maar op het circuit rijd.. Dus altijd zelfde ondergrond.haaye schreef:Waarom heb je maar 1 instelling nodig?
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
Tim82 schreef:Maar om die setting te bereiken heb je dus wel instelbare dempers nodig.. Niet-instelbare dempers voor racegebruik zijn pas handig als je maatwerk kan bestellen en dus de valving zelf kan bepalen (Intrax, Proflex, AST..)Peter_89 schreef:Omdat hij toch alleen maar op het circuit rijd.. Dus altijd zelfde ondergrond.haaye schreef:Waarom heb je maar 1 instelling nodig?
Proflex ken ik zelf uit de rallysport. Maar je moet heel wat kilometertjes rijden om ze onder de knie te hebben. En neem aan dat hij niet elk weekend op het circuit zit
Zwei Liter Kraft ja
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
Jaa.. Maar doet er verder niks aan af dat je aan instelbare dempers per definitie meer hebt dan aan niet-instelbare dempers. De enige uitzondering op die regel is als je exact weet wat je wilt en een schokdemper precies op maat laat maken naar die specificaties.. Toch?
Ben overigens wel benieuwd naar de Spax.. Had ze nog niet eerder gezien. Als het onder een E past, kan het ook onder een F. Vind m'n huidige Koni's heel fijn voor op straat, maar op de Nordschleife is het net even te weinig (in de huidige set-up; wellicht dat het straks met kooi, veerpootbrug, anti-roll kit en PU rubbers beter is).
Qua onderstel heb je gewoon niks goeds+goedkoops
Ben overigens wel benieuwd naar de Spax.. Had ze nog niet eerder gezien. Als het onder een E past, kan het ook onder een F. Vind m'n huidige Koni's heel fijn voor op straat, maar op de Nordschleife is het net even te weinig (in de huidige set-up; wellicht dat het straks met kooi, veerpootbrug, anti-roll kit en PU rubbers beter is).
Qua onderstel heb je gewoon niks goeds+goedkoops
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
"ook een heel leuk pakketje binnen gekregen van maxxtuning duitsland
mooi setje spaxen voor kadett E 4 cm gekort en instelbaar 28 standen voor en achter"
mooi setje spaxen voor kadett E 4 cm gekort en instelbaar 28 standen voor en achter"
C20XE - BBS - Koni - Toyo - K&N - Ferodo
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
ik rij al bijna een jaar rond met dezelfde dempers
alleen zijn deze 2cm ingekort (weet ik niet zeker meer)
alleen zijn deze 2cm ingekort (weet ik niet zeker meer)
- Rellie opt werk
- forum-gebruiker
- Berichten: 1713
- Lid geworden op: 23 jun 2007 12:09
- Locatie: In mn eigen toko
Re: D kadett projekt jaar 2009 8) update 12-12-09
even rekening mee houden dat de voorkant niet zomaar onder Astra past ! Kadett heeft lager in de topmount zitten, Bij astra zit hij er onder. Daarom kun je je demper niet vastzetten omdat je de moer niet door kunt draaien naar beneden. Wat je even moet doen is een busje in je topmount zetten waar je dan je moer weer op vast klemt.Tim82 schreef:"ook een heel leuk pakketje binnen gekregen van maxxtuning duitsland
mooi setje spaxen voor kadett E 4 cm gekort en instelbaar 28 standen voor en achter"
DHZ Twente uw Opel specialist voor onderdelen, reparatie en tuning.
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00
http://www.Opelspecialist.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Tel: 0546-562109
Mob: 06-14707603
Openings tijden
Maandag gesloten !
Dinsdag t/m Vrijdag 09.00 t/m 20.00
Zaterdags van 09.00 t/m 16.00