Hoi allen,
Mijn C20XE loopt op dit moment 1200 RPM stationair (1,4-1,5 l/h verbruik) en ik heb mijn tank na 375 kilometer leeg.
Hoe aannemelijk is het dat dit komt door een kapotte temperatuursensor?
Groet, WJ
Hoog verbruik, 1200 RPM stationair bij warme motor
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Hoog verbruik, 1200 RPM stationair bij warme motor
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
Re: Hoog verbruik, 1200 RPM stationair bij warme motor
Kan. Of de massaverbinding van de stekker op de temperatuursensor is niet goed.
Dat zit hem dan in de kabelboom.
Dat zit hem dan in de kabelboom.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- GSI 8V freak
- forum-gebruiker
- Berichten: 166
- Lid geworden op: 15 aug 2007 20:45
- Locatie: Uden
Re: Hoog verbruik, 1200 RPM stationair bij warme motor
Ik heb pas hetzelfde gehad maar dan met een 8klepper en bij mij was het een breuk in de kabelboom, maar dat was mijn eigen schuld.
Gsi C20NE
- RedBill
- Beheerder
- Berichten: 9326
- Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Hoog verbruik, 1200 RPM stationair bij warme motor
Nieuwe sensor besteld. Sturen ze op naar mijn huis...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)