Hoi.
Heeft hier iemand ervaring met gt alarms? Mijn alarm sirene gaat niet af.. Lampen branden wel als de alarm af gaat. Volgens de oude eigenaar zou die uitgeschakeld zijn??? geloofde het niet maar ja..
En andere vraag is, zijn deze alarm betrouwbaar of is dit goedkoop spul?
Alvast bedankt..
Iemand verstand van GT alarms?
-
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Re: Iemand verstand van GT alarms?
GT is goed en betrouwbaar. EN het is GEEN goedkoop merk!!
Tis wel kwaliteit.
Wat voor sirene is het?
Met of zonder noodstroom?
Als het zonder noodstroom is (2 draden) kun je de losse sirene gewoon even op 12v gooien om te kijken offie het nog doet.
Tis wel kwaliteit.
Wat voor sirene is het?
Als het zonder noodstroom is (2 draden) kun je de losse sirene gewoon even op 12v gooien om te kijken offie het nog doet.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
Het is een sirene waarvan zeker 12 kabels aan vast zitten. Als ik die kabels los trek.. Start de auto niet. Thuis heb ik reserve sirene waarvan ik die heb aangesloten aan de bekabeling waar de originele vast zit. Maar toch doet die het nietLaagvlieger schreef:GT is goed en betrouwbaar. EN het is GEEN goedkoop merk!!
Tis wel kwaliteit.
Wat voor sirene is het?
heb je een schema??
knipperlichtsignaal dat eraf komt is een constant signaal? die nog naar een relais gaat ?
signaal van de sirene ook constant?
gewoon even omwisselen of bijpluggen.
knipperlichtsignaal dat eraf komt is een constant signaal? die nog naar een relais gaat ?
signaal van de sirene ook constant?
gewoon even omwisselen of bijpluggen.
astra heeft te lang geduurt