Bekeuring :/

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
deliyuregim83
forum-gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 jul 2009 09:41

Bekeuring :/

Bericht door deliyuregim83 »

En ja hoor.. Daar beginnen de gele gehate papiertje al te komen. Tja eige schuld eigenlijk dan wel.

Rij in Velden.. Binnen de bebouwde kom, waar overdag af en toe flitsauto's staan.. Reed ik rond 21uur met 77 km per uur. Ik moet wel toegeven dat ik 8 jaar via deze weg rij, is vandaag de 1ste keer dat ze daar met K** lasergun staan de controleren! Heel goed onopgemerkt. Helaas na controle van gegevens en blaastest kreeg ik een bon van 145 eurotjes!

Komt de politie ook nog babbelen met mij.. :lurk: :lurk: Tja meneer, ik vind we normaal dat u een bon krijgt, u heeft een mooie astra gsi met 150 pk onder u. Zelf heb ik ook gehad.. En bla bla bla of het mij scheelde..

Maar ja.. 8 jaar lang mijn rijbewijs is dit 4de gele papier :) hopend zal dit de laatste zijn...
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door Laagvlieger »

Wordt wel de laatste.
Binnenkort krijg je ze misschien wel ovceral waar je hard rijd elektronisch via het rekeningrijdenkastje....... :shutup:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
deliyuregim83
forum-gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 jul 2009 09:41

Re: Bekeuring :/

Bericht door deliyuregim83 »

:D ga ik ook vanuit ja.. Als je zo'n kastje hebt, is het makkelijker te achterhalen wie hard rijdt...
Gebruikersavatar
rickopel
forum-gebruiker
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 nov 2007 20:20
Locatie: hagestein

Re: Bekeuring :/

Bericht door rickopel »

en dat duurt dan ook niet lang of er zijn er bij die er weer wat op verzinnen.

men maakt een dichitaletacho voor trucks en die kunnen niet gefroudeert worden.
volgens de maker, maar er zijn al tal van oplossingen voor. :idea:

Nee ik zie dat rekening rijde nog niet zo zitten.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door pluggie »

Rekening rijden is echt echt levensgevaarlijk.

Heel ander ding.

Maar als dat er doorgaat, worden er 100.000 mensen op vermoord.

Of meer, dat is echt zo levensgevaarlijk.

Nederland in 1940 was een groot voorbeeld voor Duitsland. In Nederland werden 600.000 joden vermoord.
Van de 603.000.
Simpelweg omdat wij als enige in Europa een goed staatssysteem hadden met ponskaarten.
En ons paspoort was niet na te maken. Die Duitsers hebben nog nooit zo'n goede les geleerd, en heel wat gasten die doorwerkten kregen een dikke bonus!

En elke ambtenaar wilde best een weekeindje doorwerken om de bonus te pakken. Die zelfde mentaliteit is er nu nog. Niet slecht, tuurlijk wel, de gemiddelde iq 3, doet gewoon zijn werk.

Als dat rekeningrijden er doorkomt. Dat is echt meest levensgevaarlijke dat er ooit in NL gebeurt is.
Komt het erdoor, zie de geschiedenis van de mens.

Dan kost dat serieus 100.000 mensen hun leven. En dat gaat gebeuren.

Meest afgrijselijke wat er ooit gaat gebeuren in NL, als dat er doorkomt....

Is iedereen vogelvrij, als groen aan de macht wordt iedereen gepakt die met de auto gaat wandelen in het bos gepakt.
Komt de Aldi aan de macht, die lezen de AH gegevens uit. Komt de VVD aan de macht krijgt iedereen in de spits een bonus, oh wacht, nee.

Komt een Adolf H of Stalin aan de macht, die hebben nog nooit zoiets tofs gezien. Iedereen zijn droom.
Per burger kun je alles zien.

Wat er gebeurt in NL als dat er doorkomt, is zooo ontzettend afgrijselijk gevaarlijk.
Echt afgrijselijk gevaarlijk wat er nu gebeurt.

Elke politieke wind, kan alles van langsrijden langs moskee, tot burger king, tot huisarts, tot Albert Heyn zijn.
Als dat er door komt, en gaat het ooit mis....

Zo afgrijselijk gevaarlijk als dat er door komt....

Echt heel eng. En dat meen ik serieus. In computer spelletjes noemen ze soms missies
'recipe for disaster'.

Weetje wat het rare is ? Geen enkele politieke partij is tegen, ze denken allemaal 'dit wordt onze speelbal', of 'daar gaan we eens flink geld aan verdienen'.

Maar tis echt heel gevaarlijk als dat er doorkomt. ECHT gevaarlijk.
Betekend nl dat elke instantie jouw overal kan traceren, betekend dat iedereen kan registreren hoe jij rijd, betekend dat iedereen kan bekijken waar jij bent, betekend dat iedereen kan bekijken wat jij elk uur van de dag doet, en tot op GPS coordinaat kan bekijken waar jij bent.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door pluggie »

Lang verhaal, maar tis echt heel gevaarlijk als dat er doorkomt.

Echt heel gevaarlijk.
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Bekeuring :/

Bericht door Raymond-oud »

je en het systeem wat nederland wil gaan gebruiken ,is al jaren in gebruik in duitsland
daar betaal je voor het gebruik van de snelweg ook per kilometer
maar dat is alleen voor de vrachtwagen

je hebt dan een kast in de auto waar een gps in zit en die een telefoon verbinding heeft met het centrale systeem
en voor controle onder weg heb je op de snelweg van die poorten over de weg met cameras
iedereen die wel eens in duitsland geweest is heeft wel eens zo,n poort gezien

hier de link van het duitse systeem
http://www.toll-collect.de/laendereinst ... &locale=en


maar er zijn meer landen in europa die een tol systeem hebben
oostenrijk heeft een systeem met een klein kastje wat je aan het raam plakken kan
en waar je bij een tankstation geld op kunt zetten en die als je onder een poort door rijdt er een bedrag afschrijft
dit systeem werk zonder gps of wat dan ook en is veel simpeler dan wat nederland aanschaffen wil

of denemarken. daar moet je voor bepaalde bruggen tolbetalen
ook een systeem wat over een komt met wat ze in oostentrijk hebben , MAAR de denen hebben een afspraak met noorwegen zodat je met het kastje van hun ook in noorwegen de tol betalen kunt

maar nederland wil het duurste sysyteem wat er te krijgen is zodat ze ons over al kunnen volgen en zien wat we doen

maar je kunt er wel onder uit want als je de draad van de maut kast vind en er een schakelaar tussen zet kun je hem aan en uit zetten
maar dan moet je aleen niet onder een controle brug door rijden want dan ga je nat
maar die dingen staan straks op een vast locatie dus daar kun je wel rekening mee houden

:mrgreen:
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door RedBill »

pluggie schreef:Betekent nl dat elke instantie jouw overal kan traceren, betekend dat iedereen kan registreren hoe jij rijd, betekend dat iedereen kan bekijken waar jij bent, betekent dat iedereen kan bekijken wat jij elk uur van de dag doet, en tot op GPS coordinaat kan bekijken waar jij bent.
Waar dat overigens nu ook al kan door te kijken waar jouw mobiele telefoon zich bevindt...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door Laagvlieger »

Maar die kun je uitzetten :mrgreen:
Uitzetten van de mobiele telefoon staat geen celstraf voor of een asociaal hoge boete.

De hoogte van de straffen geeft al aan dat het systeem zo lek is als een mandje.
Op deze manier proberen ze het volk angstig te maken.

En altijd weer typisch Nederland. Hoge boete en 4 jaar celstraf bij Fraude....
Je kan beter iemand vermoorden in Nederland. Dan heb je kans op minder straf.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Blue Vectra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1091
Lid geworden op: 16 mei 2004 07:25
Locatie: lelystad

Re: Bekeuring :/

Bericht door Blue Vectra »

dat rekeningrijden wordt voor mij een aanslag op me portefeuille...

ik betaal nu €221,- per maand wegenbelasting

en ik rij ruim 180 km woon/werk per dag, dus reken maar uit wat kwijt ben aan dat focking rekeningrijden straks :x

wordt schijtziek van deze klote regering, ze blijven maar de minima naaien hier in dit land.
Gebruikersavatar
Bart(astra)
Moderator
Moderator
Berichten: 10458
Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Locatie: Nuenen

Re: Bekeuring :/

Bericht door Bart(astra) »

in principe is het inbreuk op privacy, zoals Plug het zegt.

ik ben er in elk geval ook geen voorstander van...
ASTRA GSi X32SE

Project-topic Astra v6

ICE showcase



Audi A4 Avant 2.0T S-line

Polo 6n 1.4
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Bekeuring :/

Bericht door oenatje »

http://www.kilometerheffing-nee.nl/digi ... uiging.php

ook graag doorsturen


opbokken met die heffing :finger:
deliyuregim83
forum-gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 jul 2009 09:41

Re: Bekeuring :/

Bericht door deliyuregim83 »

Hey Oenatje,

Ik kreeg dit ook via mail van vrienden.. dus samen aan iedereen op hoogte houden en invullen. Samen zijn wij sterker.


Ik heb nog meer slechte nieuws :evil: :evil:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5341 ... tml?p=21,1

"" Gevangenis dreigt bij kapot km-kastje,
AMSTERDAM - Wie straks een defect kilometerheffingskastje in de auto heeft, wordt door de overheid gezien als een crimineel. De automobilist riskeert een gevangenisstraf of een geldboete die maximaal in de tienduizenden euro's kan lopen. ""


GVD is dit dictatuur!!!! Tjonge jonge waar gaan we heen met al deze boetes?? Kom op man, hoop dat 1ste en 2de kamer dit echter niet toelaten!!!!!!!!!!!!!!!! :worship:

Ik voel me dan elke dag een crimineel, die 24 uur per dag word achtervolgd door K** GPS apparaatje... :twisted:
Gebruikersavatar
EKadett
forum-gebruiker
Berichten: 772
Lid geworden op: 04 sep 2007 23:21
Auto('s): Corsa A C14SE F GSI C18XE
Locatie: huis op een berg

Re: Bekeuring :/

Bericht door EKadett »

ik denk dat ik ga verhuizen naar een warm land!!
belgië had er ook wel intresse in..

mijn benieuwen wat er in dit kut land gaat gebeuren in 2012
Rob en Leon de GSI Beunhaas team
C18XE GSI '94 gaat aan gewerkt worden
Gebruikersavatar
Erwin_dude
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 2698
Lid geworden op: 13 mei 2008 20:28
Locatie: Coevorden

Re: Bekeuring :/

Bericht door Erwin_dude »

achja maak me nie zo druk rij momenteel weinig in de auto..

en wss wordt dit toch alleen op snelwegen ingevoert..

nou zijn zat binnendoor wegen hoor
You can run , but you can't Hide

Alpine Promo Team™

3.0 v6 Promoteam
Gebruikersavatar
marklukassen
forum-gebruiker
Berichten: 388
Lid geworden op: 04 mar 2009 19:57
Locatie: Gelderland / 's-Heerenberg
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door marklukassen »

pluggie schreef:Rekening rijden is echt echt levensgevaarlijk.

Heel ander ding.

Maar als dat er doorgaat, worden er 100.000 mensen op vermoord.

Of meer, dat is echt zo levensgevaarlijk.

Nederland in 1940 was een groot voorbeeld voor Duitsland. In Nederland werden 600.000 joden vermoord.
Van de 603.000.
Simpelweg omdat wij als enige in Europa een goed staatssysteem hadden met ponskaarten.
En ons paspoort was niet na te maken. Die Duitsers hebben nog nooit zo'n goede les geleerd, en heel wat gasten die doorwerkten kregen een dikke bonus!

En elke ambtenaar wilde best een weekeindje doorwerken om de bonus te pakken. Die zelfde mentaliteit is er nu nog. Niet slecht, tuurlijk wel, de gemiddelde iq 3, doet gewoon zijn werk.

Als dat rekeningrijden er doorkomt. Dat is echt meest levensgevaarlijke dat er ooit in NL gebeurt is.
Komt het erdoor, zie de geschiedenis van de mens.

Dan kost dat serieus 100.000 mensen hun leven. En dat gaat gebeuren.

Meest afgrijselijke wat er ooit gaat gebeuren in NL, als dat er doorkomt....

Is iedereen vogelvrij, als groen aan de macht wordt iedereen gepakt die met de auto gaat wandelen in het bos gepakt.
Komt de Aldi aan de macht, die lezen de AH gegevens uit. Komt de VVD aan de macht krijgt iedereen in de spits een bonus, oh wacht, nee.

Komt een Adolf H of Stalin aan de macht, die hebben nog nooit zoiets tofs gezien. Iedereen zijn droom.
Per burger kun je alles zien.

Wat er gebeurt in NL als dat er doorkomt, is zooo ontzettend afgrijselijk gevaarlijk.
Echt afgrijselijk gevaarlijk wat er nu gebeurt.

Elke politieke wind, kan alles van langsrijden langs moskee, tot burger king, tot huisarts, tot Albert Heyn zijn.
Als dat er door komt, en gaat het ooit mis....

Zo afgrijselijk gevaarlijk als dat er door komt....

Echt heel eng. En dat meen ik serieus. In computer spelletjes noemen ze soms missies
'recipe for disaster'.

Weetje wat het rare is ? Geen enkele politieke partij is tegen, ze denken allemaal 'dit wordt onze speelbal', of 'daar gaan we eens flink geld aan verdienen'.

Maar tis echt heel gevaarlijk als dat er doorkomt. ECHT gevaarlijk.
Betekend nl dat elke instantie jouw overal kan traceren, betekend dat iedereen kan registreren hoe jij rijd, betekend dat iedereen kan bekijken waar jij bent, betekend dat iedereen kan bekijken wat jij elk uur van de dag doet, en tot op GPS coordinaat kan bekijken waar jij bent.
pluggie schreef:Lang verhaal, maar tis echt heel gevaarlijk als dat er doorkomt.

Echt heel gevaarlijk.

Hoe gevaarlijk?? :lol: :lol: :lol: :lol:
''Me and my car may not look like much.. But we are pro at pretending to be ninja's!''
Gebruikersavatar
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Berichten: 3340
Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
Locatie: Hoorn

Re: Bekeuring :/

Bericht door Roy 2.0 16v »

topic begint met een bekeuring, gaat inmiddels over het levensgevaarlijke rekeningrijden :)
als de regering iets heeft om geld aan te verdienen is die privacybescherming plots niet belangrijk meer
de wet wordt dan gewoon aangepast.

maar nu, zware criminelen mogen niet worden afgeluisterd vanwege privacybescherming.. heel apart

maar als dat rekeningrijden er komt, veranderd er nog wat aan de wegenbelasting?
nee zeker ? evengoed per 3 maanden 105,- dokken plus wat je aan snelweg rijdt..

witte boorden criminelen, het is gewoon diefstal !

wel de auto industrie promoten vanwege de crisis, maar je 3 dubbel naaien aan benzine accijns/wegenbelasting/rekeningrijden
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Re: Bekeuring :/

Bericht door oenatje »

wegenbelasting vervalt dan
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Re: Bekeuring :/

Bericht door vizier »

ben al lang blij dat er niet zo'n kastje op m'n motor hoeft. 8)
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
deliyuregim83
forum-gebruiker
Berichten: 83
Lid geworden op: 29 jul 2009 09:41

Re: Bekeuring :/

Bericht door deliyuregim83 »

Ben blij dat mijn werk 13km ver van huis is, :D dus met een snorscooter ben ik binnen 20min op werk. (met auto rij je om door snelweg) dus korter. Dan rij ik auto alleen als het echt te koud is, :lol:

Er komt dan 99.99% ook belasting op scooters. Daar kunnen we nu in geloven.. :mrgreen:

Ik kan er niet eens in geloven, wordt alles duurder.. stel de verzendkosten nu eenmaal omhoog (komt door die kmheffing), ga maar vanuit dat alles duurder wordt... dubbele aanslag op onze portomone :evil:

Overheid geeft geld met een lepel, en komt later met schep terug om terug te pakken :D :D
Gebruikersavatar
vizier
forum-gebruiker
Berichten: 1497
Lid geworden op: 13 nov 2006 00:19
Locatie: Twente

Re: Bekeuring :/

Bericht door vizier »

reken er idd maar op dat die kosten worden door berekend, die klap kunnen de transporteurs ook niet opvangen
die vallen nu al met bosjes om :(
Life is a Game -> Enjoy :)

Astra GSi 3.2V6

VFR 800fi (800ccV4)
Gebruikersavatar
volgas
forum-gebruiker
Berichten: 256
Lid geworden op: 02 jun 2008 16:27
Locatie: rotterdam

Re: Bekeuring :/

Bericht door volgas »

deliyuregim83 schreef:En ja hoor.. Daar beginnen de gele gehate papiertje al te komen. Tja eige schuld eigenlijk dan wel.

Rij in Velden.. Binnen de bebouwde kom, waar overdag af en toe flitsauto's staan.. Reed ik rond 21uur met 77 km per uur. Ik moet wel toegeven dat ik 8 jaar via deze weg rij, is vandaag de 1ste keer dat ze daar met K** lasergun staan de controleren! Heel goed onopgemerkt. Helaas na controle van gegevens en blaastest kreeg ik een bon van 145 eurotjes!

Komt de politie ook nog babbelen met mij.. :lurk: :lurk: Tja meneer, ik vind we normaal dat u een bon krijgt, u heeft een mooie astra gsi met 150 pk onder u. Zelf heb ik ook gehad.. En bla bla bla of het mij scheelde..

Maar ja.. 8 jaar lang mijn rijbewijs is dit 4de gele papier :) hopend zal dit de laatste zijn...

hah nu ik dit lees zitten wij in het zelfde schuitje..

ik reed dinsdag avond met haast naar me training want als ik te laat kom krijg ik een boete dus ik reed in rotterdam over de willemsbrug richting feyenoord mijn voetbalclub en ik reed er best hard ongeveer 80 en ik dacht nog bij me zelf hier zijn ze soms met die laserguns. maja ik bleef door rijden tot ik beneden kwam in de bocht en ik bijna 6 politie agentjes aanreed :shiny: :D


ze hielden me aan en ik wist natuurlijk nog niet waarom waarop meneer de agent mij vertelde dat ik was gelaserd met een snelheid van 85 kilometer per uur waar je 50 mag in totaal 32 km te hard !! en dat hij een punt van mij rijbewijs aftrekt :cry: ik weet nog niet hoeveel de boete is zal natuurlijk wel hoog zijn en dan natuurlijk de boete van voetbal want kwam daardoor natuurlijk te laat

gr geofffrey
volgas!!
Raymond-oud
forum-gebruiker
Berichten: 2539
Lid geworden op: 05 mar 2006 23:02

Re: Bekeuring :/

Bericht door Raymond-oud »

vizier schreef:reken er idd maar op dat die kosten worden door berekend, die klap kunnen de transporteurs ook niet opvangen
die vallen nu al met bosjes om :(
ja het rare is dat het eurovignet voor vrachtwagen gewoon blijft
dubbel betalen dus
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door pluggie »

Ja en het mooie is dat ze nu meteen elke electrische/hybride auto weer meteen terug kunnen pakken.

Maar echte probleem zit hem er in, dat ik maar 1 uitdraai hoef te doen.

En ik pak iedereen die ik wil. Wat ik al zei, in 1940 werd ongeveer 99% van de joden in NL vermoord.
Duitsland haalde de helft niet eens. Dankzij het mooie Nederlandse paspoort en ponskaarten systeem wat niemand had.

Je kunt zo'n enge dingen doen met zo'n systeem. En Redbill, je hebt gelijk, maar igv van telefoon moet je eerst de gegevens opvragen bij een provider. En je kan hem uit zetten, maar die is te peilen, maar geen ambtenaar kan zo op een knopje drukken.

In dit geval krijg je fabrieksruimtes vol met harddisken waarvan op elk moment elke ambtenaar zo op kan vragen of jij vaak naar de burger king gaat, de buurman misschien wel naar de hoeren, of oma stiekem veel vaker leuke dingen doet dan ze zegt.
Elke politieke partij of elk hackertje of elk vriendje met een vriend kan de buurman of de concurrent manipuleren.

Geloof jij dat hirsch balin niet even checkt wat Geertje doet ? of andersom ?
Laat staan dat elke politieke partij om de 4 jaar zijn eigen dingetje erdoorheen dramt met dit 'systeempje'.

En dat is gewoon... levensgevaarlijk. En de mensheid heeft geleerd dat ze niet lief is zo eens per 40 jaar.... Dus we hebben al geluk.

Qua financieen, ja iedereen gaat zich blauw betalen als we het het jaar erop 2x zo duur maken (kwartje van kok idee), zeker als je gewoon naar je werk moet, magoed dat vind ik er nog het minste eng aan.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Re: Bekeuring :/

Bericht door pluggie »

En nu even een terugkoppeling naar het topic. Flitskasten of trajectcontroles hoeft ook niet meer.
Elke km die je te hard rijdt wordt gps geconstateerd.

Gaaf bedacht !

Oh wacht dat heeft het domme volk nog niet door, en de ziektekostenverzekeraars vinden het ook gaaf 'gaaf man'.
Zo die oma gaat wel heel vaak naar het ziekenhuis.

Knettergevaarlijk dit.
Plaats reactie