Dank je welRedBill schreef:Heej Robert, mooie nette nieuwe wagen!!!!
Even voorstellen Robert (The Undertaker)
-
- Oud-Clublid
Re: Even voorstellen Robert
- Michel82
- forum-gebruiker
- Auto('s): opel astra gsi c20xe
Welkom,
leuk dat je toch weer een gsi gekocht heb.
Ik heb zelf ook een tailgate uitvoering, alleen 1 van de weinige met een c20xe (ben er tot nu nog 1 tegen gekomen)
Ik heb alleen wel de bumpers vervangen door gsi bumpers.
succes verder
michel
Ik heb zelf ook een tailgate uitvoering, alleen 1 van de weinige met een c20xe (ben er tot nu nog 1 tegen gekomen)
succes verder
michel
Astra Gsi c20xe m2.8 5 deurs
-
- Oud-Clublid
GSI zit toch een beetje in je bloed als je er 12 jaar mee rond hebt gereden. GSI Spoilerpakket komt er dit voorjaar op, inclusief de motorkap met luchthappers.Michel82 schreef:Welkom,
succes verder
michel
Vandaag uit mijn C20NE het stuurhuis gehaald, deze wordt dinsdag in de X20XEV gebouwd, dan kan ik weer lekvrij rijden
-
- Oud-Clublid
Re: Even voorstellen Robert (The Undertaker)
Vandaag is het nieuwe stuurhuis erin gegaan, auto uitgelijnt en ze staat nu in wintermodes met winterbanden op stalen Astra Sport velgen.
Dit weekend krijg ik te horen of ik een loods heb of niet (70m2). dan kunnen er hier een hoop onderdelen van thuis naar de loods.
Dit weekend krijg ik te horen of ik een loods heb of niet (70m2). dan kunnen er hier een hoop onderdelen van thuis naar de loods.